G:Naisen Kauneuden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merkitys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
RJV.Suo anteeksi epätietoisuuteni.Lueskeltuani niitä näitä sivuja,olen tullut siihen käsitykseen,että olet naispuolinen immeinen.No,kaikkea sattuu.tarvii lukee tarkemmin,ei tule väärinkäsityksiä.

Ei haittaa mitenkään, mutta silti olen mies. Luonne nyt on vähän erkoinen, ja joidenkin naisten arvoasteikolla, vanha äijän käppänä. Sekin kelpaa minulle oikein hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Ei haittaa mitenkään, mutta silti olen mies. Luonne nyt on vähän erkoinen, ja joidenkin naisten arvoasteikolla, vanha äijän käppänä. Sekin kelpaa minulle oikein hyvin.

Kiitos.Meitä "äijänkäppänöitä" taitaa olla muitakin kuin me kaksi kappaletta.Tasapuolisuuden nimissä naisillekin jotain,onhan teitä vanhoja akkojakin ja kaikenaikaa vanhojen akkojen lukumäärä lisääntyy.Tämä kaikki kaikella ystävyydellä ja huumorilla.

Piti vain se vielä lisätä, että käsitykseni mukaan italialaiset kyllä pitää suomalaisia naisia kauniina, yksikin pari viikkoa täällä käppäiltyään antoi tällaisen lopullisen "tuomion". Itse italialaisittainkin komea mies. Mutta tietysti, onhan meitäkin moneen junaan. Ehkä nämä nimenomaiset olivat sitten törmänneet pelkästään joihinkin perunaneniin.

Täällä puhutaan kauniista naisista..

Nainenhan on kaunis vain laittautuessaan. Kaikkihan me tiedämme, että normaalit kasvojen muodot, hoikkuus on lähtöpiste. Sitten tärkein asia on sen jälkeen hiukset ja sen jälkeen kampaus, sitten pakkelit, voiteet ja meikit ja vaatteet.

Jos nainen ei mielestänne ole kaunis, niin hän ei ole huolehtinut itsestään. En itse
nimittäin usko oikeasti kenenkään kauneuteen, vaan minulle on selvää, että nainen
on kaunis vain kun hän laittautunut kauniiksi. Kauneus on siis laittautumista, siksi on
kauneussalongit, jotta naisilla on mahdollisuus tehdä itsestään kauniita.
Muu on hölynpölyä. Katsokaa vaikka itseänne kun heräätte tai leikatkaa hiukset veke jne.

Kauneus on taitolaji.

"jos on naamaltaan oikein ruma nainen ja vähän hullukin, mutta vartalo kuin Venuksella ja seksi kulkee satasella.

Tai oikein kaunisnaamainen, vähän huonovartaloinen ja seksi keskinkertaista."

Mikä on ruma nainen naamaltaan? Lihava voi aina laihduttaa ja laiha voi aina lihottaa sopiviin mittasuhteisiin. Ei kauneuteen vaadita paljoakaan, yleensä asenne riittää siihen.

Mielestäni Suomessa ei ole yhtään kaunista naista. Heillä on teetetty se kauneus ja se onkin ainoa tapa tehdä kauniiksi.

Täällä puhutaan kauniista naisista..

Nainenhan on kaunis vain laittautuessaan. Kaikkihan me tiedämme, että normaalit kasvojen muodot, hoikkuus on lähtöpiste. Sitten tärkein asia on sen jälkeen hiukset ja sen jälkeen kampaus, sitten pakkelit, voiteet ja meikit ja vaatteet.

Jos nainen ei mielestänne ole kaunis, niin hän ei ole huolehtinut itsestään. En itse
nimittäin usko oikeasti kenenkään kauneuteen, vaan minulle on selvää, että nainen
on kaunis vain kun hän laittautunut kauniiksi. Kauneus on siis laittautumista, siksi on
kauneussalongit, jotta naisilla on mahdollisuus tehdä itsestään kauniita.
Muu on hölynpölyä. Katsokaa vaikka itseänne kun heräätte tai leikatkaa hiukset veke jne.

Kauneus on taitolaji.

"jos on naamaltaan oikein ruma nainen ja vähän hullukin, mutta vartalo kuin Venuksella ja seksi kulkee satasella.

Tai oikein kaunisnaamainen, vähän huonovartaloinen ja seksi keskinkertaista

Mikä on ruma nainen naamaltaan? Lihava voi aina laihduttaa ja laiha voi aina lihottaa sopiviin mittasuhteisiin. Ei kauneuteen vaadita paljoakaan, yleensä asenne riittää siihen.

Mielestäni Suomessa ei ole yhtään kaunista naista. Heillä on teetetty se kauneus ja se onkin ainoa tapa tehdä kauniiksi.

Miten sinä määrittelet sanan kauneus?

Oletko koskaan kuullut sanontaa: "Kaikki naiset ovat kauniita, mutta toinen vain kauniimpi toista".

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä