Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Tatti
Oma vehkeeni on mallia "tatti", melko vaatimaton ja ohut varsi, jonka päässä ihan toisen kokoluokan terska. Kivikovanakin kaluni on kaareva alaspäin, eikä nouse kovinkaan korkealle. Ensimmäinen seksikumppanini 18-vuotiaana kommentoi kaluni olevan eriparia ja teki selväksi, että pituutta sais olla enemmän ja paksuutta kärjessä vähemmän. Juuri kukaan nainen ei halua kanssani lähetyssaarnaajaan, koska siinä asennossa kalu hieroo vain perseen puolta. Anaaliseksiä olen saanut yhdeltä naiselta, saatuani terskan vaivalloisesti sisään en saanut sitä ulos, joskin pieni paniikki pehmensi kalun nopeasti ja pääsin irti naisesta.
Huvittava tilanne sattui kohdalleni erään baari-illan päätteeksi, kun toin kämpille itseäni yli 10 vuotta nuoremman naisen. Tyttö kuiskutteli jo illan aikana "imevänsä pallit kuivaksi", mutta saatuaan vetoketjun auki tuijotti kaluani ja sanoi "mitä vittua?". Lopulta tyttö vain nuoleskeli kaluani, olin kuitenkin päättänyt saada edes jotain ja runkkasin spermat hänen naamalleen, ei olla soiteltu...
 
Pek
oikeestaan kaikille ketjun naisille tiedeksi että suomalaisen miehen peniksen keskimääräinen pituus errektiossa on 13.52cm ja ympärys 11.5 peniksen löysänä oleva keskipituus on 9.25cm. ja tuo on muuten tutkittua fakta tietoa. ,... ja eniten täällä huvittaa se miten saatte jortikasta noin paljon juttua aikaseksi? ja onko teillä mitta nauha aina naidessa mukana? entä jos tuo 13cm muna ei ole pieni vaan pillu on niin löysä että mies ei tunne mitään? pitäisikö miesten jättää kaikki tyttökaverit jos heillä on löysä pillu, latta rinnat, iso perse? ja mainita vielä että ei saatana sulla on lortto vittu ei tunnu miltään seksi sun kanssa ja tommoset latta rinnat ei saa saatana ees seisomaan. miltähän tuntuis. pillu ei tiukkene haukkumalla eikä mulkku kasva myöskään siitä minkä luoja on antanut. .. ja niin itselläni on 14cm pitkä ja 10.7 leveä on melkein sentin alle normi paksuuden no yhyy .... ja se vielä että jos sillä koolla on jollekkin naiselle merkitystä niin pitäkää niistä hevosmiehistänne kiinni jos se suhde on kiinni siitä montaka senttiä housussa on
Asiallisesti sanottu. Jos ei pieni taikka iso mulkku kelpaa nii turha sitä ruveta siitä nostamaan juttua ja antamaan tylyä arvostelua. Jos ei kiinnosta niin voi pysyä ihan niissä omissa unelmissaan ja hyväksyä sen että kaikki eivät ole samanlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
voivoivoi
Alkuperäinen kirjoittaja mies tässä myös;10325038:
hehh, 30 senttinen kalu, ihan varmaan joo. Onks sun kaveri hevonen?
Synnyttäneellä löysä? Ehkä, ehkä ei. Koska sieltä pois tullessa saattaa olla pienempi:))
vitun idiootti :D mun serkulla on aivan helvetin iso kulli, oon nähny kyllä pystyssäkin :D:D:D: vissiin just sen 30cm... sää oot vaan joku pienimunanen joka koittaa väittää et isoja ei oo... itsekin olen vain 16cm
 
Antonio
Miehen penis on juuri silloin paras kun se sopii suuhun ja paksunee pyllyssä. Karvaiset miehet on ihania. Niillä on hyvä pylly...














