Mies 50
Oikein, ainakin viimeinen lause.Alkuperäinen kirjoittaja RJV:Kukahan sen kertoisi, mihin sitä tiukkuuden tuntua tarvitaan. Nautintohan tulee siitä liukkaudesta ja silkkimäisestä tunteesta. Tuostako ei kukaan osaa nauttia? Onhan se emätinkin ahtaan tuntuinen, jos sinne liian aikaisin yrittää mennä. Siitä vaan runttaa menemään, jos se raiskauksen tunne se paras on. Nyt on kaksi mielipidettä, näistä kukin valitkoon meileisensä.
Eiköhän kuitenkin niin miehellä kuin naisellakin ne hermosolut viestitä siellä alapäässä siitä toisesta kumppanista. Että siellä jotain tuntoa on. Eivät naisetkaan pidä siitä että ihokosketus on liian olematon, liukas ja ilman minkäänlaista jämäkkyyttä, vai pitävätkö.
Tuohon samaan puristavaan voimaanhan perustuu miesten runkkaaminen, vaihtelevan tuhti ote kalusta. Eipä siinä miltään tunnu jos liiallinen liukkaus ja eritteiden määrä vie koko rutistavan kitkan. Joku "viisas" on jossain mukamas tiedelehdessäkin sanonut että siitä pitää ottaa kiinni kuin " ison valurautapannun kahvasta, tukevasti niin että pysyy".
Itse olen kuullut joidenkin naisten suista että hän on liian liukas, kostuvat liikaa, eivät edes itse tunne riittävästi. Ja takuulla minun paksuudesta ei ole ollut puutetta