Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.
Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
Kiva kuulla, ehkä minullakin sitten on vielä toivoa se oma parini löytää.13cm seisokissa ei kyllä ole pieni vaan ihan normikokoinen. Ite en pitempää haluaiskaan, ne sattuu kovasti kun osuu jonnekin kohdunkaulaan. Toihan on ihan paras mitta, saa panna kunnolla ja missä asennossa vaan eikä tarvii pelätä että sattuu. Kyllä se 10cm edestakainen liike on ainakin mulle aivan riittävästi.
Paksuus (sekin tiettyyn normaaliin rajaan asti) on taas ihan mukava juttu, mutta pitkistä peniksistä en tykkää.
Kiva kuulla, ehkä minullakin sitten on vielä toivoa se oma parini löytää.
No olen tiesti itsekkin sanonut olevani pieni mutta kyllä he sen puheeksi ensin ovat ottaneet, kai niitä naisiakin sitten on erikokoisia sieltä. Toki siinä on voinut olla tuotakin että on siitä keksitty syy ja sitten haluttu haukkua pieneksi, kyllähän se tietenkin miehen itsetuntoon vaikuttaa jos muutamakin nainen sanoo että sulla on liian pieni.Ihan varmasti on Ja oot tosiaan ihan keskikokoa etkä pieni. Näillä palstoilla vaan saa aika vääristyneen kuvan monistakin asioista.
Ihmeellisiä naisia oot kohdannut, jos heillä on oikeesti ollut eroon syynä peniksesi koko. Oletko kenties ite voivotellut näille naisille pienuuttasi? Siinä tapauksessa he on voineet käyttää sitä myös helppona tekosyynä. Eihän suhde voi tommoseen kaatua. Tai sit sulla on ollu vastassa melkoisia hehtaarihalleja
Olen kohta kuuskynppinen eukko ja niehelläni on pieni penis jos harvoin seisoo. Olen korvannut puutteen töissä olevalla nuorella miehellä ja sillä voi sanoa että on senttejä liiankin kanssa. Ollaan oltu salaa noin 10v yhdessä aina kun keritään, Välillä kun toimisto on tyjä otetaan pikaset mun työpöydällä. Sis voikin tyytyväisin mielin kotiin ruokaa laittamaan.Ihan varmasti on Ja oot tosiaan ihan keskikokoa etkä pieni. Näillä palstoilla vaan saa aika vääristyneen kuvan monistakin asioista.
Ihmeellisiä naisia oot kohdannut, jos heillä on oikeesti ollut eroon syynä peniksesi koko. Oletko kenties ite voivotellut näille naisille pienuuttasi? Siinä tapauksessa he on voineet käyttää sitä myös helppona tekosyynä. Eihän suhde voi tommoseen kaatua. Tai sit sulla on ollu vastassa melkoisia hehtaarihalleja
tapasin netin kautta yhen kundin joka kehu vehettään valtavaksi no oikeesti sitä tuskin erotti karvojen takaa..... tähän vittutukseen potkasin sitä munille ja haukuin tuhkamunaksi ,heh,heh.toivottavasti ei enää petä ketään.
Voisitte olla ylpeitä itsestänne je miehestänne juuri tuon pienuuden vuoksi. Se kertonee teistä aika paljon syvällisempää kuin ulkonäön ihannointi. Ja uskon että seksi voi olla hienoa vaikka penis pieni olisikin. Suuseksi ja rakkaus yms. Ehkä toiset naiset katsovat teitä ihaillen, sillä jokin muu miehessä on parempaa kuin ehkä muissa miehissä, koska hänet valitsitte ja jatkatte seurustelua. Jotakin todellista kenties. Mihen täytyy olla henkisesti vahva ja elämän arvot ehkä kohdillaan, jos uskaltaa tulla seuraan pienellä peniksellä, vaikka toisilla selkeästi olisi suurempi. Itselläni ei ole pientä mutta nostan hattua teille leideille ja näille miehillenne. arvostan! suhdettanne jos jokin muu on ylitse seksin. Silloin ette ole pinnallisia. Ja onhan suuseksi yhteisymmärrys, henkinen yhteys yms. olemassa ja keksitty. Tuo kertonee teistä naisista paljon, ettei peniksen koko ole teille pää-asia, eikä toisten mielipide senkään vertaa pitäisi painaa.Voivoi, kylläpäs kulostaa tutulta.
Juuri tuollaisten tilanteiden takia teen vaikka mitä, että nää saunareissut ei toteudu.
Meillä tosiaan kokoluokka on varmaan suht samaa kuin Katilla ja Annelin sisarella.
Eritoten saunassa kun lämpö ulkona lakkaa vaikuttamasta ja tosiaan esim kävellään keittöön kaljaa hakemaan, niin sinne se häviää pallien yläpuolella olevaan pesäänsä. Ehdotin kerran, että jos ajetaan karvat siitä ympäriltä, että tulis ikäänkuin esille. Huono veto, siitä tuli vielä säälittävämpi, kun se näkyi, ei voi edes kuvitella sen olevan isompi.
