Mulle tuli heti mieleen kaikkia yksityiskohtasia juttuja hyvästä suudelmasta, mut kun luin tuon ekan vastauksen ni joo, oon kyllä samaa mieltä siitä että tunne ja siihen heittäytyminen tekee suutelemisesta hyvää. Sitä ei voi teeskennellä, voisi myös sanoa. Se koskee varmaan muutakin tunteiden osottamista, sanoitettua tunnetta ja seksiä. Mun kokemus ainakin on se, että paras seksikin vaatii heittäytymisen ja tunteen. Heti ku irtaantuu tuntemisesta, menee fiilis ja se muuttuu suorittamiseksi.
Ne mun ekat ajatukset liitty siihen, miten on paras päästä tunnelmaan. Ihan eka juttu on se, että tuntee vetoa toiseen! En vois kuvitella suutelevani ihanasti ketä tahansa. Toiseks, mielitietyn on hyvä omata puhdas suu.. ainaki mua häiritsee heittäytymisessä hajut ym. Sit pitää kaivaa itsestään se hellyys toista kohtaan, ja sitte vaan pistää sen täytäntöön. Siinä vaiheessa luonto hoitaa homman.
Poikkeus sääntöön, oon kerran suudellu erästä täysin tuntematonta miestä, ihanasti. Se suuteli hyvin pehmeällä suulla, tutkivasti, lempeästi.. voih. Se oli eteeristä. Suuteleminenki on parhaimmillaan kokonaisvaltaista eli siihen liitty myös käsien ote, joka oli lempeä mutta itsevarma. Jo suudelmasta tiesi ettei sen oo tarkotus johtaa mihinkään enempään, mikä teki siitä rentoa ja nautiskelevaa. Jotkut miehet tulee anteeks sanamuoto, kiimoissaan jo suudelmassaan niin päälle ettei siitä oikeen pääse nauttimaan.
Nää mun huomiot ehkä sopii miehelle annettavaks, naiselle en osaa ohjeita antaa. Pitäis jonku miehen vastata et joo, tiukasti kiinni ja kieli peliin ja käsi housuun..
Oisko se sit miehen mieleen.