naiseni menneisyys arveluttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vikatikki?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä niin. Aina näillä palstoilla on katkeroituneita ihmisiä, jotka eivät pysty tai halua uskoa mihinkään hyvään.

Oletko sinäkin niin lapsellinen, että kuvittelet ravitoloissa roikkumisen ja yhden illan panojen olevan niin loisteliasta, ettei siitä kannattaisi luopua?

Tuo "parannuksen " tehnyt mies oli varmasti yksinäinen ja onnellinen kun vihdoin löytyi nainen, jonka kanssa jakaa elämänsä.

Ei kyse ole vaihtoehdoista vaan siitä, että jotkut vain tarvitsevat useampaa (pano)kumppania. Mieti nyt itsekin, ottaisitko monen eri naisen kanssa häslännyttä miestä (jos haluat perustaa perheen) vai muutamassa parisuhteessa olleen? Toisaalta ihmettelen miksi mies olisi ollut jouluaattona yksin viinapullonsa kanssa, kyllä tuollainen istuu baarissa aattonakin (ja voi siellä törmätä meihinkin, pariskuntaan).

Viimeksi muokattu:
Mikä on seksijuttujen mediaani miehillä? Ja mikä on mediaani naisilla? Naisilla tämä on huomattavasti korkeampi kuin miehillä ja se ärsyttää meitä miehiä, koska osa meistä haluaisi kunnollisia naisia.

Mikä on seksijuttujen mediaani miehillä? Ja mikä on mediaani naisilla? Naisilla tämä on huomattavasti korkeampi kuin miehillä ja se ärsyttää meitä miehiä, koska osa meistä haluaisi kunnollisia naisia.

Aivan. Entä mies/naisten taso? Eli jos joku nainen on vaikka jakanut itseään kymmenelle köyhälle kaljamahaiselle örisijälle, vastaako se yhtä kunnon miestä vai päinvastoin?

Tai jos joku mies on jyystänyt kymmentä halpaa h***aa, tai vaihtoehtoisesti kymmentä kunnon pyhäkoulututyttöä, onhan tuossa vinha ero. Mutta kumpaansuuntaan?

Tai: onko kymmenen riparityttöä parempi vai huonompi vaihtoehto kuin että jos olisi kerran käynyt h***ssa?????

Viimeksi muokattu:
Tilanne on tämä: olen muuttanut pitkän harkinnan jälkeen pk-seudulta "sisemmälle Suomeen" avovaimoni takia, rakastan häntä todella, olin valmis jättämään urani Helsingissä hänen takiaan.

Olemme tunteneet 5v ja luulin tuntevani hänet hyvinkin. Olemme 27 ja 32 vuotiaita, minä 32.

Nyt kun olmeme asuneet puoli vuotta täällä hänen kotikaupungissaan, pikkukaupungissaan, olen törmännyt ilmiöön jossa minulle vihjaillaan hänen epämääräisestä menneisyydestään. Jos puheet pitävät paikkaansa, kadun syvästi tänne muuttoani mutta jos eivät pidä, ainoa selitys on kateelliset paikkakunnan miehet, koska naiseni on varsin rinnakas ja näyttävä nainen joten voisin kuvitella että kotikylän poikia harmittaa kun oman kylän pojat eivät kelvanneet vaan piti hakea "suurestamaailmasta" mies. En tiedä.

Jos olemme vaikka ravintolassa iltaa viettämässä, saman illan aikana tulee useampiki paikallinen kolmekymppinen mies vihjaileen hänelle tai mulle vaikka mitä.

Mistä on kyse? Avokkini sanoo ettei tiedä mistä on kyse. Mutta mistä tiedän onko noiden miesten puheissa sittenkin katetta, ja jos on niin tämä poika kyllä lähtee eikä ala tuollaisen kanssa perhettä perustamaan. Mutta kun rakastan häntä enkä haluaisi uskoa hänestä vaikka mitä! Selvää on että jos menemme avioon, tälle paikkakunnalle emme jää, en ala loppuikääni kuuntelemaan muiden miesten vihjailuja ja naureskeluita vaimoni viinanhuuruisesta ja kevytkenkäisestä menneisyydestä. Joka välttämättä ei pidä edes paikkaansa.

En kuuntelisi kyläläisten höpinöitä. Kateudestahan tuossa on kyse. Tulet heidän reviirilleen.

Viimeksi muokattu:
Ei kyse ole vaihtoehdoista vaan siitä, että jotkut vain tarvitsevat useampaa (pano)kumppania. Mieti nyt itsekin, ottaisitko monen eri naisen kanssa häslännyttä miestä (jos haluat perustaa perheen) vai muutamassa parisuhteessa olleen? Toisaalta ihmettelen miksi mies olisi ollut jouluaattona yksin viinapullonsa kanssa, kyllä tuollainen istuu baarissa aattonakin (ja voi siellä törmätä meihinkin, pariskuntaan).

Aika jänniä kommentteja tuli työtutun elämäntarinaan täällä ja monella näkyy olevan vahvat asenteet... esimerkiksi kyse oli viinipullosta jouluna, eikä viinasta :). Ja miksi mies oli yksin... enpä tiedä, mutta ei ollut suhde varmaan ehtinyt vakiintua vielä vajaassa kuukaudessa niin, että olisi jo mennyt tulevan vaimon kanssa sukulaisiin.

Eikä mies mielestäni mitenkään rappiolla ollut ennenkään, kunhan vaan oli vilkas seuraelämä viikonloppuisin. Onko hänellä jotain salattua elämää nykyisin, ken tietää, ei oikein ainakaan itseäni jaksa kiinnostaa... mutta elämäntyyli vaihtui kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Aivan. Entä mies/naisten taso? Eli jos joku nainen on vaikka jakanut itseään kymmenelle köyhälle kaljamahaiselle örisijälle, vastaako se yhtä kunnon miestä vai päinvastoin?

Tai jos joku mies on jyystänyt kymmentä halpaa h***aa, tai vaihtoehtoisesti kymmentä kunnon pyhäkoulututyttöä, onhan tuossa vinha ero. Mutta kumpaansuuntaan?

Tai: onko kymmenen riparityttöä parempi vai huonompi vaihtoehto kuin että jos olisi kerran käynyt h***ssa?????

Alkkari on alkkari veti sitten kurkusta alas kallista viinaa tai tenua.

Viimeksi muokattu:
Minä kuittaisin vihjailut toteamalla vain, että jokaisella on menneisyytensä. Itselläni on ollut lukuisia yhden yön juttuja (näin jälkikäteen ajatellen vähän liikaakin), mutta silti olen ollut nykyisen puolisoni kanssa melkein kymmenen vuotta vilkuilematta kertaakaan aidan toiselle puolelle. Onneksi kaikki satunnaiset kumppanini ovat olleet niin fiksuja, että kunnioittavat parisuhdettani. Itse kunnioitan myös heitä pitämällä yhteiset yöt omana tietonani.

Yhteistyössä