sohfwiss
Olen hoksannut ykskaks että minulla muna seisoo yhtä monta kertaa kuin on seisomatta.Siis aika usein seisoo.
olet tosi käsityöläinenAlkuperäinen kirjoittaja lörppämiehen vaimo:Mieheni on nelikymppinen eikä sillä seisoskele ikinä ilman aikoijaan! Aina saa hieroskella joko miestä tai "pikkuveljee", mutta ei ikinä ole noussu seisomaan "noin vaan". 8 vuotta ollaan seurusteltu ja olen kyllä kaunis ja näyttävä nainen, että ei siinä mitään.
Tässäpä se kumma ero. Jotkut ei viitsisi millään "lämmitellä" miestä vaan miehen pitäisi olla aina valmis mutta naisen esileikin tärkeyttä kyllä jaksetaan korostaa.Alkuperäinen kirjoittaja lörppämiehen vaimo:Mieheni on nelikymppinen eikä sillä seisoskele ikinä ilman aikoijaan! Aina saa hieroskella joko miestä tai "pikkuveljee", mutta ei ikinä ole noussu seisomaan "noin vaan". 8 vuotta ollaan seurusteltu ja olen kyllä kaunis ja näyttävä nainen, että ei siinä mitään.
Välillä voi sanoa,että kaksi puupäätä samassa varressa.Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:Muna seisoo alapäässä ja järki seisoo yläpäässä.
'Alkuperäinen kirjoittaja ap.:seisooko teillä joskus autoa ajaessa?