N
Nanna79
Vieras
Ultrassa oltiin ja kaikki hyvin. Hyvin aktiivista menoa oli mahassa
Tänään kai kerrotaan vanhemmille sitten, että tällästä olis...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mukavia neuvola- ja ultrakuulumisia täällä. Ihanaa! Ja onnittelut uusille plussalaisille!
Itse olen laiskistunut kirjoittelemaan, enkä ole edes muistanut täällä hetkeen käydä. Tuntuu, että aika menee ihan tosi nopeasti, eikä mitään ehdi tehdä
Kolmisen viikkoa sitten alkoi rajut alavatsakivut, mutta ne on jo jokseenkin hellittäneet. Mitään raskaampaa ei kyllä voi tehdä, puolen tunnin hitaan kävelylenkin ehkä just ja just. Harmillista, mutta ainakin tähän asti pikkuisella ei ole ollut mitään hätää. Ensi viikolla kasvukontrolliultra, toivotaan että kaikki edelleen hyvin.
Niin ja tuosta peiton heiluttelusta..meillä on ainakin jäänyt nyt ihan minimiin, sillä mulla on jo tässä vaiheessa tosi kovaa paineen tunnetta alavatsalla, kipuja yms. Mutta onneksi mies on ymmärtäväinen, ja sanoikin, ettei halua riskeerata pikkuista. Pitänee ultrassa kysyä että onko se edes haitallista...Itsestä vaan tuntuu että se ei tekis kovin hyvää nyt.
Onko pahoinvointi yhtään helpottanut vielä teillä joilla sitä on ollut?
Lisäsin Jossuli80 listaan ja päivitin eppen lasketunajan. En vielä uskaltanut laittaa Saijj sua listalle, ennenkuin kysyn, että se on ok? Niin varovaisesti ilmoitit ihanasta uutisesta, niin ajattelin että parempi sitten varmistaa sinulta, että saa lisäillä listaan
Emmuk 26+4