pimpin tiukkuus

• Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti
Kangi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä...;7515039:
Miehen kalun koosta naiset puhuvat mielellään, mutta tämä täysin vastaava asian tuntuu olevan arka(löysä?) paikka naisille :)
Hohoi, miksi näin naiset??

Jo satoja vuosia on puhuttu siitä ja sen koosta. Kukaan ei varmaan ole tullut ajatelleeksi, että tuohon puuhaan riitttää kun on pitkä ja paksu ja vikkelässä persuksessa, niin johan toimii!
Joten koolla "ei" ole väliä.

Hääh?
Löysä, litimärkä pillu on parasta, etenkin posliini. Tiukka, kuten sanakin kertoo, tiukka on tiukka.
Löysän pillun kanssa saa naatiskella pidempiä aikoja. Siitä molemmat saa nauttia.
Kun se kauan kaivattu huipentuma tulee, se on jotain kokemisen arvoista.

Nöösi
Alkuperäinen kirjoittaja Hääh?;10718829:
Löysä, litimärkä pillu on parasta, etenkin posliini. Tiukka, kuten sanakin kertoo, tiukka on tiukka.
Löysän pillun kanssa saa naatiskella pidempiä aikoja. Siitä molemmat saa nauttia.
Kun se kauan kaivattu huipentuma tulee, se on jotain kokemisen arvoista.
Löysä pillu ei välttämättä ole niin löysä jos nainen hallitsee lihaksiaan ja osaa niin kutsutusti lypsää kyrpää nussimisen aikana. Se vasta on kokemisen arvoista, etenkin orgasmin aikana kun pillu rytmikkäästi puristaa koko kyrpää.

Jezz!
Puhut vähän, mutta pelkkää asijjaaaaa. Näin se on. Miksi pitää orkku saada äkkiä, heti, ja just ny?
Mitä pidempää jakssa nauttia, sen räjähtämmän orkun saa.
Toivottavasti molemmat.Jos ei, uutta kehiin.

Viiksivallu
Olen eronnut 50v mies,olen parina vuonna testaillut useita naisia,en omista mitään jättikalua. On naisissa eroja aina ei ikä ja hyvä ulkomuoto takaa tiukka pillua.Viimeksi minulla oli nainen 62v paikat paremmassa kunnossa kun monella nuoremmalla.

-37-
Mun exä (39v) oli viimeiset kymmenen vuotta löysä kuin mikä. Ei tosin fyysisestä kunnostaan ole koskaan huolehtinutkaan, eli lihaskunto surkea. Nykyinen 33-vuotias naiseni onkin sitten vastakohta elintavoiltaan ja sen kyllä huomaa. Ei hänkään mikään tiukka ole rentona, mutta puristusta löytyy ah niin mukavasti...

Xy1
Eniten vaikuttaa silti naisen luonnollinen pillunkoko. Ihan samoin kuin kalujakin on eri kokoja, on naisillakin erikokoisia pilluja. Pieni on aina pieni ja pysyy pienenä, lihaskunnosta riippumatta. Alapään lihaksilla parantaa toki tiukkuutta ja orkunsaantia, molemmille.

Mies 50
Summa summaarum.................
Niitä on tosi piukkoja pilluja, pieniä kikkeleitä ja vaikka mitä. Pitää vaan löytää se sopiva kaveri siihen yhteiseen hyvään, mikä hyvältä tuntuu. On aivan totta että värkeissä on todella suuret erot, kuten myös niiden käyttäjissä. Hyväkään peli ei pelitä jos sitä ei osaa hallita.
Ja iällä ei tosiaankaan ole mitään merkitystä.
Että eipä noita sen enempää kannata ihmetellä.

tehkää joku
Olen eronnut 50v mies,olen parina vuonna testaillut useita naisia,en omista mitään jättikalua. On naisissa eroja aina ei ikä ja hyvä ulkomuoto takaa tiukka pillua.Viimeksi minulla oli nainen 62v paikat paremmassa kunnossa kun monella nuoremmalla.

sitten että mitä yhteistä tiukkapilluilla on? näkeekö päällepäin noin yleistyksenä, harrastavatko jotain ovatko jonkin näköisia tms tms tms

Viimeksi muokattu:
tehkää joku

sitten että mitä yhteistä tiukkapilluilla on? näkeekö päällepäin noin yleistyksenä, harrastavatko jotain ovatko jonkin näköisia tms tms tms

Viimeksi muokattu:
Viiksivallu
Alkuperäinen kirjoittaja tehkää joku;10724004:

Minusta ei näy päällepäin.Tämä62v nainen millä oli paikat kunnossa, kasvoista ikä näkyi vartalo on hoikka ja hän käy kuntosalilla olisiko siinä selitys?

N40
Minusta ei näy päällepäin.Tämä62v nainen millä oli paikat kunnossa, kasvoista ikä näkyi vartalo on hoikka ja hän käy kuntosalilla olisiko siinä selitys?
Valitettavasti liikunta ei vaikuta pilluntiukkuuteen, eri lihaksia käytetään kuntosalilla, jumpassa yms. esim. juoksu voi päinvastoin jopa löystyttää "sieltä". Joku pilates voi vaikuttaa, siinä kun käytetään syviä vatsa- ja lantiolihaksia.

Viimeksi muokattu:
bimbim
Miesystavani sanoo etta minulla on tiukoin koskaan tapaamansa pimppi.

Uskon etta se on rakenteellinen seikka hyvin pitkalle. Lisaksi harrastan tanssia ja kuntoilua, kohtuullisesti, en ole himoliikkuja laisinkaan. En "voimistele" pilluni lihaksia, mutta jo ihan luonnostaan osaan puristella niita, en tosin ikina tee niin yhdynnan aikana koska pimppini haukkaa ja takentuu kaluun ihan luonnostaan. Se ei varmaan menisi sisalle jos liikaa puristelisin.

Ja mita pimpin elavyyteen tulee mita himokkaampi sita on sita elavampi se pillukin sitten on. :)

Niin.
Miesystavani sanoo etta minulla on tiukoin koskaan tapaamansa pimppi.

Uskon etta se on rakenteellinen seikka hyvin pitkalle. Lisaksi harrastan tanssia ja kuntoilua, kohtuullisesti, en ole himoliikkuja laisinkaan. En "voimistele" pilluni lihaksia, mutta jo ihan luonnostaan osaan puristella niita, en tosin ikina tee niin yhdynnan aikana koska pimppini haukkaa ja takentuu kaluun ihan luonnostaan. Se ei varmaan menisi sisalle jos liikaa puristelisin.

Ja mita pimpin elavyyteen tulee mita himokkaampi sita on sita elavampi se pillukin sitten on. :)
Voikohan tuota elävyyttä harjoitella?

Jotenkin tuo tuntuu kiinnostavalta, pimppi tarttuu kiinni ja alkaa lutkuttamaan.

No ehkä se jää vaan haaveeksi.

Viimeksi muokattu:
Enriko
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä;7513756:
Oisko semmonen sopiva kriteeri tiukkuudelle, että kun työntää yhden sormen sinään ja jännittää lihaksia niin puristus tuntuu hyvin sormessa?
Vai onko tämä vasta NORMItiukka...
Juu toimishan se liukkarin kaa. Pitää huomioida, että naiset, keiden vulvassa on soutanut aggressiivis-eleisesti neekerin anakondaa muistuttava mulkku ovat luonnollisesti löysä-pilluja. : D Hyviä esimerkkejä niistä kireemmistä löytyy [linkki moderoitu]

Viimeksi muokattu:
vierailija
Niimpä se on, että sittä kullin suuruudesta puhutaan, mutta niistä "horoperseisistä " pillunkantajista ei pahemmin mainita, sillä ilmeisesti jos mies jostakin näin mainitsisi, niin joutuisi pikku-pirristen listoille.
73v. kokemuksella tiedän, että on harvinaisia sellaiset imupillut jotka imaisevat kyrvän sisälleen jo sen haistellessa vasta aukaisua ja oman onneni tavaessni koin todellisen nalkkiin jäännin joka kesti miltein tajunnan menetykseen asti, mutta en ole HÄNNESTÄ koskaan sitten irti päästanytkään.

Yhteistyössä