Ikäero-ongelmat, kun mies nuorempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinsku 35v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinsku 35v

Vieras
Olen alkanut seurustella 18-v miehen / pojan kanssa. Muuten ei ongelmia, hän on ikäistään vanhemman ja fiksumman oloinen, ja minä taasen "hiukan kakara" ;)

Miten te jotka olette samassa tilanteessa: hän on saanut nyt esim. uuden mopoauton enkä oikein osaa asennoitua tämän tapaisiin juttuihin. Ja hänen kaverinsa, mulla ei ole heidän kanssaan oikein mitään yhteistä puhuttavaa ja musamakukin on ihan erilaista.

Haluaisin jatkaa seurustelua ja niin myös poikaystävänikin, mutta kertokaa nyt te muut, onko tämä ihan tuhoon tuomittua? Hänen vanhempansa ovat vain pari vuotta mua vanhempia ja se ei ole poikaystävälleni ongelma. Minua vähän häiritsee.

Lapsia mulla ei ole.

Tämän on pakko olla trollausta sillä eihän 18-vee pojut millään mopoautoilla ajele...

Ainakin mun naapurin poika ajelee mopoautolla koska sai sen viime kesänä ollessaan 17v, eikä ole nyt saamassa ajokorttia eikä "oikeata autoa". Näjetsen, kaikkien tenavien vanhemmilla raha ei kasva männyn oksilla ja joillain jopa lapset kasvatetaan.

Eli ei ap ole välttämättä trolli, ja onhan noita "puuma" naisia nyt liikkeellä. Taidatte olla vain kateellisia, kun muilla tuon ikäisillä naisilla on viiskypäsiä käppyröitä jotka ovat raihnaita jo.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja satusetäkö;10869563:
Ainakin mun naapurin poika ajelee mopoautolla koska sai sen viime kesänä ollessaan 17v, eikä ole nyt saamassa ajokorttia eikä "oikeata autoa". Näjetsen, kaikkien tenavien vanhemmilla raha ei kasva männyn oksilla ja joillain jopa lapset kasvatetaan.

Miten lasten kasvatus ajokorttiin liittyy?

Mulla on ollut varaa hankkia lapsilleni ajokortit sitä mukaa, kun niitä on tarvittu, mutta mopoautoa ei.

No mitä, hyppäät mopoautoon ja ajelette sillä ympäri kyliä. Varmaan olette onnellisia.

No mikäs siinä jos poika ei sitten koskaan tunne joutuneensa mihinkään ansaan sun myötä, eli olet valmis hänestä sitten luopumaankin jos sellainen eteen tulee. Ongelmia teillä ei siis ole, paitsi mopoauto, kaverit ja se, ettet osaa heidän kanssaan mistään puhua, ja pojan vanhemmat, niin ja musamaku.

Pojan vanhemmille voi tietysti olla jopa helpotus se, että sinä astut nyt tilalle kasvattamaan ja huolehtimaan pojasta. ei kai aikuisen naisen kanssa seurustelevalle miehelle enää vanhemmat ala mitään kustantamaan. Sinä se saat kaiken nyt sitten maksaa, opiskelut ja illanvietot ja kaikki muutkin. Sinähän ilmeisesti olet työssäkäyvä ihminen ja tienaat elantosi. Ei vanhemmat sitä ajokorttia ja autoakaan pojalleen enää osta, sinä ostat ja maksat. Lykkyä tykö!

Sinänsä ei mitään erikoista tässä, koska jos asia olisi toisinpäin, mies 35 ja nainen 18, kukaan ei sanoisi yhtään mitään.

Sinänsä ei mitään erikoista tässä, koska jos asia olisi toisinpäin, mies 35 ja nainen 18, kukaan ei sanoisi yhtään mitään.

Näinpä :)

Oma mieheni on 11 vuotta minua nuorempi, aloimme seurustella kun hän oli vähän päälle 20 ja minä siis vähän pääle 30. Hyvin on mennyt ja kymmenes vuosipäivä lähestyy. Mutta täytyy kyllä sanoa, että itselleni olis silloin kolmekymppisenäkin ollut melkoinen kynnys alkaa seurustelemaan teini-ikäisen kanssa, semmoinen joku ehdoton alaraja oli siinä 20 vuoden kohdalla. Jos ikä alkaa ykkösellä, näen ihmisen yhä vähän lapsena, vaikken muuten todellakaan ole ikärasisti.

Mutta onnea suhteellenne, ap!

Viimeksi muokattu:
No mitä, hyppäät mopoautoon ja ajelette sillä ympäri kyliä. Varmaan olette onnellisia.

No mikäs siinä jos poika ei sitten koskaan tunne joutuneensa mihinkään ansaan sun myötä, eli olet valmis hänestä sitten luopumaankin jos sellainen eteen tulee. Ongelmia teillä ei siis ole, paitsi mopoauto, kaverit ja se, ettet osaa heidän kanssaan mistään puhua, ja pojan vanhemmat, niin ja musamaku.

Pojan vanhemmille voi tietysti olla jopa helpotus se, että sinä astut nyt tilalle kasvattamaan ja huolehtimaan pojasta. ei kai aikuisen naisen kanssa seurustelevalle miehelle enää vanhemmat ala mitään kustantamaan. Sinä se saat kaiken nyt sitten maksaa, opiskelut ja illanvietot ja kaikki muutkin. Sinähän ilmeisesti olet työssäkäyvä ihminen ja tienaat elantosi. Ei vanhemmat sitä ajokorttia ja autoakaan pojalleen enää osta, sinä ostat ja maksat. Lykkyä tykö!

:)

Vakavasti, mutta olisipa muuten mielenkiintoista jos olisi tosiaan huomattavasti nuorempi miesystävä.Nykyinen kun on 45v, ja jos vaihtaisin sen johonkin parikymppiseen, kuinkahan eriliasta elämä olisi? Olen hoikka, kaunis(anteeksi omakehu), itseni kunnossa pitänyt nainen, eli seuraa voisi löytyäkin, mutta millaista se arki tosiaan olisi. Sängyssä olisi varmasti mahtavaa, ainakin aluksi. Entä tosiaan nuo "Kulttuurierot" ja entä jos poitsu vielä haluaisi lapsiakin, siihen en sentään enää näillä vuosirenkailla lähtisi :)

Viimeksi muokattu:
Näinpä :)

Oma mieheni on 11 vuotta minua nuorempi, aloimme seurustella kun hän oli vähän päälle 20 ja minä siis vähän pääle 30. Hyvin on mennyt ja kymmenes vuosipäivä lähestyy. Mutta täytyy kyllä sanoa, että itselleni olis silloin kolmekymppisenäkin ollut melkoinen kynnys alkaa seurustelemaan teini-ikäisen kanssa, semmoinen joku ehdoton alaraja oli siinä 20 vuoden kohdalla. Jos ikä alkaa ykkösellä, näen ihmisen yhä vähän lapsena, vaikken muuten todellakaan ole ikärasisti.

Mutta onnea suhteellenne, ap!

Ihan uteliaana kysyn, oletko joutunut kustantamaan enempi kuin tämä poika? Itselläni on jo velaton 140 000 euron arvoinen kaupunkikämppä ja hyvä autokin ja talous muuten kunnossa. Eli jos ottaisin jonkun parikypäsen opiskelijapoitsun, kyllähän se minä siinä taitaisin joutua maksajan rooliin?Miten teillä?

Miten teillä menee nuo sukulais ja kaveritilanteet kun ikäeroa on?

Mutta onnea teidänkin suhteellenne.

Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaana kysyn, oletko joutunut kustantamaan enempi kuin tämä poika? Itselläni on jo velaton 140 000 euron arvoinen kaupunkikämppä ja hyvä autokin ja talous muuten kunnossa. Eli jos ottaisin jonkun parikypäsen opiskelijapoitsun, kyllähän se minä siinä taitaisin joutua maksajan rooliin?Miten teillä?

Kyllä se riittää, että jääkaapistasi löytyy aina cokista.

Viimeksi muokattu:
Taidatte olla vain kateellisia, kun muilla tuon ikäisillä naisilla on viiskypäsiä käppyröitä jotka ovat raihnaita jo.

35-vuotiailla 50-kymppisiä? :D Taidan pyöriä tosi oudoissa piireissä, kun en tunne kuin yhden parin jossa mies on lähemmäs 50-vuotias - mitä ei kylllä koskaan uskoisi. Samanikäiset ihmiset yleensä pariutuvat keskenään, ja kumpaankin suuntaan nämä isommat erot ovat harvinaisempia (joskin mies vanhempi-nainen nuorempi-yhdistelmät ovat hyväksytympiä).

Itse keskustelun aiheeseen: miehen kaverit tuskin muuttuvat aikuisemmiksi, joten vaatinee sinulta sopeutumista jos heidän juttunsa häiritsevät. Onnea matkaan! :)

:)

Sängyssä olisi varmasti mahtavaa, ainakin aluksi.

Ihanko todella?? Suoraan sanoen, minä mieluummin rakastelen kyllä 50 vee miehen kanssa kuin 20 -vuotiaan tai edes 30-vuotiaan.

Parasta seksiä tähän päivään mennessä olen saanut 53-vuotiaalta mieheltä ja aika monta olen vuosien varrella testannut. Tuon kyseisen miehen olenkin pitänyt vakipanona vaikkei meillä muuten ole yhteistä. Seksi hänenn kanssaan on aina loistavaa ja epäitsekästä, vie melkein tajunnan ;) Ja mikä parasta; hän on eka mies jota ei yhtään ole tarvinnut sängyssä neuvoa eikä opettaa. Oli ollut jo hyvä ope, kiitos tuntemattomalle!

Viimeksi muokattu:
Ihanko todella?? Suoraan sanoen, minä mieluummin rakastelen kyllä 50 vee miehen kanssa kuin 20 -vuotiaan tai edes 30-vuotiaan.

