Haluan vaihtelua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin halujen kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin halujen kanssa

Vieras
Eli tilanne on tämä. Olen ollut yhdessä tulevan aviopuolisoni kanssa kohta viisi vuotta. Naimisiin olemme menossa ensi vuonna ja suhde toimii kaikin puolin muuten loistavasti, mutta kaipaan vaihtelua seksiin.

Olemme miehemme kanssa toistemme ensimmäiset seksikumppanit, joten olemme opetelleet seksin salat yhdessä. Nautin seksistä ja saan aina orgasmin tai useamman, mutta kaipaan aivan valtavasti vaihtelua! Olen yrittänyt selittää tätä miehelleni, mutta hän ei oikein tunnu ymmärtävän minua. Alunperin hän oli se, jolla oli fantasioita ja halua kokeilla, minä olin varautuneempi. Nyt kun sitten aikaa on mennyt, niin minusta on tullut aivan toinen ihminen seksin saralla, olen saanut sitä kauan minun ja mieheni kaipaamaa itsetuntoa. Haluaisin kokeilla kaikkea uutta ja jännittävää (ja mielellään välillä joskus muualla kuin omassa sängyssä), mutta minusta tuntuu, että mieheni vain turhautuu tästä ja ihmettelee miksei nykyinen riitä minulle. Olemme aivan liian kaavoihin kangistuneita! Vaikka mieheni osaakin koskea minua oikein, niin haluaisin enemmän ja erilaista. Suuseksiäkään en ole saanut ainakaan kolmeen vuoteen, sitäkin olisi vaihtelun vuoksi ihan kiva kokeilla...

Onko kenelläkään mitään hyviä ehdotuksia, että miten asia kannattaisi ottaa esille niin, että miehenkin mielenkiinnon voisi herättää kokeilujen iloihin? Olen yleensä aika suorapuheinen, joten voi olla, että pitäisi ehkä yrittää olla hieman "hienotunteisempi" sanojensa suhteen. Tiedä sitten. Muuten siis kaikki hyvin, mutta mies ei ole yhtä kokeilun haluinen seksin saralla ja itselläni alkaa jo melkeinpä kielletty hedelmä houkuttelemaan paremman seksin toivossa.

Eli tilanne on tämä. Olen ollut yhdessä tulevan aviopuolisoni kanssa kohta viisi vuotta. Naimisiin olemme menossa ensi vuonna ja suhde toimii kaikin puolin muuten loistavasti, mutta kaipaan vaihtelua seksiin.

Olemme miehemme kanssa toistemme ensimmäiset seksikumppanit, joten olemme opetelleet seksin salat yhdessä. Nautin seksistä ja saan aina orgasmin tai useamman, mutta kaipaan aivan valtavasti vaihtelua! Olen yrittänyt selittää tätä miehelleni, mutta hän ei oikein tunnu ymmärtävän minua. Alunperin hän oli se, jolla oli fantasioita ja halua kokeilla, minä olin varautuneempi. Nyt kun sitten aikaa on mennyt, niin minusta on tullut aivan toinen ihminen seksin saralla, olen saanut sitä kauan minun ja mieheni kaipaamaa itsetuntoa. Haluaisin kokeilla kaikkea uutta ja jännittävää (ja mielellään välillä joskus muualla kuin omassa sängyssä), mutta minusta tuntuu, että mieheni vain turhautuu tästä ja ihmettelee miksei nykyinen riitä minulle. Olemme aivan liian kaavoihin kangistuneita! Vaikka mieheni osaakin koskea minua oikein, niin haluaisin enemmän ja erilaista. Suuseksiäkään en ole saanut ainakaan kolmeen vuoteen, sitäkin olisi vaihtelun vuoksi ihan kiva kokeilla...

Onko kenelläkään mitään hyviä ehdotuksia, että miten asia kannattaisi ottaa esille niin, että miehenkin mielenkiinnon voisi herättää kokeilujen iloihin? Olen yleensä aika suorapuheinen, joten voi olla, että pitäisi ehkä yrittää olla hieman "hienotunteisempi" sanojensa suhteen. Tiedä sitten. Muuten siis kaikki hyvin, mutta mies ei ole yhtä kokeilun haluinen seksin saralla ja itselläni alkaa jo melkeinpä kielletty hedelmä houkuttelemaan paremman seksin toivossa.