vitun idiootti :D mun serkulla on aivan helvetin iso kulli, oon nähny kyllä pystyssäkin :D:D:D: vissiin just sen 30cm... sää oot vaan joku pienimunanen joka koittaa väittää et isoja ei oo... itsekin olen vain 16cm
 
Viimeksi muokattu:
fgergdh
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

Mulla velttona 7/2,5 ja kovana 15,5/4, eli pienellä mennään ja hävettää niin perkeleesti
 
Viimeksi muokattu:
scdexdscbtscfd
Aika hassua että kun lukemattomisa tutkimuksissa peniksen keskipituudeksi on mitattu 14-15 cm niin suunnilleen kaikilla täällä on 19-35 senttisiä. Siis missä pissii
Kaikkien epävarmojen pitää nyt ymmärtää että miehet tai naisina kirjoittavat poika nimeltä Päivit liioittelevat mittoja. Edelleenkin lähes kaikki penikset ovat pituudeltaan välissä 12-19 cm, suurin osa noiden keskivaiheilla 14-17 cm eli niitä tavallisen kokoisia.
Yli 20 senttisiä on noin yhdellä sadasta ja 22 sentin ns. jättipeniksen rajan ylittää yksi penis korkeintaan noin 5000-10000 peniksestä, oli kyseessä sitten musta tai valkoinen mies.
Kaikki naiset jotka pitävät isoita tai ne joilla on iso eksyvät näille sivustoille ja sitten ne joilla on normaalli ei uskalla kertoa että heidän kalu ei keskustelun naisten mielestä unelma
 
Viimeksi muokattu:
Aika iso?
Mul on erektiossa penis noin 15cm ja oon 14v. Ympärysmittaa on noin 12.5cm joka on mun mielest aika perus tän ikäsen? Mun ikäsel kaveril tiedän olevan noin 11cm erektios penis ja muillakin kavereil on sen 2-3cm pienempi, et tuntuu et itel on jotenki iso? Onko mulla erikoisen iso vai voiko todellakin olla sen verran isoja eroja? :D
 
yks mies
Mul on erektiossa penis noin 15cm ja oon 14v. Ympärysmittaa on noin 12.5cm joka on mun mielest aika perus tän ikäsen? Mun ikäsel kaveril tiedän olevan noin 11cm erektios penis ja muillakin kavereil on sen 2-3cm pienempi, et tuntuu et itel on jotenki iso? Onko mulla erikoisen iso vai voiko todellakin olla sen verran isoja eroja? :D
Ei tuo kyllä mikään iso ainakaan ole. Toivottavasti kasvaa vielä kokoa. Muistan itse kun 15-vuotiaana sain tuon kondomin, jota ainakin lähetettiin ennen kaikille nuorille miehille tuossa iässä postitse, niin en saanut sitä sopimaan päälle kun kaluni oli silloin jo iso.
 
Viimeksi muokattu:
Lissu
Ei tuo kyllä mikään iso ainakaan ole. Toivottavasti kasvaa vielä kokoa. Muistan itse kun 15-vuotiaana sain tuon kondomin, jota ainakin lähetettiin ennen kaikille nuorille miehille tuossa iässä postitse, niin en saanut sitä sopimaan päälle kun kaluni oli silloin jo iso.

Äläpäs liioittele! Todennäköisesti kondomit ovat olleet sinulle aivan liian isoja kulliisi mutta tekstisi paljasti kieltämättä että olet oikeasti iso kyrpä - valitettavasti vain henkisesti. Yleensä tuollaiset kommentoijat ovat todella säälittäviä tapauksia jotka joutuvat turvautumaan huoriin.

NUORELLE:
Nuorukaisen muna on jo nyt sellainen että pienempiäkin olen saanut ja niihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Jos tuosta vielä kasvaa niin olet jo keskimittojen yläpuolella. Unohda oikeasti munasi pituus ja keskity mieluummin tuossa vaiheessa henkiseen kasvuusi. Mitä mukavampaa olet tytöille niin sitä todennäköisemmin seurastasi nautitaan kaikin rinnoin.
 
