Onko tämä nyt sitten kumpaa, en tiedä. Kivalta vaan tuntuu ajatus joutua täysin alastomana yhden tai useamman normaalisti pukeutuneen naisen joukkoon ilman minkäänlaista mahdollisuutta olla tulematta nähdyksi. Tilannetta vaan parantaisi se, ettei tilanteesta pystyisi pakenemaan välittömästi, vaan huoneessa (tai mikä tila nyt sitten olisikaan) joutuisi olemaan jonkun aikaa kunnes viimein pääsisi poistumaan naurun ja "kivojen" kommenttien saattelemana.
Varsinaiseen exhibitionismiin en tunne minkäänlaista vetoa.
Kokemuksesta tiedän, että juuri tuo on kivaa.
Pari vuotta sitten vaimo järkkäsi noin kymmenen ystävättärensä kanssa viikonloppubileet mökillemme. Vein autolla vaimon mökille, johon saapuikin naisia, joista osan tunsin ja osaa en. Minun tehtävä oli ennen poislähtöä pilkkoa tarpeeksi puita koko viikonlopun saunomiseen. Yhtäkkiä vaimo tajusi jättäneensä yhden kassin pois kuormasta ja siinä oli tärkeimmät tavarat. Vaimo lähti autolla hakemaan ja minä jäin puita pilkkomaan näiden daamien kanssa. Tiesin, että matka oli pitkä ja veisi ehkä reilun kaksi tuntia.
Keksin mielessäni ovelan juonen, että laiturin portaat mukamas olivat alapäästä rikki ja siksi vaaralliset. Harmittelin naisille sitä, että minulla ei ollut uikkareita mökillä. Hieman jo päihtyneet naiset kehottivat minua kuitenkin korjaamaan partaat, vaikka sitten ilman housuja. Siitä sitten sain syyn riisuuntua täysin alastomaksi näiden naisten nähden. Heitä se ei haitannut, pikemminkin päinvastoin, tunnuin olevani kokoajan katseiden kohteena. Naiset istuivat verannalla siemailemassa juomiaan ja tietenkin minun oli aivan "pakko" hakea useita eri kertoja lisää työkaluja mökistä. Sisällä mökissä kuulin heidän tirskuvan viileässä vedessä kutistuneelle kalulleni. Eli juoni toimi. Kun laiturin "korjaus" oli tehty, haki eräs naisista minulle oluttölkin kylmästä, ikäänkuin palkkioksi ajatelevaisesta toiminnastani. Tarkoituksella en pukeutunut, vaan nojasin verannan tolppaan täysipukeisten naisten seurana, niitänäitä jutellen. Huomasin kyllä, että useilla katse oli jalkovälissäni, vaikka penikseni on normaalia pienempi. Sen jälkeen pilkoin loput puut alastomana. Kävin vielä järvessä uimassa ja kuivattelin ilman vaatteita naisten seurassa, vaimoni saapumista odottellen. Vähen ennen hänen paluutaan puin ja lähdin samalla ajamaan kotiinpäin.
Pelkäsin vaimoni saavan raivarin tempustani, mutta yllättäen ei kukaan ollut kertonut nakuilustani vaimolle. Toki he olivat kertoneet, että olin korjannut "rikkinäisen" laiturinportaan.
En tiedä, oliko se exhibitionismia vai fetissiä, mutta erittäin kivaa ja kiihottavaa. Jotenkin se ikäänkuin avuton tunne, kun muut ovat täysipukeissa ja itse kaikki paikat paljaana, saa adrenaliinin kohoamaan.
Tätä keikkaa olen monasti muistellut suurella ilolla ja tyydytyksellä. Vaimon kaverit ovat joskus letkautelleet "remonttireiskasta", mutta ei hän tiedä vieläkään, että ystävättäret ovat päässeet näkemään minut täysin alastomana ja vieläpä pitkän tovin ajan.