Kuinka ihanaa. Ilman viinaa seksi on parasta ja tanssi parasta esileikkiä. Seuraavan tapaisen hetken minäkin koin aikoinaan. Halusin opettaa samasta syystä tanssin läheisyyttä, mutta ei sitä varten keksitty "vastapalvelus" -pyyntö liittynyt mitenkään kouluun.
NK.
>Ensi kerta tuli kuin varkain.
Eräs kaunis ihana tyttö pyysi minua opettamaan hänelle matikkaa luokion toisella luokalla. Vasta lahjaksi hän lupasi opettaa minua tanssimaan.
Kun matikan kokeet palautettiin, tyttö oli innoissaan saamasta ysistä. Minä puolestani jännitin kokeissa tytönkin puolesta ja sain tavanomaista pari numeroa heikomman tuloksen eli kasin luokkaa.
Sitten sopivana viikon loppuna, kun tytön muu perhe oli matkoilla, pääsin tanssinopetuksen pariin. Ja hetken päästä olimme tytön sängyllä hyväilemässä toisiamme. En vieläkään oikein tajua kuinka päädyimme sinne. Olimme täysin selvinpäin. Emme kumpikaan olleet oltu koskaan humalassa eli kaikki tapahtui ennen ensimmäistäkään ryyppyä.
Kun työnsin poikuuteni/miehuuteni sisään, tyttö voihkaisi ja kertoi, että teki kipeää. Lopetimme siihen. Minulla vielä stondis. Hetken päästä tyttö tuli päälleni ja jatkoimme puuhastelua. Nyt ei enää tyttö tuntenut kipua. Rauhoituttuamme tyttö kehui sitä hienoa tunnetta, jonka koki.
Nyt oli enää vain yksi pulma; lakanalle oli tullut hiukan verta. Niinpä tyttö laittoi lakanan pesuun. Sen jälkeen otti samassa huoneessa nukkuvan vuotta nuoremman siskonsa sängystä samanlaisen lakanan omaan sänkyynsä ja petasi siskon sänkyyn uuden puhtaan lakanan. Tämä kaikki siksi, että äiti ei kyselisi miksi tyttö oli vaihtanut lakanansa.
Jälkikäteen tyttö oli hiukan peloissaa, että näin ei pitänyt käydä ja että meille kummallekaan ei tullut mieleen ehkäisy. Kaikki vaan tapahtui niin huomaamatta.
>Ehkä opin siloin sen tärkeimmän, vaikka vielä tänä päivänäkin minun tanssi taitoni on varsin heikko.