Kuinka usein seisoo?

• Viestiketjun aloittaja ;-)
  • Ensimmäinen viesti
sohfvfiss
Kyllä kait muna seisoo yhtä hyvin asennosta riippumatta.Laskuihini tuli pikku virhe.Seisovan munan tilanne määrä on aina yhtä kertaa vähemmän.Seisomattomasta tilasta seisomattomaan.Laskin asian laskukoneella.Meniköhän oikein?

Sivhos
Sama täällä.Tänä aamunakin hyvä stondis meni aivan hukkaan.Miksihän on käsitys,että muna seisoo kusilastissa?Ei peniksessä ole kusilastia.Kyllä se kusi virtsarakossa on odottamassa poispääsyä.Penikseen kertyvä,lisääntynyt verimäärä aiheuttaa erektion,ellei ole hovissa muuksi muuttunut.Miten näitä turhia seisokkeja voisi hyödyntää?

koi
Viime yönä ei seisonut turhaan. Joskus töissäkin kun on oikein väsynyt ja ajatukset harhailee ,ei nyt välttämättä aina seksissäkään niin alkaa seisoon. Onneksi teen yksin paljon töitä , tai ei se porukassa alakaan seisoon ainakaan ukkoporukassa. Mulla on tieten turhan vilkas mielikuvitus. Joskus pitää alkaa runkkaan kun ajaessa ei muuten pysy hereillä jos ei oo kahvia mukana tai muuta piristävää

koi
Alkuperäinen kirjoittaja lörppämiehen vaimo:
Mieheni on nelikymppinen eikä sillä seisoskele ikinä ilman aikoijaan! Aina saa hieroskella joko miestä tai "pikkuveljee", mutta ei ikinä ole noussu seisomaan "noin vaan". 8 vuotta ollaan seurusteltu ja olen kyllä kaunis ja näyttävä nainen, että ei siinä mitään.
olet tosi käsityöläinen

joopajooo
Alkuperäinen kirjoittaja lörppämiehen vaimo:
Mieheni on nelikymppinen eikä sillä seisoskele ikinä ilman aikoijaan! Aina saa hieroskella joko miestä tai "pikkuveljee", mutta ei ikinä ole noussu seisomaan "noin vaan". 8 vuotta ollaan seurusteltu ja olen kyllä kaunis ja näyttävä nainen, että ei siinä mitään.
Tässäpä se kumma ero. Jotkut ei viitsisi millään "lämmitellä" miestä vaan miehen pitäisi olla aina valmis mutta naisen esileikin tärkeyttä kyllä jaksetaan korostaa.

trummö
tänään seisoo vähän väliä. Meillä oli viime yönä pitkät panot niin jotenkin se on koko ajan nyt mielessä. Nykyään tulee helpommin taukoa hommiin sen jälkeen kun tuli toinen lapsi. Onneksi tuntuu että pystyn sopeutumaan. Onhan se sitten kiihkeämpää kun joutuu olemaan viikon tai pari ilman. Puolensa joka asiassa.

Sivhos
Olin 11,12v,kun munani alkoi seisoa.Siinä oli peittelemistä.Se vaan alkoi seistä kunnon tanassa.Oli senikäiselle pojalle ihmettä,mikä nyt tuollain alkaa paisua ja outo tunne pukkaa päälle.Jos tytöntyllerö olis sattunut paikalle näkemään meikäläisen stondiksen,oliskohan alettu naimaan?

Sivupersoona
Kai se jossain 12:sta ikävuoden jälkeen oli, kun tytöt muutenkin alkoi kiinnostamaan.

Muutenhan se voi seistä pikkupojillakin, mutta se ei johdu tytön näkemisestä, vaan ihan muista syistä.

vierailija 1
seisoo useamman kerran viikossa, vaikka ikää 65, nuorempana naitiin useamman kerran päivässä, ei se kyky mihinkään katoa, kun säännöllisesti lihasta käyttää

Yhteistyössä