Naisten itsetyydytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sumppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oishan sitä kiva saada huomattavan kokemattomana vinkkejä, ihan siis käsin masturbointiin..

En osaa masturboida itsekään pelkästään käsin.

Mutta ei se mitään kyllä silti kivaa pystyn itsekseni pitämään. Pystyn kyllä kiihottamaan itseni pelkästään klitorista hyväilemällä hyvin lähelle orgasmia, mutta rajan yli päästäkseni tarvitsen myös painetta emättimen suulle. Aikoinaan ennen kun uskaltauduin yhdenkään seksikaupan nettisivulle hoitelin itseni orgasmiin usein suihkun avulla, vesisuihkulla saa paineen kivasti sekä klitorikselle että emättimen suulle. Nykyään käytän useimmiten elektronisia pikku apulaisia. Varsinkin fun-factory tekee aivan ihania virbraattoreita joilla ylettää helposti myös g-pisteen alueelle.

Viimeksi muokattu:
En muuten tainnut suoraan vastata kysymykseen miten. Ongelmana vastaamisessa on, että niinkuin ruokaakin tehdessä voi joko kopioida suoraan jonkun reseptin tai sitten ottaa eri resepteistä suuntaviivat ja säveltää itse loput. Itse olen ollut sekä ruuanlaitossa että masturboinnissa enemmän säveltäjä kuin pelkän perusohjeen noudattaja. Jos englannin kieli taipuu niin tuolla on muuten erikoisen hyvät sex ed sivut. Ja niinkuin ruuanlaitossa kaikki alkaa tietysti välineiden ja raaka-aineiden tuntemuksesta With Pleasure: A View of Whole Sexual Anatomy for Every Body | Scarleteen .