Viimeksi muokattu:
toinen mies
mun penis on n. 20 cm pitkä ja n. 6cm paksu. nuorempana kun piti käyttää kumia, oli se vähän hankalaa saada päälle. myös silloisen naisystäväni paikat olivat vähän turhan ahtaat minulle. Nykyisen kumppanini laitos on varsin sopiva, hänkin nauttii minun värkistä oikein kunnolla.
 
yks mies
Äläpäs liioittele! Todennäköisesti kondomit ovat olleet sinulle aivan liian isoja kulliisi mutta tekstisi paljasti kieltämättä että olet oikeasti iso kyrpä - valitettavasti vain henkisesti. Yleensä tuollaiset kommentoijat ovat todella säälittäviä tapauksia jotka joutuvat turvautumaan huoriin.

Ei pidä paikkaansa .. jos tietäisit edes jotakin. Jos on noin 14.5 cm - 15.0 cm ympärysmitta, niin tavallisen kokoiset kondomit rupeavat olemaan todella tiukkoja, ja eivät sovi kunnolla. Tuollaiselle 52 mm leveys on liian pieni. Tiedän sen kun erilaisia kondomeja on tullut käytettyä. 56 mm koko jo sopii, mutta sekin on vielä melko tiukka, eli ei yhtään liian suuri sekään.
 
Viimeksi muokattu:
Punaparta.
Oon 22v valkonen jätkä ja mun penis on 25cm pitkä.

Halkaisija on 4,5-5cm ja terska on paksumpi.

Oon liki 2-metrinen, isoilla lihaksilla varustettu järkäle ja pienempi kyrpä näyttäis tyhmältä mulla.

Mulla on ollut aika monta tyttöystävää ennen tätä nykystä.

Plussat isossa kyrvässä: naiset ääntelee ihan vitusti koska se menee syvälle, naiset ihailee sitä ja haluaa seksiä koko ajan ja naiset kehuu miestään kavereilleen.
Naisen kova ääntely saa ainaki mut entistä kiimasemmaksi ja panen lujempaa.

Mun tyttöystävä vinkuu multa munaa jatkuvasti ja se on minun mielestä helvetin kiihottavaa.
Oon kyllä koko ajan kiimanen mutta hänen himonsa saa mut superkiimaseksi.
Ei hän edes ollut kovin himokas alussa ja oon tuntenut hänet pitkään ja tiedän että hän ollut jo monta vuotta meikäläiseen ihastunut.
Söpö, kaunis, lempeä tyttö jolla on tosi kovat vietit nykyään.
Ei se veä edes alkoholia tai polta röökiä.
Hän vetää jotain luomupandaa, juo teetä ja on suostutellu mutki samaan pandaan mukaan.
Asutaan käytännössä yhdessä koska hän on viimiset puoli vuotta asunut mun katon alla mutta hänen osotteensa on edelleenki vanhempiansa luona.
Hän on hokenut jo monta kuukautta että hän rakastaa meikäläistä ja en oo sanonu sitä takaisin.
Merkit viittaa siihen että hän on rakastunut muhun kokonaisuudessani eikä vain minun kyrpääni.
Hieman säälittää että en ole sanonut että rakastan häntä vaikka rakastan häntä.
Sanon sen heti kun hän herää tai nyt.

Mun mielestä kaikki yli 20senttiset munat on isoja ja sellasen kullin omaava kaveri ei tarvi muita kadehtia. Kyllä siinä on sen verran kokoa että naisia pelottaa.
Onhan seksitaito tärkeä asia mutta en vaan voi kuvitella kenenkään naisen täysin tyydyttyvän 14senttisestä katkaravusta vaikka sitä kuinka vatkais ;).
Seksi on olennainen osa parisuhdetta ja iso kyrpä takaa tyydytyksen molemmille osapuolille.

Hieman sekava teksti enkä edes ole päissään.
 

Yhteistyössä