tää tapahtu alkuvuodesta. olin just täyttänyt 15. puhuin netissä ystäväni kanssa (poika/15) (ainii ja tapaan sen ehkä pari kertaa vuodessa, oon tuntenut kaks vuotta) kaikesta hauskasta. aloin läpällä puhuu kaikkii kiihottavii juttui, sit se jatko. no jossai vaihees ne jutut alko oikeesti kiihottaa
nää keskustelut jatku melkee joka yö kahden kuukauden ajan .. aloin ihastuu tähän jätkään. tai enemmän siihen, mitä halusin kokee hänen kanssaan. no sitten ku jätkä täytti 16, kysyin että mitä hän haluaa syntymäpäivälahjaksi, "sut". matkustin seuraavana perjantaina helsingistä turkuun tän jätkän luokse. katottiin koko päivä leffoja, käytii mäkkärissä & datailtiin. illalla hän kysyi että haluunko nukkuu eri huoneissa, ku se ei halunnu et mulla olis ahdistunut olo. sanoin, että voidaan nukkuu samas huonees, ei se haittaa. datailtiin sängyllä,katsoimme toisiamme hymyilen, kun hän yhtäkkiä pussasi minua. olin vähän järkyttynyt (okei voin myöntää, se oli ensisuudelmani..). jätkä pyysi anteeksi jos hän teki oloni epämukavaksi. hymyilin ja aloin muhinoida hänen kanssaan (hävettää jos tein sen väärin xD). hän otti paitansa pois, laittoi kätensä paitani sisään ja hymyili minulle. hän kysyin moneen otteeseen, olenko valmis. vastailin että kyllä kyllä, otin muut vaatteeni pois ja menin peiton alle. oli vähän kiusallista, kun en ole mikään kauheen laiha ihminen.. jätkä laittoi kortsun peniksensä päälle, ja tuli kanssani peiton alle. "sano heti jos pitää lopettaa", hän sanoi. nyökkäsin ja hän alkoi änkemään sisälleni. sattuihan se, mutta en viitsinyt tehdä mitään asialle. yritin vain nauttia siitä mitä koin
yhdyntä ei kestänyt enempää kuin 20 minuuttia, mutta en olisi voinut kuvitella parempaa "ekaa kertaa", ku tuota..
yllätyin, kun jätkä kerto menetteneensä miehuutensa minulle. olin niin varma että hän oli kokenut! kerroin itsekkin että menetin neitsyyteni hänelle, hän pussasi minua ja puimme vaatteet päälle
en oo harrastellut ton jälkeen, mutta eiköhän se oikee aika sitte tuu joskus
ollaa nykyään vaan kavereita.. ehkä joskus jotai muutaki
))