Miksi miehen pitäisi olla "hetivalmis"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johnnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johnnie

Vieras
Minua todella ärsyttää naisten oletus, että mies olisi aina heti valmiina työntymään naisen sisään kun nainen ilmoittaa olevansa valmis. Itse esimerkiksi saan aina naisen hyväilyn aloittaessani kovan erektion. Mutta nainen kun vaatii, ja mielelläni minä sitä hänelle annan, pitkän esileikkivaiheen, jonka aikana hän tulee "valmiiksi", niin ei "se" ole enää "hetivalmiina". Eli suomeksi sanottuna: rakastan naisen hyväilyä, nuolemista, sormeilua jne. Uskon olevani siinä varsin taitava ja saan naisen, joka alkutouhua riittävän kauan itse haluaa, varmasti laukeamaan. Mutta ei minulla ainakaan kalu siinä 10-20 minuuttia kestävän naisen "valmistelun" aikana enää seiso. Kyllä erektio laskee ihan minuutissa-parissa kun kalu ei suoraa kosketusta saa ja alkukiihotus on ohi. Minua ei se siinä tilanteessa haittaa, kun kuitenkin rakastan naista nuolla ja hyväillä ja siihen olen keskittynyt. Mutta varsinainen seksin tappaja on sitten se, että kun nainen on lauennut - tai muuten tuntee, että suuseksi riittää jo ja sanoo että "NYT tule sisään, rajusti...!!". No eihän minulla mitään automaattierektiota sillä hetkellä ole päällä. Siinä kun sanoo, että voisitko imeä tai runkata, niin lähes 100% naisilla se tuntuu olevan tilanteen tappaja ja lähinnä ihmettelyn aihe "etkö olekaan valmiina". Silloin minulla tulee olo, että suunnilleen haluaisin kuristaa tuon paskiaisen ja ei paljon hommat enää kiinosta.

Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen ;)

Joo tää on ihan liian yleistä...
Ei me miehetkään mitään "koneita" olla...'
Naps ja se on pystyssä.
Ehkä lääkityksellä, mutta aika absurdi käsite tämä heti nyt!
...

Minua todella ärsyttää naisten oletus, että mies olisi aina heti valmiina työntymään naisen sisään kun nainen ilmoittaa olevansa valmis. Itse esimerkiksi saan aina naisen hyväilyn aloittaessani kovan erektion. Mutta nainen kun vaatii, ja mielelläni minä sitä hänelle annan, pitkän esileikkivaiheen, jonka aikana hän tulee "valmiiksi", niin ei "se" ole enää "hetivalmiina". Eli suomeksi sanottuna: rakastan naisen hyväilyä, nuolemista, sormeilua jne. Uskon olevani siinä varsin taitava ja saan naisen, joka alkutouhua riittävän kauan itse haluaa, varmasti laukeamaan. Mutta ei minulla ainakaan kalu siinä 10-20 minuuttia kestävän naisen "valmistelun" aikana enää seiso. Kyllä erektio laskee ihan minuutissa-parissa kun kalu ei suoraa kosketusta saa ja alkukiihotus on ohi. Minua ei se siinä tilanteessa haittaa, kun kuitenkin rakastan naista nuolla ja hyväillä ja siihen olen keskittynyt. Mutta varsinainen seksin tappaja on sitten se, että kun nainen on lauennut - tai muuten tuntee, että suuseksi riittää jo ja sanoo että "NYT tule sisään, rajusti...!!". No eihän minulla mitään automaattierektiota sillä hetkellä ole päällä. Siinä kun sanoo, että voisitko imeä tai runkata, niin lähes 100% naisilla se tuntuu olevan tilanteen tappaja ja lähinnä ihmettelyn aihe "etkö olekaan valmiina". Silloin minulla tulee olo, että suunnilleen haluaisin kuristaa tuon paskiaisen ja ei paljon hommat enää kiinosta.

Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen ;)

Teepäs niin, että luetutat tämän kirjoittamasi tekstin partnerillasi. Ei nimittäin paljon auta jos me ketjujen lukijat oivallamme ongelmanne mutta se henkilö, jolle viesti kuuluisi jää ulkopuolelle, ei tilanteesi korjaannu. Keskustelua parisuhteeseen!

Viimeksi muokattu:

osapuolena voisin ottaa tuon sinun käsittelyn ja voin luvata että ilman kosketusta et jäisi. Mutta kuin minä haluaisin että se olis mun oma mies joka tekisi tämän eikä aina vaan minä. Meillä minä hoidan yleensä esileikit ja toinen sitten vaan törkkää sisälle. On tää niin väärin.

Viimeksi muokattu:
Asiallinen kysymys ap:lta. Näin on monesti käynyt meilläkin. Kun puolituntia lirputtaa ja yrittää tuottaa orkkua, niin jos sitten yhtäkkiä halutaankin naida, niin ei kalu aina seiso ja ole hetivalmis. Tai on se, jos vaimo on selvästi kiihkoissaan. Vaan annas olla, jos lirputtaminen ei näytä tuottavat vaikutusta, niin rupeaa siinä omakin into katoamaan. Siihen hetivalmius ei oikein sovi. Silloin taas ei ole mitään ongelmia seisokin kanssa, jos vaimolle tulee orkku suuseksillä. Sen jälkeen on jo valmiiksi itsekin kiihkoissaan, joten ei tarvitse kauaa naida. No tästähän tuli joku aika sitten taas noottia, että ei aina haluaisi orkkua suuseksillä, vaan joskus myös naimalla. Naimalla vaan olen tullut liian nopeasti, kun olisi halunnut kauemminkin naida. No ei ole ollut väliäkään, kun kerran toinen oli jo saanut. Syy suuseksiorkkujen tuottoon on kyllä ollut siinä, että näin vaimo on saanut nykyisin varmemmin, kun ennen sai aina naidessakin. Niinpä sitten viimeksi lirputukset jätettiin puoleen ja alettiin naimaan. Jo seiso kalu, kun ei tarvinnut koko iltaa odottaa. Asentoja vaihdettiin ja yritettiin jos jonkinmoista asentoa. Ei auttanut vaimon päälläolokaan, kun ei irronnut niin ei irronnut. Kun lopulta tuskastui, niin piti päästää piinasta ja laskea sisään. Voipi olla, että ensikerralla haluaa kumminkin varmanpäälle orkun lirputtamalla, ennen naintia. :))

Olen ilmeisesti jotenkin poikkeava nainen koska mielestäni nainen vastaa itse omasta nautinnostaan mutta myös miehensä hyvinvoinnista. Minusta on ihanaa olla vaimo ja rakastajatar, joka varmasti hoitaa kummankin pisteet kotiin. En odota mieheltäni mitään erityistoimenpiteitä, ei tarvitse antaa suuseksiä, ei lirputtaa eikä larputtaa, miehen ei tarvitse olla stand by asennossa vaan hoitelen itse hänet siihen. Kysyn useasti mitä hän haluaa, että teen ja haluan toteuttaa hänen unelmansa, koska se kiihottaa myös minua. En jää koskaan osattomaksi, koska tiedän miten huiput saavutetaan ja miten tulee toimia. Meillä on laadukasta, intohimoista ja erittäin nautinnollista seksiä. Mielestäni mies ei todellakaan ole mikään heti/ainavalmis naimakone, jonka ainut tehtävä on tuottaa "luomakunnan kuningattarelle" tyydytystä. Kyllä naisten pitää mennä itseensä ja olla myöskin se antava osapuoli eikä aina vaan ottava.

Olen ilmeisesti jotenkin poikkeava nainen koska mielestäni nainen vastaa itse omasta nautinnostaan mutta myös miehensä hyvinvoinnista. Minusta on ihanaa olla vaimo ja rakastajatar, joka varmasti hoitaa kummankin pisteet kotiin. En odota mieheltäni mitään erityistoimenpiteitä, ei tarvitse antaa suuseksiä, ei lirputtaa eikä larputtaa, miehen ei tarvitse olla stand by asennossa vaan hoitelen itse hänet siihen. Kysyn useasti mitä hän haluaa, että teen ja haluan toteuttaa hänen unelmansa, koska se kiihottaa myös minua. En jää koskaan osattomaksi, koska tiedän miten huiput saavutetaan ja miten tulee toimia. Meillä on laadukasta, intohimoista ja erittäin nautinnollista seksiä. Mielestäni mies ei todellakaan ole mikään heti/ainavalmis naimakone, jonka ainut tehtävä on tuottaa "luomakunnan kuningattarelle" tyydytystä. Kyllä naisten pitää mennä itseensä ja olla myöskin se antava osapuoli eikä aina vaan ottava.

Jei bohu!Ottakaapas tästä NAISESTA oppia arvon naiset!Mistä niitä tämmöisiä tyttöjä kannattaa hakea?

Viimeksi muokattu:

Sinulaisia naisia kaivattaisiin enemmän!!!

Viimeksi muokattu:
... sen pitäisi olla että kuin antaa niin myös saa. Mutta jatkuva mielihyvän antaminen toiselle saamatta mitään takaisin ei ole kivaa pitkän päälle. Niin kuin kerroin aikaisemmin mieheni on vähän sitä mieltä että esileikit on hoidettu treffi aikoina ja nyt vedetään vaan täysillä. Käsi niskaan ja peppua lähemmäs ja sitten mennään. No onneksi aina välillä muistaa myös minua ; ) Toivon niin kovasti että olisin niitä naisia jotka saavat orgasmin pelkällä naimisella (siinä tämä mies on todella ykkönen) mutta kun ei. Tarvis jotakin lisää.

Miten nopeasti naiselta menee fiilikset ohi, jos miehellä ei seisokaan juuri silloin, kun hän haluaisi miehen kalun sisäänsä?
Eihän tuossa miehen uudelleenherättelyssä mene kymmentäsekunttia pidempään.
Itse jopa kuvittelisin sen herättelyn olevan kiihottavaa.

Miten nopeasti naiselta menee fiilikset ohi, jos miehellä ei seisokaan juuri silloin, kun hän haluaisi miehen kalun sisäänsä?
Eihän tuossa miehen uudelleenherättelyssä mene kymmentäsekunttia pidempään.
Itse jopa kuvittelisin sen herättelyn olevan kiihottavaa.

Naiselta, joka ei ymmärrä partneriansa ja on itsekäs, niin fiilikset romahtaa välittömästi. Alkaa tilannetta pahentava mäkätys. Nainen, joka ymmärtää, että partnerikin on inhimillinen olento ymmärtää kyllä ja auttaa asiassa. Seksi on todella herkkä laji. Herättely on kiihottavaa, koska meillä naisilla ei valitettavasti ole penistä. Saanhan siis lainata ja nauttia kauttasi...

Viimeksi muokattu:
Naiselta, joka ei ymmärrä partneriansa ja on itsekäs, niin fiilikset romahtaa välittömästi. Alkaa tilannetta pahentava mäkätys. Nainen, joka ymmärtää, että partnerikin on inhimillinen olento ymmärtää kyllä ja auttaa asiassa. Seksi on todella herkkä laji. Herättely on kiihottavaa, koska meillä naisilla ei valitettavasti ole penistä. Saanhan siis lainata ja nauttia kauttasi...
Siis kumman herättely on kiihottavaa?
Kun nainen herättelee miestä, vai kun mies herättelee naista.

Olettaisin naisen nauttivan miehen herättelystä, koska nainen näkee ja tuntee muutoksen miehen peniksessä kiihottumisen edetessä.

Mutta kyllä mieskin voi yhtävin nauttia naisen herättelystä, koska naisellakin tapahtuu kiihotuksesta johtuvia muutoksia sukuelimissä.

Yhtälailla miehen kiihottuneisuus kasvaa naisen nautintojen kautta.

Kai se pitäisi ymmärtää, että sukuelimet ovat yhteiset, jotka täydentävät toisiaan.

Viimeksi muokattu: