voi taivas
kun on lapsellinen. Luuletko, että turkkikomistus on selibaatissa (panematta) siellä. kaikille se lepertelee samalla tavalla. Tyypillinen pukki.
...eiko ne lampaiden peput ole ihan paskasia...hyi kamalaa...Seurustellut parisen vuotta Alanyasta olevan miehen kanssa...ihmetytti alituinen halu
anaaliseksiin. Sanoi sitten humalassa, että kun oli tottunut lampaiden kanssakin samaan touhuun...mutta kyllä siihenkin tottui loppujen lopuksi
Heippa!
Minua kiinnostaa ihan mielenkiinnosta kuulla kokemuksista, joissa suomelaisella naisella on ollut Turkkilainen poikaystava/partneri/aviomies.
Miten teilla sujui/sujuu kommunikointi keskenanne? Mitka olivat/ovat hyvia ja mitka huonoja seikkoja yhteiselossa? Miten kuivailisit tata miesta? Esim, kuinka han vertaillen menetteli ystavana, tukijana, kumppanina, sangyssa? Kuinka han kohteli sinua ihmisena, naisena?
Mitka olivat sellaisia seikkoja jotka koit liittyvan enemman kulttuurieroihin, kuin esim henk koht luoteenpiirteisiin?
Voit kertoa ihan mita haluat, ja mitaa tulee ensimmaisena mieleesi!!
Kiitos asiallisesti vastanneille etukateen!
Ai jaa? Onko suomalaiset miehetkin turistityttöjä naurattavia rantapummeja, jotka menevät viikon tutstumisen jälkeen suomalaisen naisen kanssa naimisiin, jotta saisivat oleskeluluvan Suomeen? Onko suomalaiset miehet muslimeja ja pitävät siksi naisia alempiarvoisina? Ovatko suomalaiset miehet suomen kieltä osaamattomia ja avuttomia kuin pikkulapset, joille naisen täytyy tulkata kaikkialla ja kiertää virastosta toiseen täyttelemässä lappuja?Kaikkea eli mitä olette kirjoittanut tänne turkklaisista miehistä , ihan samaa voi kirjoittaa suomi -miehistä, eikö? elikkä töpselinokka puna naamasta, ja sitä paitisi ...
aika moni suomi mies on alkoholisti, juoppo. kaiken päälle.
turkkilaiset miehet ei.
mun siskon tuore mies on tunisiasta ja mä olen kysynyt, että menisitkö naimisiin suomalaisen miehen kans 2,5 viikon tuttavuuden jälkeen? Se 2,5 viikkoa kahes eri erässä mun sisko on tota miestä nähny livenä. Ei kuulemma menis. Mut tunisialaisen kans se vaan jotenki mystisesti on eri. Yhteinen kieli englanti, joka ei oo kummankaan kotikieli. Kaveri on about 10 vuotta nuorempi, asunu aina Tunisias, hengaillu siel kavereiden kans, ei opiskellu, ei mitään. Ja nyt täs on sit se elämän mies, jonka kans kaikki onnaa sormia napsauttamalla??Alkuperäinen kirjoittaja Pensseli-setä;10523629:Ai jaa? Onko suomalaiset miehetkin turistityttöjä naurattavia rantapummeja, jotka menevät viikon tutstumisen jälkeen suomalaisen naisen kanssa naimisiin, jotta saisivat oleskeluluvan Suomeen? Onko suomalaiset miehet muslimeja ja pitävät siksi naisia alempiarvoisina? Ovatko suomalaiset miehet suomen kieltä osaamattomia ja avuttomia kuin pikkulapset, joille naisen täytyy tulkata kaikkialla ja kiertää virastosta toiseen täyttelemässä lappuja?
Ja toi juoppojuttu on niin kulunut. Ihan yhtä lailla suomalaiset naiset nykyään ryyppää, mutta jos on fiksu ja aloitteellinen ja tajuaa etsiä kumppania oikeista paikoista, niin Suomesta varmasti löytää miehiä ja naisia, joille alkoholin liiallinen kulutus ei ole ongelma.
Nyt kyllä olet väärässä. Niin niitä turkkilaisiakin on juoppoja vaikka muslimeja ovatkin. Ovat vaan piilo juoppoja. Kokemusta on...Kaikkea eli mitä olette kirjoittanut tänne turkklaisista miehistä , ihan samaa voi kirjoittaa suomi -miehistä, eikö? elikkä töpselinokka puna naamasta, ja sitä paitisi ...
turkkilaiset miehet ei.
Meinaatko, että vähemmän koulutetut ja alemmasta yhteiskuntaluokasta olevat naiset ovat vähemmän rasistisia?Olen katsellut, että näiden turkkilaisten kanssa seurustelee ainoastaan vähän kouluja käyneet alemmasta yhteiskuntaluokasta olevat naiset. Porvarinaisilla harvoin on maahanmuuttajaa miehenä. Ei se minua kouluja käynyttä miestä haittaa kun he eivät vie minun työpaikkoja eikä naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin päin;10916160:Meinaatko, että vähemmän koulutetut ja alemmasta yhteiskuntaluokasta olevat naiset ovat vähemmän rasistisia?
Ja etä nimimerkki "näin" ei mielipiteistä päätellen ole juuri kouluja käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja näin;10916697:Lähinnä, että isäntä- ja palvelusväki eivät seurustele keskenään. Roskasakki löytää toisensa...
Alkuperäinen kirjoittaja yleistät hiukan;8466143:Ai jaaha,siis KAIKKI turkkilaiset miehet ovat tuollaisiako?
kulosaa ihan mustasukkaiselta suomalaiselta mieheltä,voi ihan hyvin sanoa samaa! ;D
Kaikkea eli mitä olette kirjoittanut tänne turkklaisista miehistä , ihan samaa voi kirjoittaa suomi -miehistä, eikö? elikkä töpselinokka puna naamasta, ja sitä paitisi ...
turkkilaiset miehet ei.
Antakaas kommenttia, ...
Kuvioissa Turkkilainen mies, työskentelee turismin kanssa, nyt nähnyt tarpeeksi "turismi aikaa", haluaa nyt elämäänsä hyvän vaimon ja perustaa perheen. Ikää on jo hyvin, nuoruus vaihe ohi. Asunut aikaisemmin onnettomassa avioliitossa,( nainen alkoholisti ) Tanskassa 2 -vuotta. Ei lapsia.
Kokenut paljon, joka osalta, ..miten suhtautua?,
Minä olen naimisissa Turkkilaisen miehen kanssa.Menimme naimisiin Istanbulissa ja asuin siellä hänen vanhempiensa kanssa jonkun aikaa.Kävimme ravintoloissa ja baareissa ja välillä oltiin tukkanuottasilla keskellä katua baari illan jälkeen mutta tein hänelle alusta lähtien selväksi sen että käyn baareissa jos haluan yksin tai kaksin miten vaan.Ja tämän tein hänelle jo selväksi Istanbulissa.Suomeen hän tuli noin vuosi sitten ja sai oleskeluluvan puoli vuotta täällä oltuaan.Kun olen töissä hän siivoaa kotona ja laittaa ruokaa.Nyt hän aloittaa opiskelun ja kyllä meillä kulttuurierosta huolimatta menee hyvin.Minulla on omat mielipiteet ja periaatteet ja maassa maan tavalla.Hän tituuleeraakin itseään moderniksi muslimiksi ??? no meillä ei ainakaan paastoa vietetty eikä muutenkaan tuo muslimi elämä näy muuta kuin siinä että possua ei meillä syödä.Itse en edes syö possua eli sehän oli alusta alkaen itsestään selvyys että EI !! Mieheni on siis turkkilainen ei kurdi.Ja hän on perheessä ainoa lapsi.Nyt ollaan suomessa ja milloin vain voidaan ottaa ja lähteä turkkiin asumaan jos halutaan.Suomi on todella tylsä maa näille turkkilaisille jotka ovat tottuneet elämään lähellä perhettä ja sukua.Täällä on hiljaista ja kylmää suurin osa vuodesta.Kun luin täällä näitä ihmisten kirjoittamia tarinoita ni huh huh aika kaukana minun ja mieheni elämästä =)Heippa!
Minua kiinnostaa ihan mielenkiinnosta kuulla kokemuksista, joissa suomelaisella naisella on ollut Turkkilainen poikaystava/partneri/aviomies.
Miten teilla sujui/sujuu kommunikointi keskenanne? Mitka olivat/ovat hyvia ja mitka huonoja seikkoja yhteiselossa? Miten kuivailisit tata miesta? Esim, kuinka han vertaillen menetteli ystavana, tukijana, kumppanina, sangyssa? Kuinka han kohteli sinua ihmisena, naisena?
Mitka olivat sellaisia seikkoja jotka koit liittyvan enemman kulttuurieroihin, kuin esim henk koht luoteenpiirteisiin?
Voit kertoa ihan mita haluat, ja mitaa tulee ensimmaisena mieleesi!!
Kiitos asiallisesti vastanneille etukateen!
No ilmankos meidän talon alakerrassa pizzeeriaa pitävät turkkilaiset ukot kyylää mua silmät leimuten.Muutaman kerran kun olen pizzaa hakenut niin aina extratäytteet ja alennusta.Olen siis aika persevä ja rintava vaikken mikään löllö.Turkkilaselle miehelle on kunnia-asia saada valkoinen vaimo, mitä lihavempi sen parempi. Lihavuus on varakkuuden merkki. Kun pappi sanoo Amen, niin miehen kultainen käytös muuttuu kyttäileväksi ja alistavaksi. Jos tuut kapupasta 5 min. myöhässä, niin alkaa tiuskiva kyseleminen.
Yhteiselämässä on kyse enemmänkin arjen sujumisesta kuin kulttuurieroista ja kyllä liitto voi onnistuakin hyvällä oikein hyvällä tuurilla. Olen itse naimisissa turkkilaisen miehen kanssa ja voin sanoa olleeni erityisen onnekas. Mieheni ei käy baareissa yksin, hoitaa kotia, työtään ja lapsiamme, mutta ei hänellä täällä ole helppoa ollut. Jos sinulla ei ole taloudellisia rahkeita niin sanoisin,että älä edes yritä. Elämästänne ei tule helppoa, kun rahat loppuu lentää rakkaus ikkunasta ulos, molemminpuolin. Jos pystyt lopettamaan biletyksen ja ymmärrät,että asemasi kuin kukka kämmenellä tulee avioliitossa muuttumaan suhteessa muihin hänen ystäviinsä, voitte onnistua. Nimittäin sen jälkeen sinun on parasta pitää pääsi kiinni hänen ystäviensä läsnäollessa missään tapauksessa et katso heitä silmiin tai ole muutenkaan näkyvä. Ymmärrät sen,että kun he ovat vaimonsa valinneet niin heidän tehtävänsä on suojella tätä kaikelta ulkopuoliselta uhkalta,nimenomaan muilta miehiltä. Älä kuvittele tanssivasi toisten kanssa kun olette yhdessä ulkona, mieluusti et puhukaan kuin yhteisten ystävienne kanssa. Tässä muutamia asioita jotka kannattaa ottaa huomioon,jos olet vielä kovin nuori ja bileiässä annan neuvon, unohda koko juttu. Mutta jos haluat että miehesi omistaa sinut, onnea liittoonne! Näin se valitettaasti on.