tyytyväinen
Olin 12.v ku menetin neitsyyteni. Nyt oon 15.v ja muistelen sitä ihanaa kyrpää joka työnty ekaa kertaa mun pilluun ♥
Kuulostaa feikiltä. Ite menetin neitsyyteni kun kuukautta vaille 15. Olin seurustellut tyttöystäväni kanssa vasta pari viikkoa mutta jotenkin tuntui siltä, että tämä tyttö on sellainen jonka kanssa voisin olla kauemminkin. En osaa selittää oikeilla sanoilla mutta kyllä te tajuutte Niin no hän oli minua puolisen vuotta vanhempi ja tehnyt sen monta kertaa kolmen eri pojan kanssa. Oltiin kotonani yksi kerta ja minulla oli kauheat odotukset mutta tyttöystävä halusi välttämättä tehdä sen rauhassa omassa kotonaan. Meillä ei ollut paljon aikaa koska vanhempani olivat jo tulossa töistä. Hän suostui kuitenkin ottamaan suihin. Hän siis oli parikymmentä senttiä lyhyempi kuin minä, medium-tissinen blondi. Itselläni oli silloin 15-16 senttinen.
Parin päivän päästä menin sitten bussilla hänen luokseen. En halunnut oikeen heti tehdä sitä, vaan katsoa tilannetta ja sen etenemistä. No, kuitenkin puolen tunnin päästä tulostani olimme jo alkaneet muhinoida hänen sängyssään ja vaatteet alkoivat lennellä pois. Hän otti ensin suihin. Sitten itse tyydytin häntä sormellani. Esileikkien jälkeen työnsin hänen kiimaisesta pyynnöstään penikseni hänen märkään pilluunsa. Olimme lähetyssaarnaaja asennossa. Se tuntui hyvältä ja kiihdytin pikkuhiljaa vauhtia. Yllätyin, kuinka kauan oikein kestin. Ehkä olin jo tyydyttänyt itseäni niin paljon, että orgasmista oli tullut vaikeammin saavutettava. Kuitenkin hetken ajan päästä sain orgasmin. Tyttö oli jo saanut monta. Jäimme sängylle makaamaan ja halailemaan. Tunsin itseni niin miehekkääksi Teimme sen uudestaan parin tunnin kuluttua. Käytimme kortsua. Ihan kiva eka kerta!
Viimeksi muokattu: