J
Johnnie
Vieras
Minua todella ärsyttää naisten oletus, että mies olisi aina heti valmiina työntymään naisen sisään kun nainen ilmoittaa olevansa valmis. Itse esimerkiksi saan aina naisen hyväilyn aloittaessani kovan erektion. Mutta nainen kun vaatii, ja mielelläni minä sitä hänelle annan, pitkän esileikkivaiheen, jonka aikana hän tulee "valmiiksi", niin ei "se" ole enää "hetivalmiina". Eli suomeksi sanottuna: rakastan naisen hyväilyä, nuolemista, sormeilua jne. Uskon olevani siinä varsin taitava ja saan naisen, joka alkutouhua riittävän kauan itse haluaa, varmasti laukeamaan. Mutta ei minulla ainakaan kalu siinä 10-20 minuuttia kestävän naisen "valmistelun" aikana enää seiso. Kyllä erektio laskee ihan minuutissa-parissa kun kalu ei suoraa kosketusta saa ja alkukiihotus on ohi. Minua ei se siinä tilanteessa haittaa, kun kuitenkin rakastan naista nuolla ja hyväillä ja siihen olen keskittynyt. Mutta varsinainen seksin tappaja on sitten se, että kun nainen on lauennut - tai muuten tuntee, että suuseksi riittää jo ja sanoo että "NYT tule sisään, rajusti...!!". No eihän minulla mitään automaattierektiota sillä hetkellä ole päällä. Siinä kun sanoo, että voisitko imeä tai runkata, niin lähes 100% naisilla se tuntuu olevan tilanteen tappaja ja lähinnä ihmettelyn aihe "etkö olekaan valmiina". Silloin minulla tulee olo, että suunnilleen haluaisin kuristaa tuon paskiaisen ja ei paljon hommat enää kiinosta.
Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen
Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen