mies ei pysy sisällä

• Viestiketjun aloittaja janniska
  • Ensimmäinen viesti
werty
Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu täällä;9366545:
Mulla oli sama ongelma exäni kanssa. Luiskahteli tämän tästä ulos pimpistä kesken yhdynnän. Sillä ihan kohtalainen kalu, ei iso eikä niin kauheen pienikään.Eikä munkaan vempaimet mitkään isot ole,hän nääs vei neitsyyteni.En tiedäm kostuinko niin mielettömästi,et kaveri ei pysyny sisällä vai mikä oli syynä.Ja asennolla ei ollut väliä.Eikä hän lopahtanut kesken. Kalu vaan luiskahti yks kaks pois ja sitten hän työnsi uudelleen sisään. Erektio saatto kestää hyvinkin pitkään ja laukes sitten ihan normaalisti.Miehellä ikää 36 ja minulla 25.Seukattiin viis vuotta ja kolme kuukautta.En ole sen jälkeen kenenkään kanssa ollut sängyssä kun mies jätti 2 kuukautta sitten, joten kokemusta ei ole siitä tuleeko mies aina lipsumaan mun pimpistä pois.

aivan kuin olisin lukenu oman kirjoituksen!
joskin välillä aiheutan keskeytyksen itse kun "työnnän" kalun ulos. ja se se turhauttavaa onkin, juuri kun kova orkku tulossa, mutta kokemattomuuttani en hallitse näitä supistuksia.

Hei.
Onko tuo naisille kauhea asia, jos kalu tulee välillä pois pimpistä?

Minähän otan sen välillä pois ihan tarkoituksella.
Pieni hengähdyshetki on välillä paikallaan.
Ja siinä sisääntyöntymisessä on sitä tunnelmaa.

Toinen tapa on tietysti työntyä mahdollisimman syvälle, ja levätä silläkeinoin.
Siis molemmat työntyvät toisiaan vasten.
Ja siinä on silloin molemmilla mahdollisuus tehdä erinäisiä lantiolihasten liikkeitä, jäykin vartaloin.
Joskus tuossavaiheessa saapuvat myös orgasmit, ja se on hyvin rentouttavaa.

Naisilleko on se jatkuva eestaasliike ainoa tunnelman ylläpitäjä?

Mielenkiintoista
aivan kuin olisin lukenu oman kirjoituksen!
joskin välillä aiheutan keskeytyksen itse kun "työnnän" kalun ulos. ja se se turhauttavaa onkin, juuri kun kova orkku tulossa, mutta kokemattomuuttani en hallitse näitä supistuksia.

Hyvin mielenkiintoista, ekan kerran näen tuon naisen kirjoittamana. Siis "työnnät" kalua ulos pimpistäsi? Nimittäin olen joillakin naisilla huomannut tuon saman asian, ja kysymys ei todellakaan ole siitä että minulla olis joku pikkupippeli. Kunnon kalu se on.
Onko sitten kysymys siitä ettei nainen hallitse lihaksiaan, en tiedä? Joka tapauksessa se tuntuu erittäin epämiellyttävältä ja sotkee koko toimitusta.
Lisää kommentteja.

Viimeksi muokattu:
werty
Hyvin mielenkiintoista, ekan kerran näen tuon naisen kirjoittamana. Siis "työnnät" kalua ulos pimpistäsi? Nimittäin olen joillakin naisilla huomannut tuon saman asian, ja kysymys ei todellakaan ole siitä että minulla olis joku pikkupippeli. Kunnon kalu se on.
Onko sitten kysymys siitä ettei nainen hallitse lihaksiaan, en tiedä? Joka tapauksessa se tuntuu erittäin epämiellyttävältä ja sotkee koko toimitusta.
Lisää kommentteja.

joo, kumppani sanoo samaa ja yritänkin keskittyä pitämään itseni rentona. mutta olen kuitenkin onnellinen että pystyn saamaan kunnon orgasmin. ja kovin työntö tuleekin kun laukean kunnolla ja pimppi nesteet lentää. sen jälkeenkin nautinto jatkuu rauhallisemmilla supistuksilla. mies kiihottuu valtavasti ja on ylpeä suorituksestaan mutta sisään ei ole asiaa ennen kuin rauhoitun ja rentoudun. pystyn kuulma sulkemaan putiikin niin täydellisesti.
mies harjoituttaa minua sormineen että "mulkku säästyy".

Viimeksi muokattu:
aksa
Ei minulla ole ollut näitä vaikeuksia, hyvin on pysynyt sisällä, vaikka on ollut joskus todella nopea tempo, kun on yritetty saada toisella yhdynnällä siemensyöksyä aikaan. Peli on vain 13 cm ja 3 cm paksu. Vaimo osaa olla hyvin aloillaan kun jyystetään nopeala tahdilla.

Yhteistyössä