Miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen eukko

Vieras
Varmasti samantapaisia juttuja on täällä ennestäänkin,mutta niissä on aina jotain eroja omaan tilanteeseeni nähden,joten kysäisen uudestaan aiheesta..
Kertokaa 5-kymppiset miehet ja naisetkin ,jos tiedätte vastauksen:) Jos kaikki on suhteesa ok ja rakkautta riittää ym ym..niin mikä on "vikana" miehessä,jos seksihalut laimenee olemattomiin,vaikka niitä alkussa olisikin ollut? Joskus vielä muutama kuukausi sitten harrastettiin seksiä joka päivä,joskus useammin päivässäkin. Nyt saa puutteessa kitua..Ja mistään fyysisestä ongelmasta ei ole kyse nyt. Mikä miehillä on syynä moiseen käytökseen? Voiko stressi aiheuttaa haluttomuutta? Entä "seksin ruinaaminen" mieheltä? Selitykseksi sain että se on vaan "sellainen" aikakausi".. Mahtaakohan kestää kovinkin kauan..:) Alan jo olemaan aika maassa asian kanssa. Tuntuu kurjalta,kun tulee mieleen koko ajan,että "se ei halua mua enää" . Sanoin kyllä,että mikään kaverisuhde ei riitä, jos se sellaiseksi menee.
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen eukko;11426898:
Varmasti samantapaisia juttuja on täällä ennestäänkin,mutta niissä on aina jotain eroja omaan tilanteeseeni nähden,joten kysäisen uudestaan aiheesta..
Kertokaa 5-kymppiset miehet ja naisetkin ,jos tiedätte vastauksen:) Jos kaikki on suhteesa ok ja rakkautta riittää ym ym..niin mikä on "vikana" miehessä,jos seksihalut laimenee olemattomiin,vaikka niitä alkussa olisikin ollut? Joskus vielä muutama kuukausi sitten harrastettiin seksiä joka päivä,joskus useammin päivässäkin. Nyt saa puutteessa kitua..Ja mistään fyysisestä ongelmasta ei ole kyse nyt. Mikä miehillä on syynä moiseen käytökseen? Voiko stressi aiheuttaa haluttomuutta? Entä "seksin ruinaaminen" mieheltä? Selitykseksi sain että se on vaan "sellainen" aikakausi".. Mahtaakohan kestää kovinkin kauan..:) Alan jo olemaan aika maassa asian kanssa. Tuntuu kurjalta,kun tulee mieleen koko ajan,että "se ei halua mua enää" . Sanoin kyllä,että mikään kaverisuhde ei riitä, jos se sellaiseksi menee.
Lantiopohjalihaksia ja kohentamaan ulkonäköä.
Suomalainen mies on kranttu ja suostuu seksiin vaan kun em asiat on kunnossa...

Mun neuvo on: Hanki salasuhde! Kyllä seksielämä piristyy kummasti....

Mun neuvo on: Hanki salasuhde! Kyllä seksielämä piristyy kummasti....[/QUOTE

Varmasti piristyy juu..joillakin. Mä en kuitenkaan halua sille tielle lähteä tässä kohtaa.
Lähinnä nyt halusin kysellä miehiltä,mitä silloin päässä liikkuu,kun halut katoaa. Ja nimeomaan vanhempien miesten,koska niillä saattais olla jotain ikään liittyvääkin asiassa mukana.

Viimeksi muokattu:
Miehellä voi olla monta syytä halujen katoamiseen:
- stressi
- kiire
- unettomuus
- hiipivä sydänvaiva
- erektiohäiriö (voi johtua siitä sydämestä)
- masennus
- selkäkipu
- kilpirauhasoireet (tähän liittyy muitakin oireita)
- suru
- salarakas
- testosteronin väheneminen
- vonkaava akka

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen eukko;11426925:
Mun neuvo on: Hanki salasuhde! Kyllä seksielämä piristyy kummasti....[/QUOTE

Varmasti piristyy juu..joillakin. Mä en kuitenkaan halua sille tielle lähteä tässä kohtaa.
Lähinnä nyt halusin kysellä miehiltä,mitä silloin päässä liikkuu,kun halut katoaa. Ja nimeomaan vanhempien miesten,koska niillä saattais olla jotain ikään liittyvääkin asiassa mukana.
Tämä on ellit - naisten keskustelupalsta - täällä ei juuri miehiä näy.

Siksi sinun kannattaa tyytyä iäkkään naisen sanoihin: Jos vasta 5-6-kymppisen miehen seksihalut laimenee olemattomiin muutamassa kuukaudessa, on miehelläsi toinen nainen. Jos kyky olisi hiipunut vuosien saatossa, saattaisi olla kyse esimerkiksi eturauhasen ongelmista. Suvussani eteen ja taakse löytyy kaikenlaista kyvyttömyyttä, myös eturauhassyövän aiheuttamaa.

Seksin ruinaamisesta en tiedä, sillä en ole koskaan ruinannut mieheltä seksiä (sääli, sillä sekin voisi olla piristävä uusi kokemus). Niin, mutta yksikään mieheni vielä ei ole ollut kyllä halutonkaan...hmmm....

Viimeksi muokattu:
Kun mies huomaa itsessään hiipumisen merkkejä, hän alkaa pelätä ja vältellä koko asiaa. Joskus on kyseessä eturauhasen liikakasvu, joskus sen pelko, joskus testosteronin väheneminen, joskus vaimon ikämuutokset, ei kiihota kauheasti.
Erektiohäiriön pelkoon auttavat miehen lääkkeet nopeasti, niistä tulee itsevarmuutta. Jos on ios kalu, erektiohäiriö on yleinen ja vaikka vaimo ei vielä olisi huomannutkaan, pelkoja voi olla.

Kannustus on tarpeen ja luottamus. Monenlaista apua on saatavissa eikä aina tarvcitse ekaksi vierasta naista epäillä.Kinuaminen ei tuo helpotusta. Voithan sinä seksiä saada itseltäsikin.Joku nainenkin mittaa itseään sillä, paljonko mies häntä haluaa. Sekin voi olla miehelle raskasta.

Kaipa se on se uutuudenviehätys kun hiipuu, niin seksiä ei enää tarvitse/halua niin paljon kuin alkuunsa, vaikka rakkautta riittääkin. Onko teillä muuten läheisyyttä päivittäin? Kai olet kuullut riisinjyvän laitosta purkkiin, joka kerta kun rakastellaan? Parin ensimmäisen vuoden aikana purkki täyttyy nopeasti. Kun samaa aletaan parin vuoden päästä tekemään toisinpäin, eli aina kun rakastellaan, otetaan jyvä pois, niin purkin tyhjentyminen kestää paaaaljon kauemmin, kuin täyttyminen.

Miehistä palstalla. Onhan niitä muutamia, mutta aika reppanoita taitavat olla, suurin osa. Mm tuo "karvakäsi", joka lie reppana-no, tai nasse-setä.

tulee aidon miehen vastaus. Silloin, kun rakastelusta lähtee halu, niin ollaan kuvailemassasi tilanteessa. Sinulla on halu tallella, mutta miehellä halu on arkipäiväistynyt, vaikka rakkautta riittääkin.

Mitä sitten lääkkeeksi. Puhukaa asiasta ilman syyllistymistä. kerro miten haluat miestäsi, mutta kerro myös, että ei aina tarvitse saada siemensyöksyä, läheisyys ja seksi riittää. Sitten hoidat myös miestäsi, hyväilet häntä ja hierot hartioita. keitätä kahvit päivällä ja syötte yhdessä laittamaasi evästä. Siis elätte rakkauselämää isolla ärrällä ja hoidatte kuntoanne, yhdessä.

Sängyssä ei tarvitse aina onnistua, tyydytä itsesi välillä , kun mies on sisälläsi. Nukkukaa toisiinne käpertyneinä, se on ihanaa.

Kertokaa 5-kymppiset miehet ja naisetkin ,jos tiedätte vastauksen:) Jos kaikki on suhteesa ok ja rakkautta riittää ym ym..niin mikä on "vikana" miehessä,jos seksihalut laimenee olemattomiin,vaikka niitä alkussa olisikin ollut?

Mielenkiinto laantunut.
Jos miehen kunto ei kestä suoritusta.
Sitä minä ihmettelen miksi se yhdyntä pitäisi tehdä, jos ei enää jaksa.
Paljon mukavampaa on tyytyä hyväilyihin, ja huomatkaa, se hyväily voi ulottua myös sukuelimiin.
Ei miehellä tarvitse olla erektiota, ja silti hän tuntee mielihyvää.
Siis leikkikää sen kalun kanssa, niin palkkiona voi olla se mitä odotatte.

Joskus vielä muutama kuukausi sitten harrastettiin seksiä joka päivä,joskus useammin päivässäkin. Nyt saa puutteessa kitua..Ja mistään fyysisestä ongelmasta ei ole kyse nyt. Mikä miehillä on syynä moiseen käytökseen?

No sitten henkinen.

Voiko stressi aiheuttaa haluttomuutta?

Kyllä.
Tressinhoitoon on hyvä keino antaa hyväilyjä, niin se helpottuu huomattavasti.

Entä "seksin ruinaaminen" mieheltä?

Mieluummin houkutellen, kun ruinaten.
Alastomuudella houkuttelu, mutta ei liikaa vaan houkutellen.
Seksistä puhumalla luontevasti.
Kaikessa tekemisessä pitää olla naisen mukana innostuneesti.

Selitykseksi sain että se on vaan "sellainen" aikakausi".. Mahtaakohan kestää kovinkin kauan..:) Alan jo olemaan aika maassa asian kanssa. Tuntuu kurjalta,kun tulee mieleen koko ajan,että "se ei halua mua enää" . Sanoin kyllä,että mikään kaverisuhde ei riitä, jos se sellaiseksi menee.
Yksi syy voi olla eturauhasongelmat.
Oletteko siihen saanut häneltä vastausta.

Oletteko huomannut mitään muuta muutosta elämäntilanteessanne, kun tuo seksin loppuminen?

Mahtavia vastauksia. Mutta asiaan..meillä kyllä läheisyyttä riittää muuten. Telkkaria katellaan sylikkäin ja tehdään kaikkea muuta kivaa. Joku tässä kirjoitti hienovaraisesta houkuttelusta,mutta se on kokeiltu niin monta kertaa eikä auta. Jos ei haluta,nii ei haluta. Tuntuu,että siitäkin mies ahdistuu.
Ja tosiaan hänellä on elämässä nyt suuria muutoksia menossa. Positiivisia kylläkin,mutta muutama vastoinkäyminenkin joukossa. Koitan ymmärtää tietenkin niissä asioissa.
Jos olisikin ollut ongelmia pystymisen tai itsetunnon kanssa,voisin ymmärtää paljon paremmin. Ja myös suhtautua tähän eri lailla.
Nimim. Monet taustat lista oli aika kattava..Paitsi sitä vierasta naista en kyllä suostu uskomaan :) Siis että sellainen olisi. Ilmeisesti vonkaaminen pitää sitte lopettaa. Pistää vaan ohuesti harmittamaan se,että itse en saa ottaa puheeksi enkä ehdottaa. Heti tulee sellainen kärsimätön huokaus ja tuskainen ilme naamalle. Ihan kuin olisin pyytänyt saada repiä koko vehkeen irti. Se menee nyt niin,että minä odottelen koska jotain tapahtuu ja välillä meinaa hermo mennä..
Luontevasti meillä ei seksistä puhuta enää. Oikeastaan siitä ei sais puhua enää lainkaan.
Eikä se itseltään seksin saaminen,niin kuin joku ehdotti,ole kyllä lainkaan sama asia. Siitä puuttuu se läheisyys ja ihanuus,jota kumppanin kanssa kokee. Ei korvaa aitoa seksiä. Paitsi ehkä sillä hetkellä saa paineet purettua.
Eikä oikein voi puhua uutuudenviehätyksen katoamisesta ja iän tuomista muutoksista ulkonäössä,kuten joku kirjoitti. Ollaan oltu yhdessäkin vasta 4kk..Sillä alkuaikojen ihanuudella tarkoitin siis parin kuukauden takaista aikaa :)

Onkin lyhyt suhde, tilanne siis aivan toinen kuin kuvittelin. Se joka sai avioliiton tai suhteen aikaan on nyt tyytyväinen ja se toinen ei olekaan. Miettii ja ehkä katuu. Mites tähän oikein on tultu. Synnyt taitavat ollakin syviä, ei helppoja.

Minulla pitkä parisuhde takana. Mies ei ole koskaan ollut kauhean aktiivinen seksin suhteen. Menee elämässä paljon omalla fiilispojallaan. Aina pitää olla fiiliksiä, että joku onnistuu. Meidän sänkykamarielämä on kuivumassa kokoon. Kestää kauan ennen kuin miehen pippeli on toimintakunnossa ja se vie kaikki halut minultakin. Saattaa sanoa, että tekee mieli mutta pippeli on toista mieltä. Tulee itselle semmoinen fiilis ettei ole enää haluttava. Ei enää huvita itseänikään. Jos hän sitten katsoo teeveestä jotain tuhmia juttuja:) niin se toimii. Elikä se tunne, että en ole enää haluttava vain vahvistuu. Olen koittanut joskus puhua asiasta, että johtuuko se minusta tms. Usein oli asia mikä tahansa miehellä on kiva taito vähän syyllistää minua. Ei tahdo viitsiä enää kysyä.

En ole ruma enkä lihava, mutta ehkä sitten ei haluttava.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen eukko;11427301:
Ollaan oltu yhdessäkin vasta 4kk..Sillä alkuaikojen ihanuudella tarkoitin siis parin kuukauden takaista aikaa :)

Olen taas se paha akka, mutta ota sellainen 4:n kuukauden tauko suhteeseenne.

Melkonopeasti mieheltä loppui kiinnostus, jos kolmessa kuukaudessa loppui.

Taitaa olla puute hormooneista, tai todella on pettynyt, tai jokin asia hiertää mieltä tosikovasti.
Itse olen ainakin huomannut miten jonkun kiperän asian miettiminen vie seksihalut.

Jos on jokin pienempi juttu mietittävänä, niin seksi ei tule itselle mieleen, mutta silloin voin innostua, jos vaimo houkuttelee.
Tuolloin tunnen rentouttavanolon, kun sen huolen miettiminen jää sivummalle.
Eli vaimon aktiivisuus on joskus hyvästä.

Yleensäkin puolisot pitää saada tehdä ehdotuksia seksiin, tai vaikka vaan hyväilyihin.
Yksi ehdotus ei ole vonkaamista.
Sitä pyytämistä ei pidä jatkaa, jos toinen kieltäytyy.
Kerranpäivässä sen pyynnön voi kyllä esittää.
Ei myöskään niitä pyyntöjä pidä lopettaa, jos kumppani kieltäytyy monena päivänä peräkkäin.
Onhan se pyyntö jo seksuaalistatoimintaa, joka tuntuu hyvältä.

Jaa että pippelinnousu vaivaa.
No miksi sen pitäisi nousta heti?
Luulisi sen olevan mukavaa molemmille, kun yhdessä etsitte keinoa nousuun.
Eikö sille veltolle ole mitään käyttöä?
Ja miten on näyttävyydenlaita?
Omastamielestä se on komee vaikka on pystyssä tai makuulla.
Molemmissa tapauksissa nainen voi sitä ihailla, ja tunne on ihana.
Velttoa voi myös kosketella, niin sekin tuntuu hyvältä.

Ja muistutan, että seksi toimii parhaiten, kun siihen suhtautuu leikkimielellä.

Hyviä ja onnistuneita leikkejä toivon kaikille.

Melkonopeasti mieheltä loppui kiinnostus, jos kolmessa kuukaudessa loppui.

Taitaa olla puute hormooneista, tai todella on pettynyt, tai jokin asia hiertää mieltä tosikovasti.
Itse olen ainakin huomannut miten jonkun kiperän asian miettiminen vie seksihalut.

Jos on jokin pienempi juttu mietittävänä, niin seksi ei tule itselle mieleen, mutta silloin voin innostua, jos vaimo houkuttelee.
Tuolloin tunnen rentouttavanolon, kun sen huolen miettiminen jää sivummalle.
Eli vaimon aktiivisuus on joskus hyvästä.

Yleensäkin puolisot pitää saada tehdä ehdotuksia seksiin, tai vaikka vaan hyväilyihin.
Yksi ehdotus ei ole vonkaamista.
Sitä pyytämistä ei pidä jatkaa, jos toinen kieltäytyy.
Kerranpäivässä sen pyynnön voi kyllä esittää.
Ei myöskään niitä pyyntöjä pidä lopettaa, jos kumppani kieltäytyy monena päivänä peräkkäin.
Onhan se pyyntö jo seksuaalistatoimintaa, joka tuntuu hyvältä.

