Kestääkö luottamus tämän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikkunainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oikkunainen

Vieras
Sama viesti on kyllä jo horoskooppiketjussa, mutta sopinnee myös tänne parisuhdepalstallekin...
Elikkäs, tilanne on seuraavanlainen: olen seurustellut oinasmiehen kanssa muutaman kuukauden, pientä "vuoristotaraa" on ollut havaittavissa, mutta olemme aina pystyneet selvittämään orastavat ongelmat ja muutenkin ymmärrämme hyvin toisiamme. Toisin sanoen kahden oinaan suhde on sujunut hyvin, ja voidanneen jo ihan puhua rakkaudesta :)
Nyt tilanne on hieman muuttunut - joudumme elämään kaukosuhteessa muutaman kuukauden, ja tästä syystä olemme menneet aikaisempaa enemmän "omia menojamme". Pidämme kuitenkin yhteyttä säännöllisesti ja yritämme nähdä mahdollisimman usein.

Nyt pelkään, että olen saattanut tehdä jotain, mikä voi koitua kaiken tuhoksi... Eri paikkakunnalla liikuskellessani tutustuin kaveriporukassa uuteen mieheen (joka kyllä tiesi ensi kättelyssä että olen varattu). Tapaamisen yhteydessä ei ollut minkäänlaista flirttiä, koska ensinnäkin olen yhden miehen nainen, eivätkä muut miehet minua kiinnosta. Hänkään ei osoittanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä ja hyvä niin. Kävipä kuitenkin niin, että tämä vieras mies (jäimme hetkeksi kahdestaan) alkoikin yhtäkkiä lähennellä ja ihan kunnolla. Tämä kahden kesken jääminen oli monien sattumien summa - en siis ns. noin vaan lähtenyt "vieraan miehen matkaan". Järkytyin tilanteesta ja lähdinkin pois hänen asunnoltaan niin pian kuin pystyin. Alussa mukana olleet ystäväni kyllä näkivät tilanteen ja tietävät miten homma meni.

Nyt, kun aion ja haluan kertoa omalle miehelleni rehellisesti tämän episodin - pelkään mikä reaktio sieltä tulee... :/ Olemme olleet alusta asti rehellisiä toisillemme, myös ikävistäkin asioista, mutta silti mietityttää. Itse oinaana tiedän, että tuollainen "tarina" voi hyvinkin herättää epäluulon tunteita. Nyt kaipaisinkin asiallisia kommentteja, katsooko oinasmieheni tätä tempausta pahalla ja lähteekö luottamus roskakoriin vai mitä. Oli reaktio mikä oli, aion kyllä kertoa 100%:sen totuuden, koska toivoisin samaa puolisoltanikin..

Siis häh! Osaako joku eläin käyttää tietokonetta ja pähkäillä ihmisten kanssa kiimoistaan! Muista kuitenkin, jos jälkeläisiä haluat, se ei tuon pässin kanssa onnistu.

Elikkäs, voidanneen dodeta, että oinasmies on sinua nussinut wtf, so what?

Sama viesti on kyllä jo horoskooppiketjussa, mutta sopinnee myös tänne parisuhdepalstallekin...
Elikkäs, tilanne on seuraavanlainen: olen seurustellut oinasmiehen kanssa muutaman kuukauden, pientä "vuoristotaraa" on ollut havaittavissa, mutta olemme aina pystyneet selvittämään orastavat ongelmat ja muutenkin ymmärrämme hyvin toisiamme. Toisin sanoen kahden oinaan suhde on sujunut hyvin, ja voidanneen jo ihan puhua rakkaudesta :)
Nyt tilanne on hieman muuttunut - joudumme elämään kaukosuhteessa muutaman kuukauden, ja tästä syystä olemme menneet aikaisempaa enemmän "omia menojamme". Pidämme kuitenkin yhteyttä säännöllisesti ja yritämme nähdä mahdollisimman usein.

Nyt pelkään, että olen saattanut tehdä jotain, mikä voi koitua kaiken tuhoksi... Eri paikkakunnalla liikuskellessani tutustuin kaveriporukassa uuteen mieheen (joka kyllä tiesi ensi kättelyssä että olen varattu). Tapaamisen yhteydessä ei ollut minkäänlaista flirttiä, koska ensinnäkin olen yhden miehen nainen, eivätkä muut miehet minua kiinnosta. Hänkään ei osoittanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä ja hyvä niin. Kävipä kuitenkin niin, että tämä vieras mies (jäimme hetkeksi kahdestaan) alkoikin yhtäkkiä lähennellä ja ihan kunnolla. Tämä kahden kesken jääminen oli monien sattumien summa - en siis ns. noin vaan lähtenyt "vieraan miehen matkaan". Järkytyin tilanteesta ja lähdinkin pois hänen asunnoltaan niin pian kuin pystyin. Alussa mukana olleet ystäväni kyllä näkivät tilanteen ja tietävät miten homma meni.

Nyt, kun aion ja haluan kertoa omalle miehelleni rehellisesti tämän episodin - pelkään mikä reaktio sieltä tulee... :/ Olemme olleet alusta asti rehellisiä toisillemme, myös ikävistäkin asioista, mutta silti mietityttää. Itse oinaana tiedän, että tuollainen "tarina" voi hyvinkin herättää epäluulon tunteita. Nyt kaipaisinkin asiallisia kommentteja, katsooko oinasmieheni tätä tempausta pahalla ja lähteekö luottamus roskakoriin vai mitä. Oli reaktio mikä oli, aion kyllä kertoa 100%:sen totuuden, koska toivoisin samaa puolisoltanikin..

Viimeksi muokattu:

Pökkisittekö?

Viimeksi muokattu:
Yhden miehen nainen....niinpä niin.....tiesi että olin varattu....joopajoo...

Mutta mitä te siellä asunnolla teitte? Kerro, eihän tuohon muuten kukaan osaa vastata mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätt Pitti;11235930:
Yhden miehen nainen....niinpä niin.....tiesi että olin varattu....joopajoo...

Mutta mitä te siellä asunnolla teitte? Kerro, eihän tuohon muuten kukaan osaa vastata mitään.

Asunnolla kuulkaas istuttiin,sohvalla,sovelias väli siinä ja tyyppi tarjos bissen. Että sitä tehtiin asunnolla.

Mistä helv..... olisi voinut tietää että tyyppi on täys sekopää-koska käyttäytyi ihan asiallisesti kun oli kaverit siinä ympärillä. Joo-o kieltämättä ei maailman fiksuin idea mutta kyllä tällainenkin pässinpää älys lähteen pnkoon ulos kun huomasin mitä tyypillä mielessä. Ja kyllä siinä frendeille soittelinkin että tulkaa nyt helvetin äkkiä takasja että on ongelmatilanne.

Niin,ja kun täällä noin paljon näihin sikiämisjuttuihin viitataan,mikä ihmeen pakko mulla olis kellekään ollut kertoa koko asiasta,koska kuten totesitte eihän siellä muita ollut.. wtf...

Ei niitä asiallisia kommentteja näköjään osata kirjoittaa (paitsi se,että Führer oli oinas).

Minusta mitään ei ole tehtävissä. Horoskooppihörhöt ovat aina niin pantavissa. Siksipä minä aina olen vienyt keskustelun siihen suuntaan ja naisista (=panoista) ei ole ollut pulaa. Ovatpa sitten vapaita tai varattuja. Mutta eihän sellaisen kanssa parisuhdetta voi perustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;11235963:
Asunnolla kuulkaas istuttiin,sohvalla,sovelias väli siinä ja tyyppi tarjos bissen. Että sitä tehtiin asunnolla.

Niin ja noin asiallinen mies oli sekopää???? Ja tuota ei viitsi omalle miehelle kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;11235963:

Niin ja noin asiallinen mies oli sekopää???? Ja tuota ei viitsi omalle miehelle kertoa?

Nimenomaan tuosta viitsii omalle miehelle kertoa. Ei mulla ole mitään salailtavaa,joten totuus vain tiskiin. Jos ei jätkä suostu uskomaan,niin ei kai luottamus kauhean vahvalla pohjalla ole,ja mitäs järkeä sellaisessa suhteessa on...Summa suramum:kait sitten olen niin sinisilmäinen,että jos joku vaikuttaa asialliselta ja tietää että olen varattu-oletan,että viereiselle asunnolle voi jäädä istuskelemaan ja odottamaan äkkilähdön tehneiden ystävien paluuta.Ja oma mies EI ole sinisilmäinen,eikä häntä noin vain voi vedätellä. Kunhan vain ajattelin,kuinka kauhea "synti" oli tutustua uuteen ihmiseen kaverimielessä..

Hulluja on joka lähtöön,kait jotkut sitten eivät vain tajua että varattu tarkoittaa varattua,vaan yrittävät silti,kun ei olekaan enää kohteen ystävät paikalla. Onneks mäiskäsin mulkvistia avarilla päähän ennen poistumistani.

Enpä enää jatkossa luota puolvieraisiin (miespuolisiin) ihmisiin. Kyllä tuntuu siltä,että porukkaa on petetty/kusetettu joskus rankalla,kun ei kertakaikkiaan mene jakeluun etteivät KAIKKI petä tahi valehtele. Edelleen,jos tässä olis pettämiskuvioita mukana,eihän koko hommasta tarvitsis mainita mitään,jos olisin sellainen bitch mitä täällä tunnutaan arvostelevan...

Viimeksi muokattu:
Älä syytä tätä vierasta miestä, annoit itse väärän viestin. Lähdit itse sen asunnolle ja annoit kavereitten häipyä muualle, jäit ihan noin vain kahden kesken. Se on kyllä hyvin helposti miehelle sellainen viesti, että jos sulle sopii, niin tässä olen.

Mä en kyllä välttämättä puhuis omalle miehelle mitään, eihän siinä edes mitään tapahtunut, joten et ole pettänyt miestäsi. Miehistä ei kuitenkaan aina tiedä, joskus vaan se turha 100 %:n avoimuus voi olla virhe. Alkaa pian kaivelemaan asiaa ja kuvittelee, että kuitenkin valehtelet. Jos sulla ei ole mitään vaaraa siitä, että asia muuta tietä tulis sen korviin, niin miksi pitäisi mitään puhua? Jätät kai sentään monia muitakin yhdentekeviä asioita kertomatta, miksi tämä olisi niin kauhean tärkeä, kun kuitenkin on mahdollista, että miehesi loukkaantuu siitä?

Olette olleet yhdessä vasta muutaman kuukauden. Jos olet sitä mieltä, että tähän juttuun kannattaa panostaa, niin neuvoisin sua vain ottamaan nyt tästä episodista opiksesi ja onnittelemaan itseäsi, että mitään ei tapahtunut ja that's it. Toisaalta, jos välttämättä haluat tämän kertoa, niin kerro sitten. Sittenpähän näet, miten mies reagoi ja opit hänestä ainakin yhden tärkeän asian, sen, uskooko hän sinua ja luottaako sinun sanaasi tällaisessa asiassa, vai alkaako kehitellä mielessään muunlaisia uskomuksia.

sanon,e ttä oinas miehet on mustasukkaisia, pitkämuistisia, pettäviä ja jopa väkivaltaisia ja alkoholisteja. muistui mieleen yksi hitlerin syntymäpäivänä syntynyt.

Asiallisesta vastauksesta ja fiksuista sanoista! Todellakin,olen ottanut tästä episodista opikseni,ja ehkä jatkossa tajuan paremmin,mitä "viestittelen" vieraille miehille :/ Tuollainen ajatus ei käynyt mielessäkään-siis että olisin lähettänyt virheellisiä signaaleja...

Olet varmaan oikeassa,ettei tällä turhaan ole tarvetta pelotella omaa miestä kun mitään ei tosiaan tapahtunut... mutta... oon silti päätynyt tulokseen että kerron kaiken. Jos homma on siinä-niin eikun vain peiliin katselemaan ja miettimään. Ahdistaa HYVIN PALJON,eiköhän lähipäivinä selvinne miten mies tuon ottaa.

