Kuinka usein seisoo?

• Viestiketjun aloittaja ;-)
  • Ensimmäinen viesti
Seisokki
Viimeksi muokattu:
Jassoo
Tosi miehekkäältä tuntuu. Onhan se sellainen kiristävä olotila. Varsinkin kun se saa painautua vaimon vatsaa vasten. Siis vaatteet ovat molemmilla päällä. Silloinhan ne alkavat ne ensimmäiset sykkivät liikkeet. Luulisin sen olevan samansuuntainen tunne, kun mitä naiset tuntevat heidän terälehtien törröttäessä jäykistyneenä.
Niin niitä ei toivottuja tilanteita. No nuorempana ainakin peloitti jossakin miesten saunassa ettei se vaan ala siellä toimimaan. Myös jokin nudistiranta voisi ehkä olla sellainen paikka jossa joutuisi pitämään ajatukset jossakin autoremontissa ettei tapahtuisi mitään nostetta. Sensijaan jos nainen näkisi, niin ei nolottaisi yhtään. Pikemminkin tuntuisi hyvälle. Vaatteiden ollessa päällä ei ole nolottanut milloinkaan.
Ei ne kuule häpyhuulet mitään törrötä ja ei se klitoriskaan törrötä, jos on normaalikokoinen eli pieni. Sitten joku neljän sentin megaklitoris saattaa kyllä törröttää, hyi vittu.

Lähdetään siitä, että naisella ei jäykisty mikään. Korkeintaan turpoaa ja sykkii/painetta reiässä ja siinä kaikki.

Viimeksi muokattu:
vieras
Ei ne kuule häpyhuulet mitään törrötä ja ei se klitoriskaan törrötä, jos on normaalikokoinen eli pieni. Sitten joku neljän sentin megaklitoris saattaa kyllä törröttää, hyi vittu.

Lähdetään siitä, että naisella ei jäykisty mikään. Korkeintaan turpoaa ja sykkii/painetta reiässä ja siinä kaikki.
Mä kerron sellaisen viisauden sulle, että nais- ja miessukupuoli ei ole koskaan eikä tule olemaan seksuaalisesti tasavertaisia. Tämä jo pelkän fysiikan ja lihasmassan eroavuuksien vuoksi mahdotonta. Ihan sama mikä nymfomaani nainen olisi, naisen seksikokemus jää aina miestä valjummaksi ja vaikeammaksi saavuttaa. Mies nauttii koko yhdynnän ajan kun taas naisella yhdynnässä tasannevaihe/vaiheita taikka sitten yhdynnässä ei nautintoa ollenkaan. Mitä vähemmän seksikokemuksia, sitä todennäköisemmin nainen ei saa nautintoa yhdynnässä.

Viimeksi muokattu:
Hauki Matikainen
Minulla seisoo varmaankin sataviisikymmentä kertaa viikossa.? Oon viiskakkonen, ja toista kertaa aviossa. Vaimo on viiskutonen, ja viimevuosina joutunut pihtaamaan pillua sairauden takia. Tietysti minulla on ollut pillun puutteen takia paineita. Olen hankkinut salaa seksifilmejä ja muuta seksikamaa. Runkkaan ja nautin salaa, silloin kun olen yksin kotona. Filmit pyörii ja minä "teen itselleni hyvää". Mielikuvitukseni lentää "perhosista mehiläisiin". En haluisi loukata vaimoa. Kuitenkin olen salaa käynyt privaatti stripparilla, ym. Siellä saan runkata vieraan naisen nähden vapaasti.

Nyt kun olen ollut puutteessa reilut puolitoista vuotta, on minulle ilmestynyt "salainen ihailija". Huomasin sen kun olin yksin kotona. Vaimon edellisestä liitosta oleva kakskasi tytär on alkanut kiinostua minusta. Hänkin on eronnut, kahden lapsen yksinhuoltaja äiti. Hän pukeutuu aikas rohkeasti ja paljastavasti. Varsinkin kun hän on meillä kylässä ja ollaan kotona ja vaimo on iltavuorossa, hän antaa näkyä tahallaan tai huomaamattaan "paljasta pintaa".

Kun hän on lattialla leikkimässä lapsineen, niin estoitta saan katsella hänen paljaita reisiä, ja aivan luvattoman ylös. Näen, minkä väriset pikkarit hänellä on jalassa. Myös puseron avara kaula-aukko antaa minulle rohkeat näkymät tissien väliin, joita en näkisi vaimon ollessa kotona. Saan myös haleja ja poskisuukkoja. Pakko käydä välillä vessassa runkkaamassa salaa.

Kun tytär on meillä viettämässä viikonloppua, lämmitän saunan. Kun menen viimeisenä saunaan niin saan tutustua tytärpuolen ihaniin pikkupöksyihin. Vasta äsken riisutut pienet pikkarit ovat pesukoneen päällä. En voi vaastustaa kiusausta, vaan otan ihanat pienen pienet stringit käsiini ja nuuhkin niitä. Kyrpä alkaa vääjäämättä paisua, ja minun on pakon sanelemana alkaa hyväilemään sitä. Haistelen ja suukottelen pikkareita, ja voin työntää ne kokonaan suuhuni. Kiimaiselta tuoksuva nuoren pillun tuoksu saa kyrvän aivan mahtavaan seisokkiin. Lopulta runkkaan itselleni mielettömän voimakkaan orgasmin.

Vaikka kuinka yritän kieltää itseltäni nämä "kielletyt tunteet", niin silti minun tekee mieli vietellä tämä "herkkupeppu" itselleni sänkyyn. Teen tietysti väärin jos päädyn sänkyyn hänen kanssaan. Halut ovat kovat. En tiedä kuinka kauan voin pitää "kynteni kyljessä". Haluun häntä aivan mielettömästi.

Onko kellään vastaavaa sattunut kohdalle. Kertokaa, ja auttakaa Veljeä elämän mutkaisessa mäessä! Näen seksikkäitä uniakin tästä ihanasta naisesta. Seisoo koko ajan tätä kirjoittaessa. Mitä teen? Kertokaa "järkevästi"!

Jonne Alakulo
Minulla seisoo varmaankin sataviisikymmentä kertaa viikossa.? Oon viiskakkonen, ja toista kertaa aviossa. Vaimo on viiskutonen, ja viimevuosina joutunut pihtaamaan pillua sairauden takia. Tietysti minulla on ollut pillun puutteen takia paineita. Olen hankkinut salaa seksifilmejä ja muuta seksikamaa. Runkkaan ja nautin salaa, silloin kun olen yksin kotona. Filmit pyörii ja minä "teen itselleni hyvää". Mielikuvitukseni lentää "perhosista mehiläisiin". En haluisi loukata vaimoa. Kuitenkin olen salaa käynyt privaatti stripparilla, ym. Siellä saan runkata vieraan naisen nähden vapaasti.

Nyt kun olen ollut puutteessa reilut puolitoista vuotta, on minulle ilmestynyt "salainen ihailija". Huomasin sen kun olin yksin kotona. Vaimon edellisestä liitosta oleva kakskasi tytär on alkanut kiinostua minusta. Hänkin on eronnut, kahden lapsen yksinhuoltaja äiti. Hän pukeutuu aikas rohkeasti ja paljastavasti. Varsinkin kun hän on meillä kylässä ja ollaan kotona ja vaimo on iltavuorossa, hän antaa näkyä tahallaan tai huomaamattaan "paljasta pintaa".

Kun hän on lattialla leikkimässä lapsineen, niin estoitta saan katsella hänen paljaita reisiä, ja aivan luvattoman ylös. Näen, minkä väriset pikkarit hänellä on jalassa. Myös puseron avara kaula-aukko antaa minulle rohkeat näkymät tissien väliin, joita en näkisi vaimon ollessa kotona. Saan myös haleja ja poskisuukkoja. Pakko käydä välillä vessassa runkkaamassa salaa.

