Miksi oletus että mies aina heti kovana...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johnnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johnnie

Vieras
Minua todella ärsyttää naisten oletus, että mies olisi aina heti valmiina työntymään naisen sisään kun nainen ilmoittaa olevansa valmis. Itse esimerkiksi saan aina naisen hyväilyn aloittaessani kovan erektion. Mutta nainen kun vaatii, ja mielelläni minä sitä hänelle annan, pitkän esileikkivaiheen, jonka aikana hän tulee "valmiiksi", niin ei "se" ole enää "hetivalmiina". Eli suomeksi sanottuna: rakastan naisen hyväilyä, nuolemista, sormeilua jne. Uskon olevani siinä varsin taitava ja saan naisen, joka alkutouhua riittävän kauan itse haluaa, varmasti laukeamaan. Mutta ei minulla ainakaan kalu siinä 10-20 minuuttia kestävän naisen "valmistelun" aikana enää seiso. Kyllä erektio laskee ihan minuutissa-parissa kun kalu ei suoraa kosketusta saa ja alkukiihotus on ohi. Minua ei se siinä tilanteessa haittaa, kun kuitenkin rakastan naista nuolla ja hyväillä ja siihen olen keskittynyt. Mutta varsinainen seksin tappaja on sitten se, että kun nainen on lauennut - tai muuten tuntee, että suuseksi riittää jo ja sanoo että "NYT tule sisään, rajusti...!!". No eihän minulla mitään automaattierektiota sillä hetkellä ole päällä. Siinä kun sanoo, että voisitko imeä tai runkata, niin lähes 100% naisilla se tuntuu olevan tilanteen tappaja ja lähinnä ihmettelyn aihe "etkö olekaan valmiina". Silloin minulla tulee olo, että suunnilleen haluaisin kuristaa tuon paskiaisen ja ei paljon hommat enää kiinosta.

Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen ;)

Ai ai ai Johnnie, tuo on tabu, ei siitä saa suomessa kirjoittaa eikä puhua.
Naisten osaaminen, halu ja miellyttäminen miestä kohtaan seksualisesti on kielletty aihe.
Pitää vaan keskustella siitä, miten mies pystyisi miellyttämään enemmän naista ;)
Keskitytääs nyt vaan siihen mitä me miehet emme osaa............

MInun exäni oli aina valmis. En nähnyt koko avioliiton aikana että ei olisi ollut . Ei tarvinnut kuin vähän katsoa sinne päin:)

Nyxällä välillä lerpahtaa ja täytyy tehdä enempi hommia ja siihen kesti totutella.

Alkuperäinen kirjoittaja eksä ja nyksä;11007832:
MInun exäni oli aina valmis. En nähnyt koko avioliiton aikana että ei olisi ollut . Ei tarvinnut kuin vähän katsoa sinne päin:)

Nyxällä välillä lerpahtaa ja täytyy tehdä enempi hommia ja siihen kesti totutella.

Voi herranjeesus, siis stondis koko ajan päällä. Jos vaikka kaupassa satuit katsomaan sinne päin....ei oo normaalia...et siis koskaan nähnyt lerppana, kun jos katsoit, niin seisoi?

Voi herranjeesus, siis stondis koko ajan päällä. Jos vaikka kaupassa satuit katsomaan sinne päin....ei oo normaalia...et siis koskaan nähnyt lerppana, kun jos katsoit, niin seisoi?

Suomennetaan: Oli aina valmis seksileikkeihin, en muista etteikö olisi ollut valmis leikkeihin. Ei seisonut koko ajan 24/7, mutta eipä koskaan lerputtanut kun oli seksileikeistä kysymys, eikä tarvinnut mitään ihme kommervenkkejä - ei muuta kuin menoksi vaan.

En jaksais noin kauheasti säätää niin kuin ap:n kanssa ilmeisesti tarvii ja lisäksi saisi varoa ettei kuristeta jos tulee väärä sana suusta:)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eksä ja nyksä;11008037:
Suomennetaan: Oli aina valmis seksileikkeihin, en muista etteikö olisi ollut valmis leikkeihin. Ei seisonut koko ajan 24/7, mutta eipä koskaan lerputtanut kun oli seksileikeistä kysymys, eikä tarvinnut mitään ihme kommervenkkejä - ei muuta kuin menoksi vaan.

En jaksais noin kauheasti säätää niin kuin ap:n kanssa ilmeisesti tarvii ja lisäksi saisi varoa ettei kuristeta jos tulee väärä sana suusta:)
Menit vaihtamaan kova kullisen ukon tuommoseen lerppa-kalleen...?

Nuorempana ei ollut tuota ongelmaa, exällä seisoi lähes aina. Nuoli ensin orgasmiin minut, sitten sisään vaan. Nykyään, vaikka itselläni on viisikymppinen mies, hän on kyllä melkoisen valmis vaikka touhuaakin kimpussani vartin aina alkuunsa. Mutta tykkään koskea häneen, joten tottakai hieman hieroskelen ja saatan antaa suuseksiä ennen varsinaista yhdyntää. Aina ei mies malta odottaa, mutta en ymmärrä, miten esim. kolmekymppisillä miehilläkin voi jo lerpahtaa ennen sisäänvientiä.
Ehkä olen vaan saanut "ristikseni" oikeita oreja :) Ei se haittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11008051:
Menit vaihtamaan kova kullisen ukon tuommoseen lerppa-kalleen...?

Ei se kova kalu välttämättä tee onnelliseksi jos muut asiat alkavat mättämään. Hyvin pärjää kyllä tämän nykyisen kanssa ja ihan riittävästi.

No ei mullakaan kyllä muna seiso koko esileikkivaihetta. Kyllä se kosketusta vaatii, jotta stondis pysyisi koko ajan. Ei se naisen pillun nuoleminen ja hyväily nyt kovin kauaa jaksa kiihottaa. Kyllä siinä ehtii jo ajatukset harhailla ties mihin vaikka kivaa koko ajan onkin.[

QUOTE=Johnnie;11006971]Minua todella ärsyttää naisten oletus, että mies olisi aina heti valmiina työntymään naisen sisään kun nainen ilmoittaa olevansa valmis. Itse esimerkiksi saan aina naisen hyväilyn aloittaessani kovan erektion. Mutta nainen kun vaatii, ja mielelläni minä sitä hänelle annan, pitkän esileikkivaiheen, jonka aikana hän tulee "valmiiksi", niin ei "se" ole enää "hetivalmiina". Eli suomeksi sanottuna: rakastan naisen hyväilyä, nuolemista, sormeilua jne. Uskon olevani siinä varsin taitava ja saan naisen, joka alkutouhua riittävän kauan itse haluaa, varmasti laukeamaan. Mutta ei minulla ainakaan kalu siinä 10-20 minuuttia kestävän naisen "valmistelun" aikana enää seiso. Kyllä erektio laskee ihan minuutissa-parissa kun kalu ei suoraa kosketusta saa ja alkukiihotus on ohi. Minua ei se siinä tilanteessa haittaa, kun kuitenkin rakastan naista nuolla ja hyväillä ja siihen olen keskittynyt. Mutta varsinainen seksin tappaja on sitten se, että kun nainen on lauennut - tai muuten tuntee, että suuseksi riittää jo ja sanoo että "NYT tule sisään, rajusti...!!". No eihän minulla mitään automaattierektiota sillä hetkellä ole päällä. Siinä kun sanoo, että voisitko imeä tai runkata, niin lähes 100% naisilla se tuntuu olevan tilanteen tappaja ja lähinnä ihmettelyn aihe "etkö olekaan valmiina". Silloin minulla tulee olo, että suunnilleen haluaisin kuristaa tuon paskiaisen ja ei paljon hommat enää kiinosta.

