pimpin tiukkuus

• Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti
Mitä mieltä
Oisko semmonen sopiva kriteeri tiukkuudelle, että kun työntää yhden sormen sinään ja jännittää lihaksia niin puristus tuntuu hyvin sormessa?
Vai onko tämä vasta NORMItiukka...

ihanne
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä:
Oisko semmonen sopiva kriteeri tiukkuudelle, että kun työntää yhden sormen sinään ja jännittää lihaksia niin puristus tuntuu hyvin sormessa?
Vai onko tämä vasta NORMItiukka...
Eihän tuo vielä tiukka ole. Sormesta pitäisi verenkierto puristuksessa estyä!

tuuli
Minulla on kai liian tiukat paikat kun poikaystävääni aina sattuu yhdynnässä. Olisiko joku asento sellainen, ettei tuntuisi niin tiukalle? Vai olisikohan se vika ennemmin poikaystäväni vehkeessä?
Tuli näin vain mieleen..ohimennen =)

n43
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä...:
Miehen kalun koosta naiset puhuvat mielellään, mutta tämä täysin vastaava asian tuntuu olevan arka(löysä?) paikka naisille :)
Hohoi, miksi näin naiset??
Ei se arka paikka ole, mutta mä ainakin henk.koht olen enemmän kiinnostunut miehisistä mitoista:)

Xy
Mut kukapa mies alkaisi heti seksin jälkeen valittamankaan tyyliin: Kiitos ja näkemiin, olipa sulla väljä vittu??

Tuskin, mutta sitä voi käydä niinkin, että naisella on tiukka ja voimakaslihaksinen pillu, joten mies ei lähde hänen luotaan ollenkaan.
Nim. Kokemusta on. :)

Xy
Niin, kautta maailman historian miehet ovat joutunee hyvän pillun pauloihin, joten ei kai tuo nyt mikään ihme ole. Johan tuosta mainitaan Kama Sutrassakin. Tiukkuus ei varmaan ole se ainut syy, vaan pillun pillun eläväinen puristus ja halu. Jos ei osaa kuvitella suurempaa nautintoa, niin miksi mies lähtisi muita etsimään. Kummasti tuo nainenkin alkaa silloin viehättämään. Elämä on ihmeellistä.

Xy
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Että ensin pillu ja sitten vasta nainen, niinkö? Ja höpö höpö..
Väitätkö ettei ensin voi ihastua naisen fyysisiin ominaisuuksiin ja sitten vasta rakastua henkisiin ominaisuuksiin. Näin ainakin minulle kävi. Samoin käy varmasti toisinkin päin, nainen rakastuu ensin miehen kaluun, joka saattaa tuntua juuri omassa pillussa aivan taivaalliselta. Lopulta mieskin alkaa vaikuttamaan ihan mukiin menevältä.

Nina
Vaikka omistaisi minkälaisen mahtikalun tahansa ja käyttäisi sitä kuinka hienosti, ei riitä minulle. Kyllä mies tarvitsee hyvin paljon muutakin kuin komean vehkeen.
Mutta joillekin saattaa riittää sekin, että seksipuolella kohdataan. Muulla elämällä ei kai ole niin väliä.

Xy
Alkuperäinen kirjoittaja Woman-78:
Jos väität noin, et todellakaan tunne naisia tipan tippaa.
Näin se varmaan on tai sitten ei. Onpa kuitenkin tullut oltua onnellisesti saman naisen kanssa 30 vuotta. Enkä tuona aikana on nais(t)en käyttäytymisestä jotain oppinut. Koitapa olla yhtä kauan jonkun miehen kanssa, niin ehkä ymmärrät miehistä jotain.

Karl
Nainen on Nainen vasta 40 paremmalla puolella, kuten kommentoin aiemmin. Silloin on paikat pehmeät, kosteat, taitavissa käsissä kunnon muhkeiksi turvonneet. Lisäksi tuossa iässä nainen osaa käyttää - ja uskaltaa- naisellisia avujaan kunnolla.
Jos nuori sälli saisi kokeilla naista n20v ja 40v, niin ero on sanoinkuvaamaton. Upeat, kypsät naiset ovat maailman pelastus!

elossa oleva
Niin kylla nainen siina 40-50 on parhaillaan seksitouhuissa. Yleensa hyvaksyy kaikki asennot ja leikit mita vain mielikuvitus saa aikaan.
Vagina on kylla "elavainen" ja lihakset toimivat, siitahasaa molemmat nautinnon kun pimpsa supistelee ja loysaa varren ymparilla.
Olem jo ikamies ja vaimokin on yli 70. Mina kayn aina kuukausittain prostiuutin tykona. Han on 44v ja osaa konstit. Vaimo hyvaksyy taman silla han haluu minun nauttivan elamasta viela nyt vanhanakin.

uskon etta vaimo kay kanssa "jossain" koska silloin talloin laittelee itsensa kuntoon, hajuvesineen paivineen, ja sanoo menvansa "vahan tuulettumaan tyttojen seurassa"
en kyseleenempaa, silla saattaa olla etta en pidakaan vastauksesta.
Meilla menee hyvin 45 vuoden avion jalkeen. ei ruveta muuttelemaan mitaan, mennaan paiva kerralaan.

Yhteistyössä