E
eltsu
Vieras
Onko kellään muulla ollut sellaisia todella kovia vihlaisuja, (Siis todella kovia!!) keskellä alavatsaa?? Päivisin minulla ei ole niitä ollut, mutta nyt kahtena yönä, melkein viikon välein ne on tullut, niin kovat että olen niihin herännyt.. Eilen yöllä oli yksi sellainen, siksi ehkä sitten kun loppujen lopuksi nukahdin näin painajaisia. Eilinen oli niin kova ja kesti niin kauan että jouduin ottamaan särkylääkkeen kun en kestänyt enään.. Voiko ne kasvukivut oikeasti olla niin kovia??
Itseasiassa mulla oli just perjantaina niin kovia, että jouduin Panadolin ja Buranan jälkeen soittamaan jo Naistenklinikan päivystykseen, kun oli töissä niin tukalat olot, ettei voinut missään asennossa olla. Sellainen kova painontunne ja vihlonta ja puristus keskellä alavatsaa. Kesti ehkä noin puoltoista tuntia, sitten meni ohi kun otin lisää lääkettä (kätilö tosin neuvoi lähtemään vielä kotia lepäämään, mutta en oikein pystynyt töistä lähteä..). Sama toistui vielä seuraavana aamuna, mutta sen jälkeen ei ole ollut. Oli kyllä inhottavia ja kun ei ole kipuja ollut muutoin koko aikana, paitsi sellasia ohimeneviä vihlaisuja välillä, niin vähän pelästytti. Mutta toivottavasti ei ole vakavaa, vaan pelkkiä kasvukipuja. Silloin oli päivystyksessä niin kova ruuhka etten sinne lähtenyt. Ehkä olin vain liikaa tehnyt töitä, kun oli aika hullu työviikko..?
Eltsu 13+6
Viimeksi muokattu: