E
Epätoivoinen eukko
Vieras
Selkeästi mies ei ole yhtäaktiivinen, kuin te olette.
Veikkaan, että joudutte siihen määrään tyytymään mitä kerroitte.
Minulle pyytäminen on seksuaalisesti kiihottavaa.
Eikä vaimon tarvitse suostua, ja silti siitä pyytämisestä jää hyvä tunne.
Olemme sopineet, että saan pyytää ja hän kieltäytyä, eikä se jää mieltä kaivelemaan.
Olen jopa miettinyt, mitä sitten tekisin, jos hän suostuisi jokaiseen pyyntöön.
Ei minulla ole tarve ainaiseenseksiin, vaan se pyyntö on eräänlainen huomionosoitus.
No se on eriasia ymmärretäänkö sitä huomioinniksi.
Minkälaisina koitte nuo seksuaalisuudesta puhumisen, kuten nuo aktiivisuuskysymykset?
Kiihottiko ne seksuaalisesti mitenkään?
No mulle pyytämisestä jää vaan sellainen "taas tää meni näin"-tunne. Ei muuta.
Nimim.
"Ota itse selvää" puhuu tylysti mutta asiaa. Pisti miettimään,että eihän me todellakaan tunneta toisiamme kunnolla. Nyt kun alkuhuuma on mennyt, alkaa arki ja sitä sanotaankin,että silloin se todellinen luonne tulee esiin. Ja siinä kohtaa mitataan, kestääkö se suhde sen. Ihmetellään toisessa tapahtuneita muutoksia ja prostestoidaan niitä vastaan. En varmaan itsekään ole samanlainen kuin alussa..
Enkä täällä kysellessäni olettanutkaan,että kukaan täällä tietäisi vastauksen juuri meidän ongelmaan. Mutta halusin vain jotain mistä lähteä liikkeelle.
Tosin myös se "Hän on menettänyt kiinnostuksensa sinuun"-kommentti laittoi ajattelemaan,että josko tämä juttu olisi tässä..Arvatkaa vaan olenko miettinyt sitäkin,että jos jättäis koko leikin sikseen. Mutta kun kovasti hän kertoo rakastavansa minua ja tykkää halailla ja pussailla jne jne..Jos olis ajatustenlukija, olis paljon helpompaa .
Viimeksi muokattu: