hallanmaa
meillä ei ole halia, ei pusua eikä sohvalla kullan kainalossa oloa kuin korkeitaan kerran viikossa tunnen itteni yksinäiseksi ja hyljätyksi.mieheni menee koneelleen ja unohtaa minut ihan yksin vaikka just nyt raskaana on läheisyyden tarve todellin puhuin hälle tästä asiasta ja hän sanoi että ei hän halua halata tai mitään hän ei halua siis.selitti sen niin että mikään ei vaan tunnu miltään, ei edes läheisyys ja et hän on väärä ihmien antamaan läheisyyttä.haluisin suudelmia, ja haluisin halauksia...haluisin tuntee itteni rakastetuksi....
mutta seksi on se jolloin mies haluaa tulla lähelle.silloin kyllä kelpaa, joskin sekin on harventunut.ilman läheisyyttä pelkään että alan kattelee ja kiinnostuu muistakin miehistä sillä tunnen oloni niin mitättömäksi ja hyljätyksi :/ onnettomaksi jopa.
seksiä sais olla sie vielä useemmin et saan ees välillä läheisyyttä.miksi mieheni on menettänyt mielenkiintonsta kosketella, halia ja suudella minua? seksikään ei enää niin usein tapahdu.ennen 4-7 kertaa viikossa ja nyt semmoiset 3-4 kertaa viikossa ja halusin itte enemmän...enkö kelpaa enää miehelleni vaikka kaunis olen mielestäni....tuntuu et oon kuitenkin sit ruma tai vastenmielinen.mies ei suosta tästä puhuu joten mitä teen
en tosian tahdo ajautuu ettii läheisyyttä muualta.......oon ihan rikki.
ennen mieheni oli koko ajan kimpussani....enkö kelpaa enää
mutta seksi on se jolloin mies haluaa tulla lähelle.silloin kyllä kelpaa, joskin sekin on harventunut.ilman läheisyyttä pelkään että alan kattelee ja kiinnostuu muistakin miehistä sillä tunnen oloni niin mitättömäksi ja hyljätyksi :/ onnettomaksi jopa.
seksiä sais olla sie vielä useemmin et saan ees välillä läheisyyttä.miksi mieheni on menettänyt mielenkiintonsta kosketella, halia ja suudella minua? seksikään ei enää niin usein tapahdu.ennen 4-7 kertaa viikossa ja nyt semmoiset 3-4 kertaa viikossa ja halusin itte enemmän...enkö kelpaa enää miehelleni vaikka kaunis olen mielestäni....tuntuu et oon kuitenkin sit ruma tai vastenmielinen.mies ei suosta tästä puhuu joten mitä teen
en tosian tahdo ajautuu ettii läheisyyttä muualta.......oon ihan rikki.
ennen mieheni oli koko ajan kimpussani....enkö kelpaa enää