Petin.. Kerronko?

• Viestiketjun aloittaja Matti
  • Ensimmäinen viesti
Matti
Paska fiilis! Oon ajatellu etten ikänä tälläistä tee. Mutta nyt vaan asiat ajautui sellaiseen tilaan että petin vaimoani. Kaduttaa ja vituttaa. Ei ollu mikää elämää suurempi pano. Ei todellakaa! Mutta pantu on. Siitä ei yli päästä. Kait houkutus kävi liika suureksi ja perustelin jotenki sen oikeutusta silläki että vaimoa ei ole pahemmin seksi hommat kiinnostanu. Tuntunut hänelle paremmin sellaiselta velvollisuudelta olla sillointällöin hetki selällään.. Mutta pitäiskö kertoa? Vai kantaa tämä vitutus vaan omissa oloissa eikä jakaa tuskaa vielä toiselleki? Tiä mihin vielä johtais..

ohikulkijan kommentti
Paska fiilis! Oon ajatellu etten ikänä tälläistä tee. Mutta nyt vaan asiat ajautui sellaiseen tilaan että petin vaimoani. Kaduttaa ja vituttaa. Ei ollu mikää elämää suurempi pano. Ei todellakaa! Mutta pantu on. Siitä ei yli päästä. Kait houkutus kävi liika suureksi ja perustelin jotenki sen oikeutusta silläki että vaimoa ei ole pahemmin seksi hommat kiinnostanu. Tuntunut hänelle paremmin sellaiselta velvollisuudelta olla sillointällöin hetki selällään.. Mutta pitäiskö kertoa? Vai kantaa tämä vitutus vaan omissa oloissa eikä jakaa tuskaa vielä toiselleki? Tiä mihin vielä johtais..
unoha koko juttu.

Viimeksi muokattu:
panin minäkin
Jos on vähänkin muistissa panitko paljaalla vai kumilla niin sekin merkkaa tossa kerrotaanko vai ei.

Noita jälkeenpäin ohoh mulla onki tauti juttuja on vielä vaikkempi sitten selitellä. Uskokaa nyt miehet että vaikka nainen suuttuu tosta pettämisestä niin kyllä se antaa helpommin anteeksi kännimokat kun ne itse kertoo . Eikä lääkäri.

Viimeksi muokattu:
Hekander
Alkuperäinen kirjoittaja panin minäkin;11134988:
Jos on vähänkin muistissa panitko paljaalla vai kumilla niin sekin merkkaa tossa kerrotaanko vai ei.

Noita jälkeenpäin ohoh mulla onki tauti juttuja on vielä vaikkempi sitten selitellä. Uskokaa nyt miehet että vaikka nainen suuttuu tosta pettämisestä niin kyllä se antaa helpommin anteeksi kännimokat kun ne itse kertoo . Eikä lääkäri.
Parenpi kuin olet hiljaa
Jos vielä meinaat saada kaveritalsi.

Älä
missään nimessä kerro ja aiheuta vaimollesi tuskaa. Kärsi itse ja unhoita syrjähyppysi.

Viimeksi muokattu:
ÄÄÄ
Paljaalla panin. Tuskin nyt kumminkaa mitää tautia saan? Toinen kumminki samanlainen perheellinen nainen.. Tuttu meille molemmille. Vaimolle ja mulle.
Nyt kärsit syyllisyytesi itse etkä oksenna sitä vaimosi niskaan. Minä en haluaisi tietää, jos mua on petetty. Käyt testissä, jos yhtään mietityttää, saitko jonkun taudin vai et.