Kun tytär on meillä viettämässä viikonloppua, lämmitän saunan. Kun menen viimeisenä saunaan niin saan tutustua tytärpuolen ihaniin pikkupöksyihin. Vasta äsken riisutut pienet pikkarit ovat pesukoneen päällä. En voi vaastustaa kiusausta, vaan otan ihanat pienen pienet stringit käsiini ja nuuhkin niitä. Kyrpä alkaa vääjäämättä paisua, ja minun on pakon sanelemana alkaa hyväilemään sitä. Haistelen ja suukottelen pikkareita, ja voin työntää ne kokonaan suuhuni. Kiimaiselta tuoksuva nuoren pillun tuoksu saa kyrvän aivan mahtavaan seisokkiin. Lopulta runkkaan itselleni mielettömän voimakkaan orgasmin.

Vaikka kuinka yritän kieltää itseltäni nämä "kielletyt tunteet", niin silti minun tekee mieli vietellä tämä "herkkupeppu" itselleni sänkyyn. Teen tietysti väärin jos päädyn sänkyyn hänen kanssaan. Halut ovat kovat. En tiedä kuinka kauan voin pitää "kynteni kyljessä". Haluun häntä aivan mielettömästi.

Onko kellään vastaavaa sattunut kohdalle. Kertokaa, ja auttakaa Veljeä elämän mutkaisessa mäessä! Näen seksikkäitä uniakin tästä ihanasta naisesta. Seisoo koko ajan tätä kirjoittaessa. Mitä teen? Kertokaa "järkevästi"!
Noh, kehotan ottamaan kyrvän käteen ja lyömään häntä sillä naamaan hänen nukkuessa. Se saa itse jokaisen hyvälle tuulelle. Itsellä ikää 73v.

Viimeksi muokattu:
nii seon
Alkuperäinen kirjoittaja ;-);9286628:
Kuinka usein teillä miehillä seisoo?
Olen 54 v mies, ja minulla oli seksuaaliterapeutti naisystävä. Hän sitten kertoi että olen sairas, kun haluan seksiä päivittäin, joten rakkauskin loppui siihen. En ole koskaan halunnut, tai saanut seisokkia muista naisista samalla tavalla. Kun kyselin puhumisen ja kuuntelemisen perään, hän totesi vain että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Onnistuva mies.
Olen 54 v mies, ja minulla oli seksuaaliterapeutti naisystävä. Hän sitten kertoi että olen sairas, kun haluan seksiä päivittäin, joten rakkauskin loppui siihen. En ole koskaan halunnut, tai saanut seisokkia muista naisista samalla tavalla. Kun kyselin puhumisen ja kuuntelemisen perään, hän totesi vain että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Tuonhan voisi jopa ymmärtää.
Kun hän joutuu olemaan päivittäin paljon tekemisissä seksin kanssa, niin ei sitä enää vapaa-ajalla jaksa kovin innostua.
No tuokin on suhteellista, sillä voisihan ne päivittäiset kysymykset innostaa seksiin.

Viimeksi muokattu:
nii seon
Tuonhan voisi jopa ymmärtää.
Kun hän joutuu olemaan päivittäin paljon tekemisissä seksin kanssa, niin ei sitä enää vapaa-ajalla jaksa kovin innostua.
No tuokin on suhteellista, sillä voisihan ne päivittäiset kysymykset innostaa seksiin.
Ei varmaan halunnut kuunnellakaan, kun joutuu olemaan "kiinnostunut" asiakkaista. Sen opiskelun aikanakin oli kiinnostunut kirjoista niin paljon, että kun minä luin hänelle käsketyt kirjat, piti kertoa oleelliset asiat. Itse hän ei niitä halunnut (viitsinyt) kaikkia lukea. Sosiaali alalla saa tittelin, kun jaksaa istua kaikki määrätyt tunnit, osaamiseksi riittää hyvä supliikki. Tarkoittaa itsensä kehumista, suhteessa opettajan perän nuolentaan.
Toisaalta tuo feminismi on helppo omaksua sellaiselta joka vetää aamulla naamaan paksun pakkeli kerroksen.
Enpä minä muuten osaisi sanoa, luin ne kirjat, kaikki käsittelivät naiseutta ja sen ilmenemismuotoja. Mies oli niissä kirjoissa aina jonkinlainen paholainen.

Viimeksi muokattu:
seisoppa
Kun olin noin viiden vanha sain eka seisokit, tosin en ymmältänyt mitä pippelilleni oikein tapahtui. Nyt olen viisviis, enkä ymmärrä vieläkään miksi se niin usein halajaa pimppaa. Se seisoo aamuyöstä, aamulla, päivällä, iltapaivällä, illalla ja vielä uinummaan mennessäkin nostaa päätänsä. Siis min. 6 kertaa vrk:ssa.

kumma epeli
No niin, meitähän on muitakin "ongelmatapauksia". Olen kuuskymppinen ja aina vaan seisokki yllättää minut, toisinaan herkästi. Aina vaan kun silmät tavoittaa miellyttävän seksikkään naisen niin jöpötystä löytyy. Siihen kun lisätään vielä miellyttävän hajuveden tuoksu niin tapaus on varma.
Mistä kummasta se alaosasto tietää mitä yläpää näkee/haistaa?
Taitaa olla hivenaineet ja muu ruokavalio kohdalaan ;)

seisoi juuri klo2 yöllä
Mutta voinhan sitä olla väärässäkin...Tuli vaan heti mieleen, että miesten järjestämä kysely.

Muuten, mille se tuntuu kun aina jöpöttää? Naisena sitä ei ihan tajua, mutta voiko se olla kiusallista, sellaista ei toivottuakin? Se kai kuitenkin on mukava ja hyvä tunne, kun se seisoo vaikka siitä odotuksesta että "kohta saan".

ei siihen seisoessa satu
heräsin juuri klo2, kun kalu oli kova kun kivi
aattelin vetäistä kuivat, mut ei onnistunut, muutaman minuutin kuluttua vatkaamisesta väsähti
jos olis ollut vieressä vagina, minne tuikata niin olis varmaan irronnut, mut hän kuorsaa eri huoneessa

ympärileikattiin vuosi sitten ja tunto terskasta hävinnyt vähäiseksi

nuorempana 20v likkojen kanssa jo suudellessa stondasi niin häpeämättömästi, että joskus teippailin sen laastarilla reiteen, ei hyvä

nytkin värähtää kun suutelee vierasta, muijan kanssa ei
ja muutenkin on panot ollut tosi niukat, puolvuotta varmaan edellisestä, ei vaan haluta, työsressi on tappanut halut

vieraissa en oo käynyt, oikeen käden kaa vaan, viikon parin välein

sellaista se on, mut seisoo vaan ku vartiosotilas yöstä toiseen ja vuodesta toiseen, nyt jo yli 50 vuotta

Hepa
Itse panin ensimmäistä kertaa 5vuotiaana. En tiennyt silloin mitä se oli mutta hyvältä tuntui. Muija oli vuosia vanhempi ja oli hyvin kiimanen. Sanoi minulle että tämä on leikkiä.

pikkupanopuu
Itse panin ensimmäistä kertaa 5vuotiaana. En tiennyt silloin mitä se oli mutta hyvältä tuntui. Muija oli vuosia vanhempi ja oli hyvin kiimanen. Sanoi minulle että tämä on leikkiä.
Äitipuoli piti mua seksileluna kymmenvuotiaasta pojan klopista saakka kunnes menin armeijaan. Lomillakin vielä hoiteli pussit tyhjäksi. Kaikki alkoi iltapesuilla . Kovasti tykkäsi pestä pikku pyllyä ja kullia joka aina kivikova pesusta. Sain leikkiä myös isoilla pallotisseillä. Joskus oli sen siskokin auttelemassa. Niitä hymyilytti kivasti. Isän olessa reissuillaan nukuin alasti äitipuolen kanssa. Se tykkäsi leikkiä pippelillä. Otti suihin ja runkkasi. Nuolin sitä kans. Noin 12 v sain jo panna häntä kunnolla. Pikkupojasta saakka oleskeln kotosalla alasti. Välillä kulli jökötti lun se katteli mua vähissä vaatteissa ja keikosteli. Saunassa siskokset leikki ja runkkasivat kaluani aina mielellään. Itse olivat posliineja ja pitivät minutkin posliinina. Nyt jo edesmenneet ja olen itse jo yli 40 v. Ja edelleen posliini. Lämmöllä muistelen äitipuoltani. Naiset voi noin tehdä kun kaikki halus. Voisko mies ???

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä