Minulla seisoo varmaankin sataviisikymmentä kertaa viikossa.? Oon viiskakkonen, ja toista kertaa aviossa. Vaimo on viiskutonen, ja viimevuosina joutunut pihtaamaan pillua sairauden takia. Tietysti minulla on ollut pillun puutteen takia paineita. Olen hankkinut salaa seksifilmejä ja muuta seksikamaa. Runkkaan ja nautin salaa, silloin kun olen yksin kotona. Filmit pyörii ja minä "teen itselleni hyvää". Mielikuvitukseni lentää "perhosista mehiläisiin". En haluisi loukata vaimoa. Kuitenkin olen salaa käynyt privaatti stripparilla, ym. Siellä saan runkata vieraan naisen nähden vapaasti.
Nyt kun olen ollut puutteessa reilut puolitoista vuotta, on minulle ilmestynyt "salainen ihailija". Huomasin sen kun olin yksin kotona. Vaimon edellisestä liitosta oleva kakskasi tytär on alkanut kiinostua minusta. Hänkin on eronnut, kahden lapsen yksinhuoltaja äiti. Hän pukeutuu aikas rohkeasti ja paljastavasti. Varsinkin kun hän on meillä kylässä ja ollaan kotona ja vaimo on iltavuorossa, hän antaa näkyä tahallaan tai huomaamattaan "paljasta pintaa".
Kun hän on lattialla leikkimässä lapsineen, niin estoitta saan katsella hänen paljaita reisiä, ja aivan luvattoman ylös. Näen, minkä väriset pikkarit hänellä on jalassa. Myös puseron avara kaula-aukko antaa minulle rohkeat näkymät tissien väliin, joita en näkisi vaimon ollessa kotona. Saan myös haleja ja poskisuukkoja. Pakko käydä välillä vessassa runkkaamassa salaa.
Kun tytär on meillä viettämässä viikonloppua, lämmitän saunan. Kun menen viimeisenä saunaan niin saan tutustua tytärpuolen ihaniin pikkupöksyihin. Vasta äsken riisutut pienet pikkarit ovat pesukoneen päällä. En voi vaastustaa kiusausta, vaan otan ihanat pienen pienet stringit käsiini ja nuuhkin niitä. Kyrpä alkaa vääjäämättä paisua, ja minun on pakon sanelemana alkaa hyväilemään sitä. Haistelen ja suukottelen pikkareita, ja voin työntää ne kokonaan suuhuni. Kiimaiselta tuoksuva nuoren pillun tuoksu saa kyrvän aivan mahtavaan seisokkiin. Lopulta runkkaan itselleni mielettömän voimakkaan orgasmin.
Vaikka kuinka yritän kieltää itseltäni nämä "kielletyt tunteet", niin silti minun tekee mieli vietellä tämä "herkkupeppu" itselleni sänkyyn. Teen tietysti väärin jos päädyn sänkyyn hänen kanssaan. Halut ovat kovat. En tiedä kuinka kauan voin pitää "kynteni kyljessä". Haluun häntä aivan mielettömästi.
Onko kellään vastaavaa sattunut kohdalle. Kertokaa, ja auttakaa Veljeä elämän mutkaisessa mäessä! Näen seksikkäitä uniakin tästä ihanasta naisesta. Seisoo koko ajan tätä kirjoittaessa. Mitä teen? Kertokaa "järkevästi"!