Viimeksi muokattu:
petetty
Jos olet tehnyt elämäsi virheen niin älä kerro ja mene terapiaan yhdessä vaimosi kanssa jotta löytäisitte uudestaan toisenne. Vaimoni petti minua ja se on vaikein asia minkä olen kokenut ikinä. Edes läheiseni kuolema ei ollut niin paha asia. Jos kerron todennäköisesti liitto menee karille myöhemmin juuri tästä asiasta. Meillä ei mennyt, mutta raskasta on ollut ja vasta 5 vuotta tapahtuneesta aloin voida paremmin. Nyt toivon ettei minulle koskaan olisi kerrottukaan koko asiasta. Uskon niin todella, koska anteeksiantaminen on ollut äärimmäisen vaikeata eikä luottamus taysin palaa ehkä koskaan. Nyt elämämme on kuitenkin aika hyvää, mutta nuo vuodet olivat minulle helvetti maan päällä.

Jokainen tekee elämässään suuriakin virheitä, anteeksiannon myös itseä kohtaan täytyy löytyä. Myös jokaisen pitää myös kantaa vastuu tekemisistään. Vaimoni sanoo joskus, että itsekunnioitus ei enää palaa takaisin. Olemme lopettaneet vuosi sitten koko asiasta puhumisen ja se on ollut hyvä asia meille molemmille.

Mieti mitä elämältäsi haluat. Syrjähypyt tuskin tuo pysyvää onnea ainakaan monille.

Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄ;11135214:
Nyt kärsit syyllisyytesi itse etkä oksenna sitä vaimosi niskaan. Minä en haluaisi tietää, jos mua on petetty. Käyt testissä, jos yhtään mietityttää, saitko jonkun taudin vai et.
Älä missään nimessä kerro kun on tuttu. Kieri vaan hetki omassa morkkiksessasi....

väriä elämään
Mä suorastaan rakastan pettämistä. Se tuo elämään sitä kihelmöivää jännitystä. Reissuilla ja kurssimatkoilla pettäminen on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Mieluiten en harrasta yhden yön juttuja tuntemattomien kanssa. Se ei sillai anna mitään. Mutta se kun rakentaa sen jutun alusta asti ja käyttää valmisteluihin hieman aikaa, se on hienoa!
Ja parasta pettäminen onkin juuri vanhan, ehkä jopa yhteisen, tuttavan kanssa. Sokerina pohjalla vaimon ystävättäret ja tuttavat. Kokeile sitä tunnetta, kun vehtaat koko yön sängyssä vaimon aerobicvetäjän kanssa! Ja sitä kun soitat hotellista vaimolle hyvänyön toivotuksen ja pusipusi-soiton, ja kuitenkin samalla kivikova kalusi on syvällä jonkun kiimaisen kissan pillussa.
Musta on ihanaa ajatella vaimoani samalla kun imen hänen parhaan kaverinsa nännejä ja annan tulla sisälle ilman kumia. Se on kuulkaa AIVAN MAHTAVA TUNNE!!!

Viimeksi muokattu:
Matti
Suurin osa täällä on sitä mieltä että pitäis salata. Kärsiä vaan omissa nahoissaan eikä tuskaa jakaa syyttömälle. Olen ollu kyllä vahvasti sitä mieltä että jos valat on vannonu ja ne sitte pettää niin se on kerrottava toiselle. Just sen takia että toinenki tietäis mikä on tilanne oikeasti. Suhteen tila. Mutta. Mutta. Ei minusta taida olla siihen että ottaisin nyt sen riskin mikä tähän hommaan sisältyy. Vaarana on nimittäin se että menetän kaiken mitä olen pitkän ajan mittaan rakentanu. Meillä on pieni yritys jossa kumpiki on töissä. Talot. Autot. Suhde toimii arkielämän tasolla ihan mukavasti. Meillä on välillä tosi mukavaa kahden. Vain tuo seksi tökkii. Haluaisin enemmän ja monipuolisemmin. Ja nyt tuo typerä hairahdus tuon naapurin rouvan kans ei mitenkää poistanu tuota ongelmaa. Jatketaan elämää. Ehkä asiat loksahtaa paikoilleen ajan kans. Toivottavasti naapurin rouva vaan käyttäytyy ny niinku aikuiset käyttäytyy. Viestiä jo lähetelly uusinnasta. Toivottavasti on ymmärtäny oikein ettei mulla ollu muita tarkoitus periä kuin seksi.. Saada kerranki kunnon pano. Mutta ei onnistunu nyt!

MindWill
Jos seksissä ei varsinaisesti ollut mitään "tunnetta" tai rakkautta tai edes ihastumista, hait vaan siis hetken nautintoa. Ja jos ei vaimoa enää paljoa seksileikit kiinnosta niin hait vaan tarpeellisen mutta ilman tunnetta.
Eihän huorissa käymisessäkään ole tunnetta siinä haetaan vaa orgasmia ja tyydytystä ei sekään ehkä ole niin väärin ja pahaa pettämistä jos ei kotonakaan saa, kaikilla meillä on harrastuksia, itse runkkaan ei siinä ole tunnetta ja en koe pettämis syylluisyyttä. Ehkä sama juttu tuossa? Hait vaan sitä pientä hetkeä. Jos teillä on rakastava salasuhde ja hän rakastajettaresi niin sitten siinä on tunnetta ja se on ainakin pettämistä.
Mutta älä anna yli kehittyneen omatunnon vallata ajatuksia. Kaikil on parempi jos oot hiljaa :) Turhaa lähet vaimjkoa satuttamaan.

ruusunkukka
Mulla on semmoinen tapa lohduttaa itseäni riidan jälkeen. Elikkä kun ollaan kundikaverin kaa riidelty jostain pikku jutusta ni mua harmittaa se tosi paljon. Sit mä en osaa nii nokkelasti sanoa mun asiaani ja jää semmoinen tunne et on jotenki alakynnessä.
Varsinkin jos tulee riitaa kun ollaan jossain kapakissa ja mun kundikaveri suuttuu ja lähtee ennen aikojaan kotiin ja dokaamaan. Ni mun on pakko iskeä joku vieras kundi ja lähtee sen kämpille. Sit kotona olen pahoillani ja pyydän anteeks kun riideltiin. Homma päättyy aina sovintoseksiin ja sit mul on ihanan kutkuttava fiilis kun mun kundikaveri nuolee mua ja sen toisen kundin spermat mun pillustani. Ihanan nöyryttävää ajatella et siinäs olet nyt ja sun tyttöystävä jakaa pillua muillekin ja sä nuolet spermat. hihiiii!

Realistinen Nainen
Suurin osa täällä on sitä mieltä että pitäis salata. Kärsiä vaan omissa nahoissaan eikä tuskaa jakaa syyttömälle. Olen ollu kyllä vahvasti sitä mieltä että jos valat on vannonu ja ne sitte pettää niin se on kerrottava toiselle. Just sen takia että toinenki tietäis mikä on tilanne oikeasti. Suhteen tila. Mutta. Mutta. Ei minusta taida olla siihen että ottaisin nyt sen riskin mikä tähän hommaan sisältyy. Vaarana on nimittäin se että menetän kaiken mitä olen pitkän ajan mittaan rakentanu. Meillä on pieni yritys jossa kumpiki on töissä. Talot. Autot. Suhde toimii arkielämän tasolla ihan mukavasti. Meillä on välillä tosi mukavaa kahden. Vain tuo seksi tökkii. Haluaisin enemmän ja monipuolisemmin. Ja nyt tuo typerä hairahdus tuon naapurin rouvan kans ei mitenkää poistanu tuota ongelmaa. Jatketaan elämää. Ehkä asiat loksahtaa paikoilleen ajan kans. Toivottavasti naapurin rouva vaan käyttäytyy ny niinku aikuiset käyttäytyy. Viestiä jo lähetelly uusinnasta. Toivottavasti on ymmärtäny oikein ettei mulla ollu muita tarkoitus periä kuin seksi.. Saada kerranki kunnon pano. Mutta ei onnistunu nyt!