Tuon maanvajoamisjutun olen itse saanut tuntea vuosia sitten. Olimme kanssa tuttavien mökillä ja me naiset oltiin verannalla, kun miehet oli rannassa saunalla. Oltiin otettu viiniä ihan mukavasti ja äkkiä mökin emäntä hönöpäissään keksi muka hyvän jutun. Kun miehet meni uimaan, niin juostaan rantaan katsastamaan äijien munat kun ne nousee vedestä, että kenellä on komeimmat ja isoimmat. Tähän väliin pitää sanoa, että emäntämme halusi rantaan siitä syystä, että hänen miehellään on kuulemma valtava kalu ja vielä ympärileikattu.
No minä heti sanoin, että ei mennä antaa saunoa rauhassa, mutta viini oli tehnyt tehtävänsä, eikä meitä jäänyt kuin kolme siihen verannalle, kun muut hilppaisivat laiturille lasit kourassa. Ai sitä kikatusta ja arviointia, kun miehet yksi kerrallaan nousivat vedestä aploodien saattelemana. Toivoin niin, että mieheni ei olisi noussut vedestä, mutta kun hän ei yhtään osaa hävetä pientä nakkiaan. Tiedän että uinnin jälkeen se on kaikkein pienimmillään ja lähes olematon.
Kikatus ja aploodit loppuivat kuin seinään, kun näin, että mieheni nousi ylös. Aika äkkiä naiset hipsivät takaisin verannalle ja katselivat vaiti toisiaan.
Eräs verannalle jääneistä kysyi, miltäs käärmenäyttely näytti, niin vastaukset olivat luokkaa ""ihan hyvältä"". Komeita kaluja. Mutta säälivistä katseista näin, että ei nyt ihan kaikilla sentään.
Sen jälkeen kaluista ei sitten puhuttukaan, ainakaan minun kuullen.
Asiasta toiseen. Näin tänään uutisen, että peräti reilut neljäkymmentä prosenttia naisista juttelee ystävättäriensä kanssa sänkykavereidensa kalujen koosta.
Ihmettelen.
Sen verran lisäisin vielä että vaikka teistä arvon naiset tuntuukin siltä että ystävänne katselevat teitä säälien, niin voitte olla täysin väärässä. Ihmisellä on tapana nähdä mitä haluaa, mitä pelkää jne. Egolla on taipumusta nähdä asiat hyvin subjegtiivisesti, jolloin asiat näyttävät paljon pahemmilta kuin ne oikeasti ovat. Kannataakin harjoitella objektiivista näkemistä ihan kaikessa, siitä se totuus löytyy ja asiat saavat uuden näkökulman.Alkuperäinen kirjoittaja Voi nenä;10890036:Voisitte olla ylpeitä itsestänne je miehestänne juuri tuon pienuuden vuoksi. Se kertonee teistä aika paljon syvällisempää kuin ulkonäön ihannointi. Ja uskon että seksi voi olla hienoa vaikka penis pieni olisikin. Suuseksi ja rakkaus yms. Ehkä toiset naiset katsovat teitä ihaillen, sillä jokin muu miehessä on parempaa kuin ehkä muissa miehissä, koska hänet valitsitte ja jatkatte seurustelua. Jotakin todellista kenties. Mihen täytyy olla henkisesti vahva ja elämän arvot ehkä kohdillaan, jos uskaltaa tulla seuraan pienellä peniksellä, vaikka toisilla selkeästi olisi suurempi. Itselläni ei ole pientä mutta nostan hattua teille leideille ja näille miehillenne. arvostan! suhdettanne jos jokin muu on ylitse seksin. Silloin ette ole pinnallisia. Ja onhan suuseksi yhteisymmärrys, henkinen yhteys yms. olemassa ja keksitty. Tuo kertonee teistä naisista paljon, ettei peniksen koko ole teille pää-asia, eikä toisten mielipide senkään vertaa pitäisi painaa.
mulla 20cm; olen tummamies, sopiva seurustelu kummpani ei löytyy. osuin aina väärin(tiukkia naisia) Nyt ma luovutan.
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.
Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
Minun mielestäni sinun kannattaa heti mennä lääkärin vastaanotolle. Luulen, että jollakin testosteronihoidoilla sinun asiaa voitaisiin korjata. Parempi nyt kuin liian myöhään!Olisin iloinen, jos minulla olisi vehje täysissä mitoissa edes sitä muutamaa senttiä. Olen 16 vuatias ja ääneni on kimeä (saan kuulla siitä PALJON -.-) kerran riparilla minulla alkoi seisomaan poikien saunassa (2cm) pullotus ja sen kyllä huamasi... Olen epäillyt olevani nainen, koska tykkään pitää äitini ja siskoni vaatteita.
Pippelin kohdalla näen vain pienen tyngän eikä sitä säestä karvat. Onko tämä normaalia ja mitä minun pitää tehdä. Olen yrittänyt venyttää penistäni käsin mutta siiitä ei saa otetta.
Sinä voit olla tosi helpottuneella mielellä se on iso ja riittävä, vaikka ei kasvaisi enää millin milliä. Keskimitta suomalaisilla aikamiehillä on 13,8 cm kovana, joten hyvin menee sinulla tuon yli.Olen noin 17-v poika, ja minulla on stondatessa noin 16-17 cm pitkä. Onko se isokin minun ikäiselle?