YLPEÄ isä
Olen 40v. Kaksi lasta ja yksi kives. Ei ole siis haitannut. Lasten saanti meillä on ollut vaikeaa (ilmeisesti vaimosta johtuen) mutta ei siis mahdotonta kun kaksi lasta on.Tsemiä!
Samiksii oon vaan 2 vuotta nuorempi kuin sinä.no oon 14 ja mua haittaa se et mul on 1 palli -.-
Tiedän miehenä tuon tunteen. Asia on erittäin iso ongelma miehille. Ikävä kyllä moni nainen ei ota sitä niin hyvin kuin täällä. Vaan siitä tulee samanlaisia kommenteja kuin muka pienestä peniksestä. Minulle on jopa nainen laukonut naamaan suoraan: onks sussa joku vamma? Anteeks mä en tiennyt että sä olet invalidi. Sitten sellainen hermostunut hymy naamassa rupesi pukemaan ja sanoi että mun on paras lähteä. Hemmetti että tuntui pahalta.Mulla sama vika. En tiä johtuuko siit ettei se toinen palli ole laskeutunut pentuna, vai mistä. Ikäni oon kierrellyt nurkkia ja kääntänyt ahterini muihin päin saunassa ja pesutiloissa. Naisten kaa touhuaminenkin on jäänyt just siitä syystä vähiin. Tosi iso ongelma mulle. Voiskohan tuolle jotain tehdä, vaikka proteesia laittaa. Yllätyin lukiessani naisten kommentteja asiasta. Eiks teitä todellakaan haittaa yskipallisuus?
Monelle naiselle on. Monikaan nainen ei halua olla miehen kanssa jolla on vaan yksi kives. Mutta eihän monikaan mies halua olla naisen kanssa jolla on vain yksi rinta.Ei merkitystä
Voi olla että en edes huomaisi puuttumista. Turhaan mietit, ei kukaan nainen tuollaisista asioista välitä, paitsi jos on ihan kahju.