Miksi te naiset laitatte oman kiihottumisenne täysin miehen tarpeiden ja fyysisen toimintakyvyn edelle ja ette ole automaattisesti valmiit tekemään omaa osaanne?? Kummallista. taidan perustaa jonkun miesten seksuaalista syrjintää torjuvan liikkeen ;)[/QUOTE]

En mäkään ymmärrä miten joillain olisi muka tauoton heijari puoli tuntia päällä... Kyllä mä ainakin veltostun siinä nuolu- ja sormeiluvaiheessa. Mutta toisaalta en vielä oo törmänny naiseen, joka ei automaattisesti itse saatuaan olis ottanu multa munaa poskeen. Ja sit naidaan.

Tuttua tuo on minullekin miesystäväni kanssa. Emme ole asiasta tehneet sen suurempaa haloota. Joskus annan heti vaikka liukuvoiteen kanssa, jos en ole heti valmis ja miehen seisokki kiihottaa minua.

Usein, jos mies nuolee tai hyväilee minua, hänen alkuseisokkinsa tosiaan laskee. Annamme peniksen sitten olla vähän aikaa velttona ja kun haluan miehen sisääni (tai hän haluaa tulla), kiihotan miestä joko käsin tai suulla tai viemällä peniksen klitoriksen ja märän pimppani luo. Kyllä naisen täytyisi ymmärtää miehen fysiologiaa ja tunnemaailmaa (ja toisnpäin myös, että mies ymmärtää naista), jos meinaa että seksi on molemmille iloinen ja tyydyttävä asia.

En tiedä onko sitten olemassa miehiä, joilla seisoo jatkuvasti, ihan kuin hälytysvalmiudessa ?

Toki joskus aikanaan nuorempi ex-miesystävä sai seisokin pysymään vaikka nuolikin minua, hän jotenkin kiihoitti itseään peiton tai tyynyn väliin samalla kun nuoli minua.

p.s. Tämä aihe olis kai kuulunut tuonne seksiosioon ?

Alkuperäinen kirjoittaja Minävaan22;11012201:
En mäkään ymmärrä miten joillain olisi muka tauoton heijari puoli tuntia päällä... Kyllä mä ainakin veltostun siinä nuolu- ja sormeiluvaiheessa. Mutta toisaalta en vielä oo törmänny naiseen, joka ei automaattisesti itse saatuaan olis ottanu multa munaa poskeen. Ja sit naidaan.

Minä valitettavasti olen. Hänessä on muuten kyllä kaikki on niin kohdallaan, ettei vaihtoon enää mene. Tietäs vaan miten tuon saisi vielä koulutettua ajattelemaan petissä muutakin kuin itseään. On mahtanut olla entisessä elämässään aika vaisu seksielämä.

Enkä nyt pelkän suihinoton perään tässä vingu, onhan naisilla kädetkin jos ei suuseksin antamisesta pidä.

Oma nainen on vähän vaikeampi tapaus saada laukeamaan. Siinä kestää se 30-45 minuuttia, eikä se siitä millään tempuilla nopeudu. Sen pituisena operaationa ei siitä jokainen sekunti ole pelkästään kiihottavaa kivaa ainakaan itselle. Jossain vaiheessa siinä välillä täytyisi olla itsekin saavana osapuolena, jotta seisokki säilyisi. Tosin ei se minua haittaa, että välillä kiima laantuu. Alkaa se aina jöpöttämään viimeistään siinä vaiheessa, kun hän laukeaa ja "siirtymävaihe" on siten helppo.

Mun miehellä on ikää 40+ ja aina seisoo kun on tarvis. Nuolee minua ja kiimatippa valmina tulee kun sisälleni laukeamiseni jälkeen. Ja jaksaa, jaksaa.. Jaksaa nuolla, sormettaa ja naida enemmän kuin minun paikat kestäisi. Ja vain siksi itse otan suihin tai hyväilen käsin, kun haluan saada hänetkin laukeamaan ja paikat ei kestä niin kauaa itsellä.