Oikeaoppinen peniksen mittaus näin

• Viestiketjun aloittaja pituus & paksuus
  • Ensimmäinen viesti
pituus & paksuus

Pituuden mittaamistapa: "Mitataanko pituus rasvanahan päältä normierektiossa, vai esim taivuttamalla tankoa alaspäin tai ehkä kuinka pitkälle sen saa läskiä litistämällä jonkun reiän läpi? Ero on monta senttiä.."

Höpö, höpö, mittani ei ole vaihdellut yhtään kun sen mittaa oikealla tapaa eli ensin tietenkin erektoiva penis suorana seisot tai istut, siis suoraan eteenpäin, jotta sen mitan nyt edes saa nivusia vasten suoraan kulmaan. Ei siis kikkeliä väännellä alaspäin tai ylöspäin vaan aivan suorassa. Kaarevaa kikkeliä tosin voi suoristaa kädellä mittaa vastaan, esim. viivainta tai VHS-kasettia ym. koska kaarevuus vie senttejä pois jos se mitataan tyvestä päähän ilman suoristamista. Kuitenkin se kaareva osa on naisen sisällä käytössä aivan samoin kuin suorakin.

Oikeaoppinen peniksen erektiopituuden mittaus tehdään peniksen päältä mitattuna jäykkä mitta painettuna nivusia vasten sen verran kuin menee, läpi häpyluunhan se mitta ei kuitenkaan mene, ja näin saadaan vertailukelpoiset tulokset hoikkien ja ylipainoisten kesken. Ylipainohan vie nivusläskien takia noin 1,5 cm per 10 läskikiloa visuaalista kokoa. Käyrää penistä saa taivuttaa suoraksi, jotta saadaan vertailukelpoiset tulokset.

Seisaaltaan tai istualtaan mittaus antaa aivan saman tuloksen, kunhan se mitan toinen pää on ihan siinä peniksen juuressa kiinni ja penis osoittaa eteenpäin, eikä sitä siis väkisin väännetä alaspäin.

Nivusiin voi tosiaan painaa niin paljon kuin mitta menee, sillä siinä ihon ja lihasten sekä rasvan takana on luu, josta mitta ei läpi mene. Kukkelin varsihan on käytössä käytännössä siihen luuhun saakka kun vatsanpeitteet painuvat toista vasten naidessa. Ylipainoisilla saattaa olla paljonkin alavatsamakkaraa siinä välissä jolloin penis visuaalisesti näyttää pienemmältä, vaikka läskejä taaksepäin työntämällä kädet peniksen juuressa senttejä tulee huomattavasti lisää. Tämä mittaustapa siis eliminoi ylipainon aiheuttaman visuaalisen koon pienenemisen joka ei pienennä seksissä käytössä olevaa vartta.

Peniksen paksuusmittaus taas tehdään ympärysmitta mittaamalla, ei läpimittaa tai halkaisijaa, joka ei kerro tarkkaa kokoa koska penis ei ole täysin ympyränmuotoinen. Eli hyvin joustava mittanauha, esim. ompelumittanauha viedään peniksen varren keskikohdassa erektoivan varren ympäri tiukasti ja mitataan lukema. Ei siis terskan lakin paksuimmassa kohdassa tai peniksen juuressa, joiden ympärysmitta on yleensä suurempi, vaan nimenomaan peniksen varren keskikohdasta.
Jäykemmillä rullamitoilla ym. ei saa luotettavaa tietoa, sillä ne eivät taivu tarpeeksi hyvin peniksen ympäri, jotta lukema olisi vertailukelpoinen, vaan niillä saa liian suuria tuloksia.

Pituusmittausta ei myöskään tehdä taipuvilla rullamitoilla ym. sillä ne joustavat ja niitä saa itseään huijaten nostettua nivusia pitkin, jolloin mittaa tulee sentti-pari ylimääräistä.

Tehkää mittaus kunnollisella jäykällä muovimitalla jossa on useamman sentin korkuinen vastainen sivu (se joka tulee alavatsaa vasten), eli sellaisella kuin esim. koululaiset käyttävät.

Huomioikaa että yleensä näissä mitoissa on 0,5 cm alussa, ennen kuin varsinaiset mittalukemat alkavat, eli lisätkää tuo pituus saatuun lukuun.

VHS-kasetin pidempi sivu (18,5 cm) tai VHS-kasetin tavallisen kansikotelon pidempi sivu (19,5 cm) on myös hyvä likiarvon antaja.

Ympärysmitassa taas wc-paperirullan hylsy on hyvä silmämääräinen koon korreloija, koska sen ympärysmitta on 13,5 cm.

Liar Liar
On se kumma kun netin käyttäjien keskuudessa näyttää olevan niin että kullien keskipituus on yli 20 senttiä kun normielämässä se on monien tutkimusten mukaan 14-15 cm Mahtaako tietokoneet ja netti tai ruutuun tuijottelu jotenkin kasvattaa kaluja (tai huonontaa näköä)? Harmi vain että netin kullinpituusfoorumeja päivät pitkät seuraavat jättikulliset uroot eivät ole naisten käytössä. Vaan saisipa todellisen nörtin, jolla olisi varmaan kaikista suurimmat kullit kun koko päivän näiden peniksenpidennysmasinoiden kanssa touhuavat. Eihän isokullisilla ole muuta järkevää tekemistä kuin kertoilla huikeita lukemia päivät pitkät netin foorumeilla ja lueskella toisten kullinpituuksiia, mitähän sillä isolla kullilla nyt muuten tekisi

läski-mies
Onni ja autuus! Ennen olen mitannut siihen juureen asti painamatta ja 30 kilon ylipainolla mitta on näyttänyt päältä 15 cm. Nyt kun painoin sitä mittaviivainta päältä nivusiin sen verran kun päältä menee, niin mittaa tuli 19 cm, Oh Jeeh!
4 senttiä kasvoi kullin luultu pituus yhdellä kertaa.

kysymysdcsfdf
hei mulla on ikää 17 vuotta ja just mittasin tällä tyylillä ja en uskoskoisi mutta mitta näytti 16cm, ja jos en paina rasvoi pois näyttää just ja just 14cm. mulla on pituutta 177cm ja painoa 82kg ( sali taustaa on myös jonkiverra eli pelkkää läskii ei olla). eli mittasinko nyt vituillee taas vai onko sitte sitä rasvaa vielki sen 2cm edestä. kyl ku painon sormilla rasvat pois nii kovaa ku lähti alko jo näyttää n.16cm mutta epäilen että cvähän oon mittaillu väärin.oon täs muuteki laihiksella, laihutan 72kg katotaa mitäs sillo.

17vpoikavielä
Voi olla myös että se on päässä vikana. yleensähän aina pidetään itseä rumana vaikka ei olisi. voi olla että ei näytä minun mielestä 16cm, mutta toivotaan että mittasin oikein:D

enkerrokenellekkään.
Oon 16v ja oon vuoden ajan jo mittaillu että 14 senttiä on pötköni ja niin on vielläkin, muttakun siihe luuhun asti rönkkäsee niin kasvaa 15,5 senttiin, vaikka mulla ei kyllä läskiä oo nimeksikään :( nih ni ei kai se kasvu oo 16 vuotiaana jo tössänny? :S ja enemmän mua huolettaa paksuus ku on normi pitunen mutta aika ohuen puoleinen.

laihis
erittäin hyvä pituuden lisäyskonsti on toi laihdutus. itse laihdutin 6 kiloa ja treenasin vatsan timmiksi. nyt ennen 15cm on 17cm ja näyttää isolta hoikassa 70kilon varressa.

normaali kokoinen
Mulla itselläni on vaan ihan tällainen normaalikokoinen (about max. 16cm) työväline,
mutta ihan hyvin se on tuntunut kaikille mun elämäni naisille riittävän, eli koskaan ei ole jäänyt penikseen koon takia saamatta, pikemminkin jopa päin vastoin, sillä kun ei ole liian iso vehe, niin on päässyt aina välillä myös tuonne pepunkin puolelle touhuilemaan...

Eli ainakin omakohtaisesti voin sanoa olevani ihan tyytyväinen tähän ihan tavallisen kokoiseen munaan, jonka luoja on minulle luonut, eikä mun ole tarvinnut koskaan kadehtia ketään aikuiselokuva näyttelijää minkään peniksen koon takia...

ps. Ja epäilijöille voin kertoa, että aika moneenkin naispuoliseen henkilöön tätä on tässä vuosien myötä soviteltu, eikä kukaan ole vielä koskaan sen koosta valittanut... =)

nimetön
ei oo kauaakaa ku oli tilastot että suomalais miesten penisten keskipituus oli noin 13cm, mutta näissä keskusteluissa tuntuu olevan se keskipituus aina 20-30cm, kasvakaa jo aikusiks. eikä se ole pelkkä pituus mikä ratkasee, ympärysmitta on tärkeämpi.

Varteenotettava
Eli jos siittimeni ympärys mitta on11cm ni kondomissa se on 55mm? vai miten se menee? olisi hyvä saada tietää että osaan ostaa oiken kokoisia kortsuja.

No ei tosiaankaan. 55 mm kortsu sopii ympärysmitaltaan 13-14 cm kalulle. Sinulle sopiva on jotain 47mm. Itse käytän 64 - 69 mm kortsua (lötyy vain MySizelta), kun kalun ympärys juuresta on lähes 17 cm ja varresta reilut 16 cm.

Viimeksi muokattu:
15v poika vaan
Mulla itselläni on vaan ihan tällainen normaalikokoinen (about max. 16cm) työväline,
mutta ihan hyvin se on tuntunut kaikille mun elämäni naisille riittävän, eli koskaan ei ole jäänyt penikseen koon takia saamatta, pikemminkin jopa päin vastoin, sillä kun ei ole liian iso vehe, niin on päässyt aina välillä myös tuonne pepunkin puolelle touhuilemaan...

Eli ainakin omakohtaisesti voin sanoa olevani ihan tyytyväinen tähän ihan tavallisen kokoiseen munaan, jonka luoja on minulle luonut, eikä mun ole tarvinnut koskaan kadehtia ketään aikuiselokuva näyttelijää minkään peniksen koon takia...

ps. Ja epäilijöille voin kertoa, että aika moneenkin naispuoliseen henkilöön tätä on tässä vuosien myötä soviteltu, eikä kukaan ole vielä koskaan sen koosta valittanut... =)

Viimeksi muokattu:
15v poika vaan taas
niin siis sen ei tarvitse olla mikään jättiläinen yhdelläki kaverilla aika iso mulkku ja sitte uutta tyttöystävääsä ekaakertaa painanu joka ei ollut edes neitsyt nii esinahka repes:d se 14cm riittää ihan hyvin koska se ei oo se koko vaan se miten sitä käyttää;) itellä 17.8cm kalu ja hyvin riittää ja tytölle saa kunnon orgasmit kun tietää vaan mistä se tykkää eli mikä asento ja miten syvältä ja mitä tahtia;)

mini muna
Itsellä on noin viisi senttinen ja parin sentin paksuinen velttona ja näyttääkin aina tosi pieneltä isossa joukossa ollessa.
Erektiossa on paksuutta 4.5 cm ja pituutta 16 cm ja kuulemma tuntuu paremmalta kuin "isot". Peppupanojakin oon onnistunut saamaan ja räjähtäviä orkkuja naiset saaneet. Hävettää vaan uimarannoilla ja saunoissa kun "isot" hymähtelevät minulle väheksyvin katsein, joskus jopa tullut ihan suoraa herjausta kaverilta joka ei kuulemma osannut nussia lainkaan ja kävin sen muijalle antaa elämänsä kyydit, kun oli niin mulkku mies.

Harri

Pituuden mittaamistapa: "Mitataanko pituus rasvanahan päältä normierektiossa, vai esim taivuttamalla tankoa alaspäin tai ehkä kuinka pitkälle sen saa läskiä litistämällä jonkun reiän läpi? Ero on monta senttiä.."

Höpö, höpö, mittani ei ole vaihdellut yhtään kun sen mittaa oikealla tapaa eli ensin tietenkin erektoiva penis suorana seisot tai istut, siis suoraan eteenpäin, jotta sen mitan nyt edes saa nivusia vasten suoraan kulmaan. Ei siis kikkeliä väännellä alaspäin tai ylöspäin vaan aivan suorassa. Kaarevaa kikkeliä tosin voi suoristaa kädellä mittaa vastaan, esim. viivainta tai VHS-kasettia ym. koska kaarevuus vie senttejä pois jos se mitataan tyvestä päähän ilman suoristamista. Kuitenkin se kaareva osa on naisen sisällä käytössä aivan samoin kuin suorakin.

Oikeaoppinen peniksen erektiopituuden mittaus tehdään peniksen päältä mitattuna jäykkä mitta painettuna nivusia vasten sen verran kuin menee, läpi häpyluunhan se mitta ei kuitenkaan mene, ja näin saadaan vertailukelpoiset tulokset hoikkien ja ylipainoisten kesken. Ylipainohan vie nivusläskien takia noin 1,5 cm per 10 läskikiloa visuaalista kokoa. Käyrää penistä saa taivuttaa suoraksi, jotta saadaan vertailukelpoiset tulokset.

Seisaaltaan tai istualtaan mittaus antaa aivan saman tuloksen, kunhan se mitan toinen pää on ihan siinä peniksen juuressa kiinni ja penis osoittaa eteenpäin, eikä sitä siis väkisin väännetä alaspäin.

Nivusiin voi tosiaan painaa niin paljon kuin mitta menee, sillä siinä ihon ja lihasten sekä rasvan takana on luu, josta mitta ei läpi mene. Kukkelin varsihan on käytössä käytännössä siihen luuhun saakka kun vatsanpeitteet painuvat toista vasten naidessa. Ylipainoisilla saattaa olla paljonkin alavatsamakkaraa siinä välissä jolloin penis visuaalisesti näyttää pienemmältä, vaikka läskejä taaksepäin työntämällä kädet peniksen juuressa senttejä tulee huomattavasti lisää. Tämä mittaustapa siis eliminoi ylipainon aiheuttaman visuaalisen koon pienenemisen joka ei pienennä seksissä käytössä olevaa vartta.

Peniksen paksuusmittaus taas tehdään ympärysmitta mittaamalla, ei läpimittaa tai halkaisijaa, joka ei kerro tarkkaa kokoa koska penis ei ole täysin ympyränmuotoinen. Eli hyvin joustava mittanauha, esim. ompelumittanauha viedään peniksen varren keskikohdassa erektoivan varren ympäri tiukasti ja mitataan lukema. Ei siis terskan lakin paksuimmassa kohdassa tai peniksen juuressa, joiden ympärysmitta on yleensä suurempi, vaan nimenomaan peniksen varren keskikohdasta.
Jäykemmillä rullamitoilla ym. ei saa luotettavaa tietoa, sillä ne eivät taivu tarpeeksi hyvin peniksen ympäri, jotta lukema olisi vertailukelpoinen, vaan niillä saa liian suuria tuloksia.

Pituusmittausta ei myöskään tehdä taipuvilla rullamitoilla ym. sillä ne joustavat ja niitä saa itseään huijaten nostettua nivusia pitkin, jolloin mittaa tulee sentti-pari ylimääräistä.

Tehkää mittaus kunnollisella jäykällä muovimitalla jossa on useamman sentin korkuinen vastainen sivu (se joka tulee alavatsaa vasten), eli sellaisella kuin esim. koululaiset käyttävät.

Huomioikaa että yleensä näissä mitoissa on 0,5 cm alussa, ennen kuin varsinaiset mittalukemat alkavat, eli lisätkää tuo pituus saatuun lukuun.

VHS-kasetin pidempi sivu (18,5 cm) tai VHS-kasetin tavallisen kansikotelon pidempi sivu (19,5 cm) on myös hyvä likiarvon antaja.

Ympärysmitassa taas wc-paperirullan hylsy on hyvä silmämääräinen koon korreloija, koska sen ympärysmitta on 13,5 cm.
just näin mitään tärkeämpää ei ole.

Viimeksi muokattu:
outolintu
minkä takia teillä on kaikilla yli normifinskin 14cm? sen takia kun valehtelette. jos oikeasti 5%lla on yli16cm niin heidän ei trvi itehdä siitä nroa täällä.niin!

17vee
Olen 17v ja mulla on velttona 5cm. Joskus tietty hävettää saunailloissa ja sillee mutta tosiasia on että usealla on oikeasti velttona pieni ja kovana aivan normaali ja taas näillä joilla on velttona iso niin eise kulli paljoa kasva kun kovettuu ;).

Yhteistyössä