Vaikka täällä kaikki vaikuttavat olevan eri mieltä,mielestäni parisuhteessa kuuluu kertoa myös ns.pahatkin asiat ja välillä turhankin rehellisenä kerron kaikenlaista täysin epäolennaistakin. Voi olla,kuten mainitsit,iso virhe mutta näillä mennään. Ainakin jatkossa (mikäli jatkoa seuraa) pystyn katsomaan rakastani suoraan silmiin ilman mitään valkoisia valheita tai kertomatta jättämisiä. Hän ei ehkä katso mua samalla tavalla,ainakaan alkuun,mutta eivätkös pienet ongelmat ja niiden selvittäminen vain syvennä suhdetta?

Kiitos vielä hyvistä neuvoista. Opikseni otin ja katsotaan kuinkas käy.

minä ymmärrän jos 15 kesäinen typykkä menee eka kerran jonkun kaverin kämpille ja kiipee sitten pitkin seiniä, kun kundi yrittää sekstata. Eihän sitä nuorena voi kaikkea hoksata.

Mutta että parisuhteessa oleva aikuinen nainen....hei haloo... ei voi kuin todeta, että mistä näitä (anteeks) idiootteja oikein tulee????
Sinä oot juuri niitä naisia jotka lähtevät ulkomailla jonkun ravintelin tarjoilijan matkaan parin tunnin kuluttua ja sitten itkee poliisiasemalla kun ne joukkoraiskas. Pussissa kasvaneita bimboja joilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta eikä itsesuojeluvaistoa kehittynyt.

Ja sitten pelätään että mitä se mies nyt tähän sanoo. Voi pyhä sylvi!
Jos minä olisin joutunut täysin vahingossa ilman omaa syytäni jonkun kundin lähentelyjen kohteeksi, niin kyllä minä ensimmäisenä olisin miehelleni soittanut, että helvetti xxx yritti raiskata minut. Tuu hakemaan mut pois täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja yök;11237052:
Ja sitten pelätään että mitä se mies nyt tähän sanoo. Voi pyhä sylvi!
Jos minä olisin joutunut täysin vahingossa ilman omaa syytäni jonkun kundin lähentelyjen kohteeksi, niin kyllä minä ensimmäisenä olisin miehelleni soittanut, että helvetti xxx yritti raiskata minut. Tuu hakemaan mut pois täältä.

Ja ikäs oli 17-vee?

Rehellisyys maan perii...

Viimeksi muokattu:

Keskustelkaa rehellisesti!

Viimeksi muokattu:
Ensimmäisenä kiitos heille, jotka ovat jaksaneet laittaa asiallisia kommentteja! Tosiaan unohdin päivitellä tänne miten meni...
Juu kerroin koko homman, kyllä mies siinä aikansa ihmetteli, mutta kaikki hyvin nyt. Omaa tyhmyyttäni painotin paljon mutta mies siihen sanoi, että maailma on täynnä vonkaajia ja sekopäitä, eikä näitä aina voi mitenkään tunnistaa ulkoapäin. Kiitteli myös rehellisyydestä (tosin kertoi luottavansa muhun näissä asioissa 100%:sesti, eli ei olisi välttämättä "tarvinnut" kertoa...). Asia on nyt käsitelty ja elo jatkuu niinkuin ennenkin :) Mieheni on myös hyvin suorapuheinen - eli jos sisimmissään vieläkin miettisi voiko meikäläiseen luottaa tms. se näkyisi hyvin nopeasti naamasta.
Monia muitakin mutkia tässä suhteessa on ollut (niinkuin kerroinkin hankala elämänvaihe meneillään) mutta aina saatu ne selvitettyä, kolmekymppiset kun yleensä tuppaavat olemaan jo hieman "kokeneita" eikä ongelmia lakaista maton alle.
Hyvää kesää kaikille, ja niinkuin täällä on kirjoiteltukin, rehellisyys maan perii! ;)

Yhteistyössä