Hei!
Ajattelin kirjoittaa tänne oman kokemuksen, eli olin Turkissa lomalla ja siellä tapasin itseäni 6 v. vanhemman miehen. Olin epäileväinen siellä, että hän varmasti haluaa vain pitää hauskaa yms. koska hän sanoi jo kolmannella tapaamiskerralla, että rakastaa minua. Ihastuinkin sitten loppujen lopuksi palavasti tähän komistukseen. Viimeisenä päivänä oli aivan kauheaa lähteä suomeen takaisin, voi sitä itkun määrää.
Nyt ollaan pidetty lähes päivittäin yhteyttä netin välityksellä. Minua häiritsee paljon, että en voi olla ehkä koskaan 100 % varma mistään, koska niin paljon huonoa olen turkkilaisista kuullut.
Hän on puhunut tulevaisuudestamme, että jos menisimme naimisiin, kun mä olen täysi-ikäinen ja hankkisimme lapsen. Mutta ei hänellä niin kova kiire ole niiden suhteen. Suomeen ehkä hän ei olisi tulossa. Minä aion mennä takaisin vähän yli puolen vuoden päästä. Olemme luvanneet toisillemme, ettei otetaan ketään toisia kumppaneita, mutta en voi sataprosenttisesti luottaa ja ei hänkään minuun aivan täysillä luota tuossa asiassa.
Minä yritän elää aina niin, etten jää katumaan mitä on tapahtunut. Voin siis aivan suoraan sanoa, että ollaan suudeltu ja menty pidemmällekin. Hän ei ole pakottanut minua yhtään mihinkään, ihan siis omasta tahdostani tein sen mitä tein. Haluan nyt vain seurata mihin tämä meidän kaukosuhde johtaa, olisihan se aivan uskomattoman ihanaa, jos me joskus yhdessä asuttaisiin <3 Toki onhan se haastavaa, kun molemmilla on eri kulttuuri, mutta aina voi yrittää. Mutta aina voi tapahtua mitä tahansa...
Ja sitten voin sanoa, että minä olen vasta alaikäinen ja kaikki pitää mua aivan kakarana ja en välitä siitä, seuraan sydämeni ääntä joka kaipaa minun rakkaani luo joka päivä. Aina on otettava riskejä, muuten ei voi saada haluamaansa tai ei saa selvyyttä asioihin. En ole tyhmä ja minulla on aina järki mukana kaikessa mitä teen!
Kysykää tässä mitä vain multa,niin yritän vastata. Jos sitten selviäisikin jotain asioita, joita kannattaa varoa tai alkaa epäilemään.
Älkää haukkujat edes vaivautuko vastaamaan mitään.