Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja köriläs:
Minä voisin lahjoittaa koko kaluston (pallit ja heppi) niille, joille tälle kalustolle olisi enemmän käyttöä. Vehkeet ovat täysin käyttämättömiä, toimivat moitteetta ja pikkuveijariltakin löytyy mittaa enemmänkin kuin riittävästi, vaan eipä ole kelvanneet yhdellekään naiselle, kun näiden vehkeiden mukana tulee sen näköinen mies, että vastaantulijatkin vaihtavat kadun toiselle puolelle ja lapset rupeavat itkemään.
Vaikea uskoa ettet sä kenellekkään kelpais...Ootko edes yrittänyt lähestyä ketään? Nyt en siis tarkoita mitään läimäys perseelle ja "hei lähetäänkö naimaan" lähestymistä, vaan ihan normaalia hienovaraista lähestymistä.
Ja mä uskon että kukaan ei ole niin ruma etteikö pienellä panostuksella sais ehostettua ulkönäköä sen verran että edes jollekkin kelpaisi. Uudet vaatteet ja parturilla käynti voi jo saada ihmeitä aikaan. Kerro nyt edes minkä näköinen sä oikein olet, niin me muut saadan luoda susta jonkinlainen kuva päässämme
Uskoisit kyllä, jos näkisit. Lähestymisyrityksiä on toki takana paljonkin, aina ns. "herrasmiestyylistä" brutaalimpiin ehdotuksiin, vaan lopputulos on aina ollut sama - ei kiitos, joku toinen kerta.
Panostusta vaatetukseen, käytökseen yms. ulkomuodollisiin tekijöihin on kokeiltu väsyksiin asti varsinkin nuorempana, mutta nyt kun "matkamittari" näyttää jo lähempänä 5-kymppiä, on turhautuminen syrjättänyt suurimman yritysinnon.
Partureita en ole työllistänyt, sillä hiusteni kasvua odotellessa useampikin parturi olisi voinut lopettaa toimintansa kannattamattomana.
Hassua yleensäkin, miten asiat menevät ristiin. Minulla kun on sellaista, mitä miehisemmätkin miehet saattaisivat kadehtia, vaan itse en tee sillä mitään. Toisaalta, tyytyisin itse noilta osin vähempäänkin, jos saisin muita avuja sen sijaan.