@nna
Olen 22-vuotias nainen ja olen seurustellut muutaman kuukauden 23-vuotiaan miehen kanssa. Meillä sujuu tosi hyvin, olemme läheisiä, teemme juttuja yhdessä, pystymme puhumaan kaikesta ja nautimme toistemme seurasta. Myös eroottinen elämämme on hyvää, suu- ja käsiseksiä riittää ja kumpikin saavuttaa orgasmin lähes joka kerta. Ainut ongelma on, ettei yhdyntä oikein suju. Kun alamme kokeilla sitä, penis lerpahtaa miltei välittömästi kun kortsu on paikoillaan. Joskus sen saa taas kovaksi, mutta lopahtaa kun mies on päässyt sisääni. Tiedän, että tämä johtuu jostain päänsisäisestä ja kun kerran on noin käynyt, helposti seuraavillakin kerroilla odottaa ja jännittää sitä ja sitten ei ainakaan onnistu. Tiedän, että tämä on aikalailla kiinni miehestä ja hänen täytyy ottaa nyt uusi asenne aivoihin, mutta haluaisin itse tehdä jotain auttaakseni häntä. Olen omasta ja mieheni mielestä seksikäs ja hyväkuntoinen, lapsia en ole saanut eikä alapääni ole millään muotoa löysä, olemme jutelleet avoimesti asiasta enkä ole ollut pettynyt vaikkei onnistu, en sano mitään latistavaa seksin aikana, osoitan haluni, mies ei tupakoi tai käytä liikaa alkoholia ja urheilee riittävästi, olemme yrittäneet pitkälllä ja nopealla esileikillä, aamulla, illalla, päivällä, kännissä, selvinpäin jne.... kaipaan konkreettisia neuvoja. Ja tiedän että jostain lääkkeistä on apua mutten vielä tässä vaiheessa halua niihin tarttua, enkä terapeuttiin, ehkä sitten jos ongelma jatkuu. Ja vielä se, etten häntä ole vaihtamassa uuteen, uskon että löydämme kyllä ratkaisun. Neuvoja !