Jaa että pippelinnousu vaivaa.
No miksi sen pitäisi nousta heti?
Luulisi sen olevan mukavaa molemmille, kun yhdessä etsitte keinoa nousuun.
Eikö sille veltolle ole mitään käyttöä?
Ja miten on näyttävyydenlaita?
Omastamielestä se on komee vaikka on pystyssä tai makuulla.
Molemmissa tapauksissa nainen voi sitä ihailla, ja tunne on ihana.
Velttoa voi myös kosketella, niin sekin tuntuu hyvältä.

Ja muistutan, että seksi toimii parhaiten, kun siihen suhtautuu leikkimielellä.

Hyviä ja onnistuneita leikkejä toivon kaikille.

No en todellakaan kerran päivässä voi ehdotella. Siitähän ne kinat aiheesta alkoikin...mulla ei kuulema oo mielessäkään muuta kuin seksi.
Ja nyt pitää tarkentaa sen verran,että en minäkään ole vaatimassa,että joka päivä pitäisi toimintaa olla. Ja niistä alkuaikojen aktiivisuudesta...en itsekään olisi jaksanut sitä tahtia kovin pitkään.
Itsekin varmaan olin hiukan "puutteessa" ollut ennen sitä. Kerran mieheni sanoikin kun puheltiin siitä sen ajan aktiivisuudesta,että silloin hän ei ollut varma,oliko meillä muuta suhteessa kuin seksi. Ja jossain vaiheessa syytti minua,että haluan hänestä vain seksiä .
Ja että ei hän koskaan oo tällasen naisen kanssa ollut,joka koko ajan haluaa. Eikä hänellä on elämässä muutakin ajateltavaa,seksi ei ole tärkein asia hänelle..Ota siitä sitten selvää. Kai sitä pitää vaan tyytyä ajatukseen,että meillä se on kerran parissa viikossa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen eukko;11427880:
No en todellakaan kerran päivässä voi ehdotella. Siitähän ne kinat aiheesta alkoikin...mulla ei kuulema oo mielessäkään muuta kuin seksi.
Ja nyt pitää tarkentaa sen verran,että en minäkään ole vaatimassa,että joka päivä pitäisi toimintaa olla. Ja niistä alkuaikojen aktiivisuudesta...en itsekään olisi jaksanut sitä tahtia kovin pitkään.
Itsekin varmaan olin hiukan "puutteessa" ollut ennen sitä. Kerran mieheni sanoikin kun puheltiin siitä sen ajan aktiivisuudesta,että silloin hän ei ollut varma,oliko meillä muuta suhteessa kuin seksi. Ja jossain vaiheessa syytti minua,että haluan hänestä vain seksiä .
Ja että ei hän koskaan oo tällasen naisen kanssa ollut,joka koko ajan haluaa. Eikä hänellä on elämässä muutakin ajateltavaa,seksi ei ole tärkein asia hänelle..Ota siitä sitten selvää. Kai sitä pitää vaan tyytyä ajatukseen,että meillä se on kerran parissa viikossa.

Pienessä puutteessa:

Elin muutaman tovi iliman seksie,
teekupissa liotin kaura keksie.

Mietin miksi tuo ukko ei minnuo halluo,
vaekka aena hiploan sen velttoa kalluo.

No eipä hätteä, onhan nuopurin Reino,
se minnuo pannoo, se on vara keino...

Ps.Aena löytyy jostae kättä pitempeä.

Mahtavia vastauksia. Mutta asiaan..meillä kyllä läheisyyttä riittää muuten. Telkkaria katellaan sylikkäin ja tehdään kaikkea muuta kivaa. Joku tässä kirjoitti hienovaraisesta houkuttelusta,mutta se on kokeiltu niin monta kertaa eikä auta. Jos ei haluta,nii ei haluta. Tuntuu,että siitäkin mies ahdistuu.
Ja tosiaan hänellä on elämässä nyt suuria muutoksia menossa. Positiivisia kylläkin,mutta muutama vastoinkäyminenkin joukossa. Koitan ymmärtää tietenkin niissä asioissa.
Jos olisikin ollut ongelmia pystymisen tai itsetunnon kanssa,voisin ymmärtää paljon paremmin. Ja myös suhtautua tähän eri lailla.
Nimim. Monet taustat lista oli aika kattava..Paitsi sitä vierasta naista en kyllä suostu uskomaan :) Siis että sellainen olisi. Ilmeisesti vonkaaminen pitää sitte lopettaa. Pistää vaan ohuesti harmittamaan se,että itse en saa ottaa puheeksi enkä ehdottaa. Heti tulee sellainen kärsimätön huokaus ja tuskainen ilme naamalle. Ihan kuin olisin pyytänyt saada repiä koko vehkeen irti. Se menee nyt niin,että minä odottelen koska jotain tapahtuu ja välillä meinaa hermo mennä..
Luontevasti meillä ei seksistä puhuta enää. Oikeastaan siitä ei sais puhua enää lainkaan.
Eikä se itseltään seksin saaminen,niin kuin joku ehdotti,ole kyllä lainkaan sama asia. Siitä puuttuu se läheisyys ja ihanuus,jota kumppanin kanssa kokee. Ei korvaa aitoa seksiä. Paitsi ehkä sillä hetkellä saa paineet purettua.
Eikä oikein voi puhua uutuudenviehätyksen katoamisesta ja iän tuomista muutoksista ulkonäössä,kuten joku kirjoitti. Ollaan oltu yhdessäkin vasta 4kk..Sillä alkuaikojen ihanuudella tarkoitin siis parin kuukauden takaista aikaa :)

Jos parissa kuukaudessa asia on mennyt tuohon tilaan, niin suhteella ei ole tulevaisuutta. Etsi toinen mies. Nykyinen ei halua jutella kanssasi tärkeästä asiasta. Hän on menettänyt kiinnostuksensa sinuun. Olet ollut liian halukas ja varma saalis.

Entäpä jos miehesi haluaa sellaisen sivistyneen, ranskalaisen viettelijättären eikä mitään agressiivista vonkaavaa ämmää.

Ollaan oltu yhdessäkin vasta 4kk..Sillä alkuaikojen ihanuudella tarkoitin siis parin kuukauden takaista aikaa :)

Minusta tuo on - anteeksi nyt vaan - melko typerää 4kk jälkeen tulla täältä kysymään että mikä miestä vaivaa kun ei enää seksi maistu. Eikö tullut mieleen, että voisit ensin kenties kuluttaa hieman enemmän kuin 4 kk aikaa mieheen tutustumiseen? Ehkä hän vain yksinkertaisesti ei ole kovin seksuaalinen ihminen, ehkä mikään ei ole vialla, ehkä hän vain on sellainen ja ehkä se teidän "alkuaikojen ihanuus" vain sattui osumaan sellaiseen hetkeen, kun mies sattui haluamaan vähän useammin? Mistäs sinä sen voisit tietää kun et ole vielä kunnolla edes ehtinyt tutustua? Ja ei, 4 kk ei vielä mitenkään riitä, siinä ajassa ei ehdi oppia tuntemaan toista vaikka olisitte yhdessä 24/7.

Niin että mitä jos ihan itse kuluttaisit aikaa mieheen tutustumiseen ja ottaisit selvää hänestä ja hänen "seksitottumuksistaan". Ei sitä kukaan täällä voi kuitenkaan sinun puolestasi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen eukko;11427880:
Selkeästi mies ei ole yhtäaktiivinen, kuin te olette.
Veikkaan, että joudutte siihen määrään tyytymään mitä kerroitte.

Minulle pyytäminen on seksuaalisesti kiihottavaa.
Eikä vaimon tarvitse suostua, ja silti siitä pyytämisestä jää hyvä tunne.
Olemme sopineet, että saan pyytää ja hän kieltäytyä, eikä se jää mieltä kaivelemaan.
Olen jopa miettinyt, mitä sitten tekisin, jos hän suostuisi jokaiseen pyyntöön.
Ei minulla ole tarve ainaiseenseksiin, vaan se pyyntö on eräänlainen huomionosoitus.
No se on eriasia ymmärretäänkö sitä huomioinniksi.

Minkälaisina koitte nuo seksuaalisuudesta puhumisen, kuten nuo aktiivisuuskysymykset?
Kiihottiko ne seksuaalisesti mitenkään?

Yhteistyössä