Oletko yrittänyt kertoa mitä haluaisit kokeilla? meillä mies keksinyt kaikkea ja on kokeiltu,vielä ei ole huonoja kokemuksia mutta yllytä johonkin mitä haluat.

Viimeksi muokattu:
Kannattaako mennä naimisiin, kun on noin kovat halut saada vierasta munaa? Jos käykin niin, että jos, ja kun pääset vieraan munan makuun, haluatkin jäädä sille tielleen, silloin ei tarvi mitään eroprosesseja alkaa.
Pakko myöntää, vaihtelu virkistää.

Oletko yrittänyt kertoa mitä haluaisit kokeilla? meillä mies keksinyt kaikkea ja on kokeiltu,vielä ei ole huonoja kokemuksia mutta yllytä johonkin mitä haluat.

Olen kertonut mitä haluan, mutta jotenkin minusta tuntuu, ettei hän ota minua ihan tosissaan?! Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin! Välillä on kyllä toteuttanutkin juttuja ja tuntuu että kuuntelee, mutta silloin kun haluaisin oikeasti kertoa hänelle haluistani ja toivesta, niin tuntuu että heittää homman ihan lössiksi. Mies varmaan pitäisi ottaa ihan kunnolla puhutteluun ja kertoa, että olen oikeasti tosissani ja että haluan sitä vaihtelua ja kokeilua, nimenomaan hänen kanssaan. Voisin kuvitella, että hänkin haluaisi jotain muuta välistä, mutta ei ole vaan saanut avattua suutaan. Pitää varmaan alkaa siirtymään sanoista tekoihin, jos kädestä pitäen näyttämällä saisi hommasta innostumaan! Ja että naisista ei mukamas ota selvää :D

Viimeksi muokattu:
Osaatko kertoa vähän tarkemmin, mitä tarkoitat vaihtelulla ja kokeilemisella? Jos sanot miehelle vaan että haluat vaihtelua, miehen on hyvin vaikea reagoida siihen. Mitä hän voisi esimerkiksi tehdä, mitä sinä voisit esimerkiksi tehdä?

Osaatko kertoa vähän tarkemmin, mitä tarkoitat vaihtelulla ja kokeilemisella? Jos sanot miehelle vaan että haluat vaihtelua, miehen on hyvin vaikea reagoida siihen. Mitä hän voisi esimerkiksi tehdä, mitä sinä voisit esimerkiksi tehdä?

Vaihtelulla ja kokeilemisella tarkoitan lähinnä sitä, että seksiä olisi muuallakin kuin makkarissa iltasaikaan ja uusia asentojakin olisi välillä kiva kokeilla, eikä aina niitä perus päällä, takaa ja lähetyssaarnaajaa. Olen kyllä nyt yrittänyt laittaa pökköä vähän pesään ja innostuttaa miestä, luulen, että olenkin saanut hänet kiinnostumaan uusista jutuista :) Eilen tosin mies sanoi, että hän ei ymmärrä, että miten minusta on tullut tällainen "seksipeto", kun hän on ollut yleensä se joka on tehnyt aloitteita ja ollut se ketä enemmän haluttaa. Ihan kuin se olisi jotenkin paha asia? Mieheni kuitenkin haluaa ja rakastaa minua, joten minusta on outoa, että hän melkein loukkaantuu, kun toivon spontaanimpaa seksiä ja kokeiluja nimenomaan vain ja ainoastaan hänen kanssaan. En sitten tiedä, että olenko jotenkin saanut annettua sellaisen kuvan, ettei nykyinen seksi tyydytä tai riittäisi minulle. Toki se tyydyttää, mutta kaipaisin vaihtelua, kukapa ei varsinkin pitkässä suhteessa? Olen vaan aina pitänyt miestäni jotenkin meistä kahdesta "perverssimpänä", mutta hän ei kuitenkaan halua toteuttaa minun kanssani näitä "villejä" fantasioitaan, ihan kuin olisin joku Neitsyt Maria. Minusta olisi ainakin kiva toteuttaa osa fantasioistani.

Viimeksi muokattu: