Onko peniksen jatkeesta / hylsystä iloa?

• Viestiketjun aloittaja 35v ja normikokoa
  • Ensimmäinen viesti
35v ja normikokoa
Erään keskustelupalstan kautta löysin linkin Super Dick Sleeve -nimiseen tuotteeseen. Se on kalun päälle laitettava hylsy jonka pitäisi tuoda paksuutta ja pituutta penikseen.

Millaisia kokemuksia näistä kalun jatkeista on? Seksikaupoistahan löytyy monenlaisia penisproteeseja jolla saisi useamman sentin ulottuvuutta lisää.

Avokki ei ole ikinä koosta valittanut mutta itseä kiihottaa ajatus olla joskus normimittojen sijaan ISO.

Toivoisin asiallista keskustelua mihin ei kuulu runkkari-kalunmittaajien kommentit kuinka "persvaosta mittaamalla saatu 22cm riittää eikä proteeseja tarvita".

Biva
On ja ei. Jos vaimosi tykkää saada isolla oikein kunnolla, niin hyvä jatke tuntuu tosi hyvälle. Minä olen ostanut miehelleni parikin, joista toinen oli joku kiinalainen ja tosi huonon tuntuinen (niinkuin kondomit), mutta toinen on kuin taivas. Sen paksuntaa ehkä sentillä ja pidentää miehen kalua ehkä senttiä, erityisesti se tekee ison terskan, siinä on mielettömiä kiihotusnystyjä ja muuta. En vain muista mitään merkkiä tai nimeä. Se hieroo jokaista tuntohermoa alapään huulilla ja pohjassa ja joka paikassa. Mutta vaikka se on jotain hyvän tuntuista silikonia tai jotain, niin liukkaria sen päälle pitää hiukan laittaa. Tietysti aito iso tuntuu vielä paremmalta, mutta on tuo melkoinen huudatusvärkki... ja mieheni tykkää, kun huudan ja ulvon nautinnosta. Mieheltä se kyllä vähentää tuntoa (ja mies kestää vaikka loputtomasti!) eli lopuksi naimme aina paljaalla.
Ja siinä samassa muista, että kalun koko ei ole miehen mitta, muut asiat ovat sängyssäkin tärkeämpiä!

Kuinka saa paikalleen
Super Sleeve on tuttu kuvista mutta ei käyttökokemusta ja kuvauksesta päätelleen sama mistä Biva kertoo. Ihmetellyt oon kuinka sen saa paikalleen eihän sellainen paksu kumi voi olla venyvää.

nainen 30+
Kaikkeahan voi kokeilla. Mutta en oikein ymmärrä tätä "ison vehkeen" paremmuutta. Toki isompi tuntuu enemmän. Mutta se myös rajoittaa. Ainakin itselläni tuo tekee miltei ainoastaan lähetysaarnaajan mahdolliseksi. Kaikki muut asennot sattuu häiritsevästi. Eli orgasmi karkaa kun sattuukin liikaa vaikka yrittää olla "hienovarainen". Ainakin tarvitsee olla humalassa, niin tunto on hieman turtunut, voi sitten enemmän puuhailla. Mutta sitten taas jälkikäteen ottaa päähän, kun on liian kipeät paikat. Normaali paras, kaikin puolin. Onko se kivaa, kun nainen koko ajan sätkii tai päästelee suustaan ai ai, ei niin kovaa, tai muuten antaa ymmärtää, ettei ole kivaa. Menee helposti hampaat irvessä touhuiluksi. Tuskin kauhean kivaa miehellekkään.

Myös suuseksi on oikeasti vaikeampaa, ei siinä oikein voi lussuttaa kunnolla, imeä ja pyöritellä kieltä, hyvä kun suuhun juuri ja juuri mahtuu.

Ehkäpä tuo onkin fantasia, ne ketkä ovat isoa saaneet, tietävät totuuden. Ei se ole mitään kliimaksia aiheuttavaa, pikemminkin päinvastoin.

Viiriäinen
Iso ja normaali ???
Entäs se pieni ?
Eikö se olekaan kiva ?
Ei koske, eikä vie hampaita irveen.
Mahtuu suukkiinkin vaikka mistä kulmasta ja on varmasti mukava lussuttaa, imeskellä, pyöritellä jne jne.

Kokeillut
Alkuperäinen kirjoittaja 35v ja normikokoa:
Erään keskustelupalstan kautta löysin linkin Super Dick Sleeve -nimiseen tuotteeseen. Se on kalun päälle laitettava hylsy jonka pitäisi tuoda paksuutta ja pituutta penikseen.

Millaisia kokemuksia näistä kalun jatkeista on? Seksikaupoistahan löytyy monenlaisia penisproteeseja jolla saisi useamman sentin ulottuvuutta lisää.

Avokki ei ole ikinä koosta valittanut mutta itseä kiihottaa ajatus olla joskus normimittojen sijaan ISO.

Toivoisin asiallista keskustelua mihin ei kuulu runkkari-kalunmittaajien kommentit kuinka "persvaosta mittaamalla saatu 22cm riittää eikä proteeseja tarvita".
Meillä on kokemusta LoveClone jatkosta ja CyberSkin 2" extra thick:stä. Kummankin kanssa vaimo on saanut makoisia orkkuja. Varsinkin ekoilla kerroilla hän laukesi parilla kolmella pohjaan asti työnnöllä, mikä ei normikalullani onnistukaan. Nyt menee jo hitusen pidempään. Aina ei tietty noilla rakastella, muutenkin kun nautitaan.

Mutta joskus todellakin minusta on kiva tehdä nautintoa isolla, varsinkin kun kaikesta päätelleen vaimon laukeamiset ovat syvimmästä päästä niin. Jossakin vaiheessa vaimoa taisi jotenkin nolottaa, kun laukesi niin helposti ja ehkei siksi halunnut niitä käyttää. Mutta nyt taas toisinaan käytetään ja nautitaan. Oma laukeamiseni tapahtuu sitten ilman jatketta tehden.

Olisi kiva jos muutkin kertoisivat kokemuksiaan tällaisten pidentävien ja paksuntavien jatkojen käytöstä.

toimii kuin häkä
Alkuperäinen kirjoittaja Biva:
On ja ei. Jos vaimosi tykkää saada isolla oikein kunnolla, niin hyvä jatke tuntuu tosi hyvälle. Minä olen ostanut miehelleni parikin, joista toinen oli joku kiinalainen ja tosi huonon tuntuinen (niinkuin kondomit), mutta toinen on kuin taivas. Sen paksuntaa ehkä sentillä ja pidentää miehen kalua ehkä senttiä, erityisesti se tekee ison terskan, siinä on mielettömiä kiihotusnystyjä ja muuta. En vain muista mitään merkkiä tai nimeä. Se hieroo jokaista tuntohermoa alapään huulilla ja pohjassa ja joka paikassa. Mutta vaikka se on jotain hyvän tuntuista silikonia tai jotain, niin liukkaria sen päälle pitää hiukan laittaa. Tietysti aito iso tuntuu vielä paremmalta, mutta on tuo melkoinen huudatusvärkki... ja mieheni tykkää, kun huudan ja ulvon nautinnosta. Mieheltä se kyllä vähentää tuntoa (ja mies kestää vaikka loputtomasti!) eli lopuksi naimme aina paljaalla.
Ja siinä samassa muista, että kalun koko ei ole miehen mitta, muut asiat ovat sängyssäkin tärkeämpiä!
Käytä nyt mieheesi vain sitä penispumppua, sillä saa paksuutta ja pituutta väliaikaisesti lisää huomattavasti useamman sentin kun vielä laittaa penisrenkaan kalun tyveen 5-10 minuutin pumppauksen jälkeen. Miehestäkin tuntuu nainti jättikalulla paljon paremmin, kun sen päällä ei ole mitään estämäsä pillunlevitystuntemuksia.

nohnoh
Mitä ne tämän palstan väiteyty isot nyt on sitten ;) Meinaan paljon yli 20 senttisiä ette takuulla ole saaneet ja 15,5 ympärysmitan ylittäviä ei monelta löydy, paitsi valehtelevilta runkkareilta. Jos nämä kaksi vielä yhdistää niin lottovoittoa vastaa yhdistelmä. Eli onko ne teidän isot 18-21 senttisiä ja paksut 14-15,5 senttisiä, jos niin ei ne keskivertopimpsaa kamalasti levittele jos ette ole tavallista huomattavasti kaposempia paikkoja saaneet? Varsinkin lapsen jälkeen. Tavallinen pillu kostuu aika nopeasti ja silloin sinne menee aika isokin kalu liiankin helposti.

nohnoh
Ja kenelläkään teistä ei takuulla ole mitään olutpullon paksuista puhumattakaan 0,5 litran pulloista tai talouspaperihylsyn pituista (23 cm) se on fakta. Puhumattakaan näiden yhdistelmistä :)) Ne ne naisen paikan saa oikeasti täyteen.

SexSusan
Minun kaverilla on n.20 cm mulkku ja sillä pääsee ihanasti pohjaamaan!!! Ehdottomasti paras mulkku mitä olen tähän ikään asti saanut! (olen 45-v.) Tästä pienemmät eivät tunnu enää miltään eikä missään koska eivät pääse pohjaamaan. Se tekee just sitä gutaa ku hieman ensin sattuu!! NAM NAM NAM....sitä tuntee olevansa ihanan täynnä kunnon mulkkua ja hän osaa sitä vielä käyttää! Joten ei kiitos enää mitään nakin kokosia pilejä!

Xy1
Lottovoittoja tai ei, mutta ei tarvitse olla yli 20cm ylettääkseen pohjaan. Kun naista vielä kiihottaa esileikillä niin paljon, että alkuvaiheen telttailmiö alkaa kutistumaan ja pillu kiristymään ennen orkkua, niin siinä vaiheessa työnnettynä pohjaa jo iloisesti vähän lyhempikin. Jos sitten sattuu vielä olemaan paksu kalu, joka murtautuu kiristyneeseen pilluun, niin varmasti on naisella täyteläinen olo, eikä orkkua tarvitse kauaa odotella. Ei ainakaan sellaisen naisen, joka tarvitsee syttyäkseen voimakkaan pohjakosketuksen. Tuo pohjalle rymisteleminen on valitettavasti tehokas orkun laukaisin.

pekka vaan
tuolla mega dickillä ajattelin vaimon yllättää. Mites, kun tiuotteesta sanotaan että sisäleveys on 3 cm niin venyykö se niin että 4 cm leveä pippeli mahtuu sisään?

Höh
Joistakin peniksenjatkeista on hyötyä paljonkin, toisista ei mitään. Määräävät koko seksin tason. Siis se mies, joka on sen peniksen jatkeena ja jonka tärkein sukupuolielin ovat aivot, jos sellaiset on.

Se, mitä taas on peniksen toisessa päässä, on täysin merkityksetöntä. Kaikki riippuu siitä toisen pään jatkeesta eli miehen aivoista.

pekka vaan
kaiken pitää olla niin terapeuttista? Jos nainen haluaa kokeilla joskus isompaa niin miksi ei saisi? Joku jatke on vaihtoehto kolmannelle pyörälle. Jota emme halua. Koska tämä on meidän välinen juttu.

15cm
Mulla on just ton 15cm...ja en tiedä onko se nyt sitten pieni...ilmeisesti näin on...joka tapauksessa huomaan,että täälläkin vain yksi sanoi sen,mutta väärinpäin,nimittäin ,koolla on väliä.! Selitän,minun vaimo kokeili lahjaksi ostamaani dildoa ja siitä ei tullut mitään,ei kertakaikkiaan koska minun vaimolla ON NIIN TIUKKA,eli onni on potkaissut pikku pilistä miestä.Minulla on juuri sopivan kokoinen vaimolleni javaimolla sopivan kokoinen minulle.Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, ja tänä aikana vaimoni jäänyt ilman orkkua vain 6 kertaa, jolloin asian olen hoitanut sormilla,mutta usein myös kielellä.Tämä 6 kertaa ei kuitenkaan paljon ,koska olemme aktiivisia.Ja kyllä,se vaati opettelua tuntemaan,mistä toinen tykkää ja missä vaiheessa,panostakaa tekin tähän ja heittäkää ne jatkot metsään niin hyvä tulee!.

birdie
Meillä on kokemusta LoveClone jatkosta ja CyberSkin 2" extra thick:stä. Kummankin kanssa vaimo on saanut makoisia orkkuja. Varsinkin ekoilla kerroilla hän laukesi parilla kolmella pohjaan asti työnnöllä, mikä ei normikalullani onnistukaan. Nyt menee jo hitusen pidempään. Aina ei tietty noilla rakastella, muutenkin kun nautitaan.

Mutta joskus todellakin minusta on kiva tehdä nautintoa isolla, varsinkin kun kaikesta päätelleen vaimon laukeamiset ovat syvimmästä päästä niin. Jossakin vaiheessa vaimoa taisi jotenkin nolottaa, kun laukesi niin helposti ja ehkei siksi halunnut niitä käyttää. Mutta nyt taas toisinaan käytetään ja nautitaan. Oma laukeamiseni tapahtuu sitten ilman jatketta tehden.

Olisi kiva jos muutkin kertoisivat kokemuksiaan tällaisten pidentävien ja paksuntavien jatkojen käytöstä.
Kaikenlaisia leluja on kokeiltu. Koolla on merkitystä ja ei. Omalla 15.5/4 vehkeellä kuulemma parasta seksiä mutta vaihteluna kokeiltu myös noita jatkoja.

Suomen shopeista löytyvät Cyberskinit on aika heikkoja esityksiä. Etenkin kun testaatte tuon Topco Salesin Tommy Gunnin...

Esim:

Amazon.com: Topco Sales Tommy Gunn Be Him Cyberskin Penis Extension: Health & Personal Care

Pätkii mennen tullen noi muut kaikin puolin. Ei ole tuurilla noi arvostelut käyttäjiltä ylistäviä...

Toi pysyy imulla erinomaisesti paikoillaan ja on erittäin aidontuntuinen eikä sellainen lörppö toisin kuin Cyberskinit. Pituuden osalta saa trimmattua oman mitan mukaan. Kooltaan tuo on iso.

Suomesta tota ei saa vaan joutuu tilaamaan ulkomailta. Tuotteen suosiosta kertoo sekin että saa hakemalla hakea että löytää nettikaupan josta se ei ole loppu. Jenkeistä löytää parhaiten jolloin miinuksena rahtikustannukset. Mutta tulee tullista läpi ilman selvitystä ja veroja. Expressinä toimitus Suomeen alta viikosta.

Feikkiä joo mutta niihän ne on esim. silkkaritkin ja naiset niitä ottaa...

Viimeksi muokattu:
sleeve
On todellakin, on testattu nyt kolmea erillaista ja Mega Dick on hyvä, jos nainen on halukas isolle ja penis on muutoin alle 15cm pitkä ja alle 4cm paksu. Silikoni on toisena hyvältä tuntuva (ei tosin vastaa aitoa) mutta pehmä materiaali lähempänä aitoa eikä ole liian suuri. Nystyröillä lähes 19cm jatko ei toiminut meillä kovin innostavasti, vaikka olihan sitä kiva heilutella. Cyberskin versiot kuulemma parhaat ja oikean kokoisen kun vaan valitsee, niin homma pelittää.

Peuhaajat
Me kun mentiin nuorina naimisiin niin vaimo oli nuori likka ja tosi tiukkaa tavaraa. Seksi sattui aluksi enemmän kun oli kivaa. Opeteltiin yhdessä temput ja leikit kun kumpikaan ei ollut mikään seksineuvos. Pienellä värisevällä dildolla sai vaimon pillun rentoutumaan ja se auttoi muutenkin nauttimaan seksistä. Vaimo sai ekan kerran orgasmin sen kanssa. Paneminenkin oli kivempaa ja pillu märempi ja rentoutuneempi. Sitten kokeiltiin ostaa isompaa vibraattoridildoa ja se oli ison nautinnon lähde. Luettiin muiden juttuja ja kokemuksia ja ostettiin sitten tosi iso suriseva pehmeä dildo. Lämmittelyn jälkeen sillä pani vaimon ihan sekaisin. Orgasmit vyöryivät toinen toistaan seuraten. Lopuksi vaimo haukkoi vaan henkeään ja vitsaili että koolla on sitten oikeasti väliä. Oli silläkin väliä että pillu oli tottunut seksiin ja selvästi rentoutuneempi ja pystyi ottamaan sisään sen jättiläisen. Minun oma kalu ei ole mikään pieni muttei isokaan ja halusin antaa isoa melaa vaimolle. Niin me sitten ostettiin sellainen peniksen päälle laitettava silikonikalu. Teki minusta paljon isomman tuntuisen vaimolle ja teki todella hyvää hänelle. Nyt vaimo on jo tottunut isoihin vehkeisiin ja pyytää niiden käyttöä. Suu ja peppu saa olla minun kalun omia panokoloja, pillu haluaa isompaa. Ei se ole minua haitannut mutta vaimo joskus häpeilee että on niin tottunut jättikaluun. Me ollaan pantu niin paljon isoilla että pillu tottui siihen kokoon ja vaimon kiihottuessa se avautuu itsestään isoksi odottaen saavansa sisään härän vehkeen. Nyt vaimo on alkanut kehittää lantionpohjan lihaksia ja se on taas tehnyt pillusta tiukemman vaikka se edelleenkin voi venyä ottamaan vastaan jättikaluja. Orgasmit ovat nykyään helppoja ja niitä saa monta kerralla panemisesta vaan. Se alkoi noista järeistä dildoista. Olemme ajatelleet kokeilla fistausta kun lapsiakin on tullut ja pillu ei ole enää mikään pikkulikan oma. Nautinto ratkaisee eikä kannata pelätä tai olla ennakkoluuloinen. Nuo lelut auttavat pareja kokeilemaan seksin saralla ihania ja seksikkäitä asioita ilman pettämistä.

Pate
Mulla on just ton 15cm...ja en tiedä onko se nyt sitten pieni...ilmeisesti näin on...joka tapauksessa huomaan,että täälläkin vain yksi sanoi sen,mutta väärinpäin,nimittäin ,koolla on väliä.! Selitän,minun vaimo kokeili lahjaksi ostamaani dildoa ja siitä ei tullut mitään,ei kertakaikkiaan koska minun vaimolla ON NIIN TIUKKA,eli onni on potkaissut pikku pilistä miestä.Minulla on juuri sopivan kokoinen vaimolleni javaimolla sopivan kokoinen minulle.Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, ja tänä aikana vaimoni jäänyt ilman orkkua vain 6 kertaa, jolloin asian olen hoitanut sormilla,mutta usein myös kielellä.Tämä 6 kertaa ei kuitenkaan paljon ,koska olemme aktiivisia.Ja kyllä,se vaati opettelua tuntemaan,mistä toinen tykkää ja missä vaiheessa,panostakaa tekin tähän ja heittäkää ne jatkot metsään niin hyvä tulee!.

Viimeksi muokattu:
janis petke
Kaikenlaisia leluja on kokeiltu. Koolla on merkitystä ja ei. Omalla 15.5/4 vehkeellä kuulemma parasta seksiä mutta vaihteluna kokeiltu myös noita jatkoja.

Suomen shopeista löytyvät Cyberskinit on aika heikkoja esityksiä. Etenkin kun testaatte tuon Topco Salesin Tommy Gunnin...

Esim:

Amazon.com: Topco Sales Tommy Gunn Be Him Cyberskin Penis Extension: Health & Personal Care

Pätkii mennen tullen noi muut kaikin puolin. Ei ole tuurilla noi arvostelut käyttäjiltä ylistäviä...

Toi pysyy imulla erinomaisesti paikoillaan ja on erittäin aidontuntuinen eikä sellainen lörppö toisin kuin Cyberskinit. Pituuden osalta saa trimmattua oman mitan mukaan. Kooltaan tuo on iso.

Suomesta tota ei saa vaan joutuu tilaamaan ulkomailta. Tuotteen suosiosta kertoo sekin että saa hakemalla hakea että löytää nettikaupan josta se ei ole loppu. Jenkeistä löytää parhaiten jolloin miinuksena rahtikustannukset. Mutta tulee tullista läpi ilman selvitystä ja veroja. Expressinä toimitus Suomeen alta viikosta.

Viimeksi muokattu:
janis petke

Esim:

Hyvä yritys amazon!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä