TEROLUT KUURI JA KUUKAUTISET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nopsa

Vieras
Lääkäri määräsi minulle 10 päivän Terolut-kuurin pois jääneisiin kuukautisiin, eli siis niiden käynnistämiseen. Nyt olen syönyt Terolutia 5 päivää ja kuukautiset alkoivat eilen ja ovat tosi runsaat. Pitääkö minun silti syödä tabuja vielä jäljellä olevat 5 päivää, vai voinko lopettaa ne koska kuukautiset alkoivat.. KIITOS vastauksista etukäteen!!!

Teet sen mukaan, mitä reseptissä lukee. Tämä tieto on painettu myös lääkepakkauksen tarralipukkeeseen.

Lääkäri määrää suomessa reseptilääkkeiden käytöstä ja niitä käytetään lääkärin ohjeen mukaan.

Lääkäri määräsi minulle 10 päivän Terolut-kuurin pois jääneisiin kuukautisiin, eli siis niiden käynnistämiseen. Nyt olen syönyt Terolutia 5 päivää ja kuukautiset alkoivat eilen ja ovat tosi runsaat. Pitääkö minun silti syödä tabuja vielä jäljellä olevat 5 päivää, vai voinko lopettaa ne koska kuukautiset alkoivat.. KIITOS vastauksista etukäteen!!!

Mulle ainakin sanottiin, että kuuri lopetetaan aiemmin jos kuukautiset alkavat.

Viimeksi muokattu:
Moi, mulla ei valitettavasti ole vastausta ap:n kysymykseen. Päinvastoin samankaltainen onglema löytyisi.

Syön epäsäännöllisiin kuukautisiin kierron 15. päivästä 10 päivän ajan Terolut-tabletin päivässä. Nyt parin kierron aikana vuoto on alkanut jo 7.-8. tabletin kohdalla eli jo kierron 21.-22. päivänä. Olen lopettanut pillereiden syömisen vuodon alkamispäivänä ja laskenut siitä sitten viisitoista päivää eteenpäin ja aloittanut uuden kuurin.

Onkohan linjoilla muita, joilla olisi samanlaisia kokemuksia? Miten olette toimineet (syöttekö kuurin loppuun), onko annostusta nostettu tms.? Mulla on viime aikoina on ollut stressiä, joten tämä voinee johtua siitäkin, mutta täytynee mennä gynekologin vastaanotolle selvittelemään asiaa.