Male Edge

• Viestiketjun aloittaja Kysyväeksyjä
  • Ensimmäinen viesti
testissä on
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyväeksyjä;10469416:
Palstalla ollut paljon puhetta Bathmatesta, mutta onko kukaan kokeillut tuota Male Edge venytintä: Seksitalo.fi - Seksikauppa aikuisille! - Male Edge Pro Peniksen Venytyslaite

Jutut ovat ainakin vakuuttavia mutta ovatko vain sanahelinää?

Bathmatea olen kokeillut ohjeiden mukaan,mutta humpuukia on. 2kk tulos ei mitään.
suurentaa yhdeksi illaksi,mutta seuraavana päivänä tulos hävinnyt. Nyt testissä
on male edge pro.Alku hankalaa näpräämistä joten viikko meni sen opetteluun ja nyt
sujuu.viikon venyttelyn jälkeen tulosta jo havaittavissa jonkin verran,joten viikon sessio
tuloksena positiivisuus.Laitoin suoraan mahdollisemman kovan vedon päälle ja jätin pois
suositus vedon määrän.vetelee sillä mikä tuntuu hyvälle.

pumper
Alkuperäinen kirjoittaja testissä on;10520275:
Bathmatea olen kokeillut ohjeiden mukaan,mutta humpuukia on. 2kk tulos ei mitään.
suurentaa yhdeksi illaksi,mutta seuraavana päivänä tulos hävinnyt. Nyt testissä
on male edge pro.Alku hankalaa näpräämistä joten viikko meni sen opetteluun ja nyt
sujuu.viikon venyttelyn jälkeen tulosta jo havaittavissa jonkin verran,joten viikon sessio
tuloksena positiivisuus.Laitoin suoraan mahdollisemman kovan vedon päälle ja jätin pois
suositus vedon määrän.vetelee sillä mikä tuntuu hyvälle.
Mulla Bathmatella tullut tulosta. Paksuutta lisää. Sitä pitää vaan käyttää paljon ja pumpata kovaa. Tilasin myös Male Edge Extran, jos saisi myös pituutta lisää.

minä
hommasin itsekkin tuon male edgen, kun kerta niin kehuvat. ainut vika on vaan, että miten helvetissä saatte kiristettyä sitä mikä tulee hepin päähän, sattuu ihan perkeleesti ku kiristää sitä kumilärpäkettä ja sit joutuu viikon päästä kokeilee uusiks ku kulli parantunu..? neuvoja voisitte kertoa? pitääks kulli olla lörppö vai täydessä laingissa kun ton asentaa paikalleen? jos täydessä latingissa on nii en saa lalitettua sitä kumilärpäkettä paikoillee ja sit kulli lörpsähtää niin lähtee irti siitä kumesta. kokeilin 10 kertaa ja hermo meni.!

Pitkäjussi
Kuinka saatte tuon venyttimen säädettyä tarpeeksi pitkäksi, että venytys kohdistuisi koko kullin mitalle? Itselläni se ylettää maksimissaankin vain tyvestä puoliväliin.

Mies 33
Olen itse kokeillut Gneticsin venytyslaitetta ja ovat kyllä huuhaata! Muutama sentti piti tulla minimissään pituutta puolessa vuodessa ja vaikka venyttelin silmät kirvellen ohjeaikoja niin ainoa muutos oli pysyvät ihovauriot terskan ympärillä. Pituutta eikä paksuutta tullut lisää.

Pumppailua on tullut kokeiltua mutta niiden vaikutus ei kyllä kovillakaan paineilla pysy kuin alle vuorokauden. Pumppailusta tuleva ihon tummuminen veripisaroineen kestää 2-3 päivää. Pahimmillaan siis mustunut muna mutta vanha pituus.

Uskon vahvasti että näillä ja muualla keskustelupalstoilla eniten kehittymistä saaneet ovat jälleenmyyjät ja hekin vain kassavirtaansa. Älkää uskoko hölynpölyjä ja tulkaa toimeen sillä peniksellä mikä teillä on.

Samma åsikt
Olen itse kokeillut Gneticsin venytyslaitetta ja ovat kyllä huuhaata! Muutama sentti piti tulla minimissään pituutta puolessa vuodessa ja vaikka venyttelin silmät kirvellen ohjeaikoja niin ainoa muutos oli pysyvät ihovauriot terskan ympärillä. Pituutta eikä paksuutta tullut lisää.

Pumppailua on tullut kokeiltua mutta niiden vaikutus ei kyllä kovillakaan paineilla pysy kuin alle vuorokauden. Pumppailusta tuleva ihon tummuminen veripisaroineen kestää 2-3 päivää. Pahimmillaan siis mustunut muna mutta vanha pituus.

Uskon vahvasti että näillä ja muualla keskustelupalstoilla eniten kehittymistä saaneet ovat jälleenmyyjät ja hekin vain kassavirtaansa. Älkää uskoko hölynpölyjä ja tulkaa toimeen sillä peniksellä mikä teillä on.

Olen samaa mieltä, ajan voi käyttää järkevämminkin.

Viimeksi muokattu:
Mikka3451
No kohta saat neuvoja ilman kokemusta. Niitä ovat saaneet kaikki, jotka ovat tehneet jotain peniksensä koon hyväksi. Laiskat pikkumunat kertovat, että penistä ei voi suurentaa ;D

Jotkut kehuu Bathmatea, tai jotain muita alipainepumppua. Itse en pysty sanomaan niistä juuta enkä jaata. Kauhean näkoisen kullin saa kyllä pumppaamalla, mitä olen kuvissa niitä nähnyt.

Venyttimistä olen kuullut, että ne ennemminkin auttavat lepopituuteen. Sehän se on monille miehille se tärkeämpi asia, koska melkein jokaisen kulli kasvaa riittävän isoksi erektioon tullessaan.
Mutta se saunassa mukavasti reiden päällä loikoileva iso veltto, sehän se meillä miehillä on haaveena. Siitä se jäykistyessään toki pienenee, mikäli palstan "aisantuntijoihin" on luottamista...:D

Eiköhän tuo Male Edge ole samaa sarjaa Jes Extenderin ja Andropenis-laitteen kanssa. Pieniä eroja varmaan käytössä. Saatanan kalliita ainakin ovat.

Yhteistyössä