Ei varmaankaan kannata vaimolle kertoa pettämisestä, mutta voisit kyllä puhua seksistä. mutta hienotunteisesti. Ei tyyliin: kun sinä et halua, sinä et innostu, sinä et halua kokeilla uutta vaan ilman syyllistämistä.

Ei yhden hairahduksen vuoksi kannata parisuhdetta heittää hukkaan vaan yrittää parantaa sitä.
Naapurin rouvalle voisit diplomaattisesti sanoa, että haluat korjata välejä vaimosi kanssa etkä halua sen enempää seksiä harrastaa.

Jos vaarana on , että hän kertoo, niin sittenon parasta itse kertoa vaimolle.

Klamydia tartuu helposti, joten jos vähänki kirveltää, mene hoitoon ja vaimo myös.
Itse sain taudin yllärinä ex-mieheltäni ja voin vakuttaa, että tunne ei ollut kehuttava. Kysewsä on kuitenkin toisen viattoman ihmisen terveys, joten sitä ei pidä riskeerata oman seikkailujen vuoksi.

Viimeksi muokattu:
emilia
älä kerro. Unohda vaan ja ota opiksi. Älä jää vellomaan syyllisyydessä. Yritä ajatella, että se nyt vaan sattui, et voi parjata itseäsi siitä, että haluaisit edes kerran kokea kunnon panon. Se ei ollut tämä, mutta ehkä sen vielä saat.

Mä petin miestäni vuosi sitten muutaman kerran. Juuri siksi, että olisin halunnut kokea vielä kunnon kiiman, isoja orgasmeja ja semmosta. No, kyllä osa niistä jutuista oli juuri sitä. En kärsinyt ihan kamalia tunnontuskia oikeastaan kuin ekan kerran jälkeen ja silloinkin sain järkeiltyä itselleni, että tästä on vaan mentävä yli. Huomasin taas kuinka tärkeä mieheni minulle onkaan. En kertonut miehelleni muista miehistä, mutta olin muuten seksin ja toiveideni suhteen rehellinen. Nyt seksielämämme alkaa olla niin hyvää etten olisi ikinä uskonut. Koita jutella nätisti ja asiallisesti naisesi kanssa toiveistasi ja kaikesta (paitsi pettämisestä). Uskon, että tekin pääsette asiassa vielä eteenpäin. Seksuaalisuus on iso osa elämää eikä kenenkään pitäisi joutua kärsimään huonon seksielämän takia.

Mielestäni kukaan ei voi kahlita toisen seksuaalisuutta edes parisuhteessa. Eli jos seksielämä on epätyydyttävää keskustelusta ja yrityksestä huolimatta, ei se pettäminen nyt niin suuri synti ole jos kumppani ei halua jakaa kanssasi molempia tyydyttävää seksielämää.

jukupätkä
älä kerro. Unohda vaan ja ota opiksi. Älä jää vellomaan syyllisyydessä. Yritä ajatella, että se nyt vaan sattui, et voi parjata itseäsi siitä, että haluaisit edes kerran kokea kunnon panon. Se ei ollut tämä, mutta ehkä sen vielä saat.

Mä petin miestäni vuosi sitten muutaman kerran. Juuri siksi, että olisin halunnut kokea vielä kunnon kiiman, isoja orgasmeja ja semmosta. No, kyllä osa niistä jutuista oli juuri sitä. En kärsinyt ihan kamalia tunnontuskia oikeastaan kuin ekan kerran jälkeen ja silloinkin sain järkeiltyä itselleni, että tästä on vaan mentävä yli. Huomasin taas kuinka tärkeä mieheni minulle onkaan. En kertonut miehelleni muista miehistä, mutta olin muuten seksin ja toiveideni suhteen rehellinen. Nyt seksielämämme alkaa olla niin hyvää etten olisi ikinä uskonut. Koita jutella nätisti ja asiallisesti naisesi kanssa toiveistasi ja kaikesta (paitsi pettämisestä). Uskon, että tekin pääsette asiassa vielä eteenpäin. Seksuaalisuus on iso osa elämää eikä kenenkään pitäisi joutua kärsimään huonon seksielämän takia.

Mielestäni kukaan ei voi kahlita toisen seksuaalisuutta edes parisuhteessa. Eli jos seksielämä on epätyydyttävää keskustelusta ja yrityksestä huolimatta, ei se pettäminen nyt niin suuri synti ole jos kumppani ei halua jakaa kanssasi molempia tyydyttävää seksielämää.

Just noin se menee... itse mies +40, ja kun panettaa ja jos kotona ei saa niin miksei menis vieraisiin, sehän on vain seksiä ja oman hyvinvoinnin tyydyttämistä.

Eka kerta on pahin, sillon on valtava morkkis, mut siitä se lähtee, itsellä eka kerta n. 3v sitten ja sen jälkeen vierasta pimpsaa ehkä about joka toinen kuukausi ja ei mitään morkkista enää nykyisin. Ihania panoja erillaisten naisten kanssa...

Viimeksi muokattu:
anteroanita
Paljaalla panin. Tuskin nyt kumminkaa mitää tautia saan? Toinen kumminki samanlainen perheellinen nainen.. Tuttu meille molemmille. Vaimolle ja mulle.
...ja sillä naapurin rouvalla saattaa olla samanlainen mies joka käy vieraissa kolmannen osapuolen kanssa ja tämä taas neljännen jne. Onneksi sentään käytit sanaa tuskin.
:)

Viimeksi muokattu:
Mikko
Alkuperäinen kirjoittaja jukupätkä;11166811:
Just noin se menee... itse mies +40, ja kun panettaa ja jos kotona ei saa niin miksei menis vieraisiin, sehän on vain seksiä ja oman hyvinvoinnin tyydyttämistä.

Eka kerta on pahin, sillon on valtava morkkis, mut siitä se lähtee, itsellä eka kerta n. 3v sitten ja sen jälkeen vierasta pimpsaa ehkä about joka toinen kuukausi ja ei mitään morkkista enää nykyisin. Ihania panoja erillaisten naisten kanssa...

Petin tiistaina vaimoani en tienyt, että asia tulee näinkin nopeaan esille.Meillä oli eilen kiiras torstaina Kirkoon meno mun täytyi tunustaa vaimolle kävin vieraissa.On sanonta tai lakikin älämen kirkoon jos on selvitettävää veljen kanssa,käy ensin sopimassa veljesi kanssa ja ,kun olet sopinut tule siten ehtooliselle.
Menetelin näin.
Mutta siitäkös riita tuli ovet paukuivat.Emäntä nukui eri huoneessa.
Emme ole rakastelleet joskus vaan on jo kk edelis kerrasta,joudun panemaan vaimoani kylki asenossa ja kun hän kääntyy viellä patjaa kohti pitää olla aika erkki, että siitä jotain syntyisi itse saan olla aina kysyjän asemmassa.Saanko vai enkö saa,vastaus on yleensä illalla se venyy aina iltaa kohti usein unhoituu.Nytkö siten mökötetään vaimo laitoi ihanan aamupalan huutoa tulee ei malta olla huutamatta.Miksi pitää huutaa minä olen rauhallinen haluan keskustella,vaimo on viellä liian kihdyksissään ,että pystyisi keskustelemaan.Se vaan on niin ,että minua panettaa pari kertaa viikossa ja jos se venyy kk ollaan äärirajoilla.Jos kohdalle sattuu hyvä tyyppi miksikäs ei.Mulla on vaan keskikokoinen varustus olen kuvitellut ,että se on munasta kiini ettei vaimo halua,että mulla on liian pieni.Mutta hyvin sillä toimeen tulin eestä ja takaa sain tarpeekseni kumi tuli käytettyä.

Yhteistyössä