Parasta seksiä tähän päivään mennessä olen saanut 53-vuotiaalta mieheltä ja aika monta olen vuosien varrella testannut. Tuon kyseisen miehen olenkin pitänyt vakipanona vaikkei meillä muuten ole yhteistä. Seksi hänenn kanssaan on aina loistavaa ja epäitsekästä, vie melkein tajunnan ;) Ja mikä parasta; hän on eka mies jota ei yhtään ole tarvinnut sängyssä neuvoa eikä opettaa. Oli ollut jo hyvä ope, kiitos tuntemattomalle!

Onnea sulle. Minä taas, 32v nainen, löysin ihanan miehen, 44-vuotiaan, eronneen 2 lapsen isän, ja alettiin seurustella. Ihmettelin kun seksiin hänellä ei ollut kauheaa "hinkua" mikä yleensä ei ole ollut ongelma, olen monenlaista sukankuluttajaa tavannut. Mutta ylläripylläri: tämä mies oli sellainen että kun oli se klassinen 10 sekunttia touhuttu, hän laukesi. Ja sama homma aina vaan. Ilmiöön en ole törmänyt ennen ja hän ei halunnut aiheesta puhua. Suhde kariutui aika pian. Eli onko tämä vanhempienmiesten ongelma? Joku häntä sentään on katsellut sen 14v mitä oli ollut eksän kanssa naimisissa ja pari lastakin saanut.

Viimeksi muokattu:
Ikäeromme on vain viisi vuotta, mutta aina se tuntuu. Ei ollut kivaa täyttää 50 v kun toinen vaivoin 45 v ja on vähän nuoremman näköinenkin. Toisaalta, en vanhempaakaan huolisi, että pakko olla näin. Tuntuu joskus pojalta.

Taidatte olla vain kateellisia, kun muilla tuon ikäisillä naisilla on viiskypäsiä käppyröitä jotka ovat raihnaita jo.
Höpöhöpö, enpä ole tällaiseen pariin vielä eläissäni törmännyt vaikka heitä kaiketi on. Harvinaisia silti. Yleensä 35-vuotiaan naisen mies on ikähaitarilla 32-38, se on yleisin tapaus.

Minulla oli maksettu asunto kun tapasimme, mutta muuten kaikki elämisen kulut menee fifty-fifty. Ulkona syödessä tosin mies taitaa maksaa useammin kuin minä :) Autoa ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule kun ei ole tarvetta. Mies osallistui myös kämpän remonttiin, vaikka eihän hän siitä mitenkään hyötyisi jos ero tulisi, vaan asunnon arvonnousu jäisi ns. minun taskuuni.
Mieheni oli työelämässä ja omillaan jo kun tapasimme, ja reilu parikymppisenä muutenkin huomattavasti ns. aikuisempi kuin itse olin siinä iässä ;) Tässä 10 vuoden aikana olemme molemmat vuoroillamme lisäkouluttautuneet, ja toinen on sinä aikana ottanut päävastuun toimeentulosta. Nyt kumpikin taas tienataan ihan kivasti.

Kavereiden kanssa on mennyt ihan normaalisti, ollaan ystävystytty ristiin rastiin. Mulla on oma ystäväpiirikin pääosin vähän itseäni nuorempaa, tosin enemmän sellaista 2-5 kuin 10 vuotta, mutta nuorekasta sakkia yhtä kaikki.
Sukulaisten kanssa myös hyvät välit kaikkiin suuntiin, avo-anoppini on mitä ihanin ihminen ja omat vanhempani tykkäävät myös tuosta miehestäni :)

Makunsa kullakin, minä rakastuin mieheen enkä ikään, vaikka täytyy kyllä noin yleisellä tasolla tunnustaa että itseäni iäkkäämmät miehet ei ole koskaan oikein sytyttäneet...

Viimeksi muokattu:
Eipä nämä mitään erikoisia tapauksia ole tänä päivänä. Veljenpoikani on 27-vuotias ja on pari vuotta seurstellut 46-vuotiiaan naisen kanssa, joka on jo isoäiti. Tosin tällä veljeni pojallakin on jo oma lapsi. Eli he tuskin yhteisiä lapsia enää haluavatkaan ja hyvin heillä tuntuu menevän.

Kerran seurustelin 50+ miehen kanssa joka kertoi, että kerran (kun hänen poikansa asui vielä kotona) he iskivät baarista äidin ja tyttären. Isä siis vei samalle kämpille viereensä tyttären ja poika tämän äidin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tosielämän kaunareita;10871179:
Eipä nämä mitään erikoisia tapauksia ole tänä päivänä. Veljenpoikani on 27-vuotias ja on pari vuotta seurstellut 46-vuotiiaan naisen kanssa, joka on jo isoäiti. Tosin tällä veljeni pojallakin on jo oma lapsi. Eli he tuskin yhteisiä lapsia enää haluavatkaan ja hyvin heillä tuntuu menevän.

Kerran seurustelin 50+ miehen kanssa joka kertoi, että kerran (kun hänen poikansa asui vielä kotona) he iskivät baarista äidin ja tyttären. Isä siis vei samalle kämpille viereensä tyttären ja poika tämän äidin ;)

Jotenkin tuli mieleen syvä joki.

Yhteistyössä