halut on kovat...

• Viestiketjun aloittaja vaihtelu virkistäis
  • Ensimmäinen viesti
vaihtelu virkistäis
ja niin on miehelläkin, mutta mä oon kyllästynyt siihen ainaiseen samaan kaavaan jonka pohjalta tätä seksiä on harrastettu jo liki 5 vuotta. Todellakin kaipaisin vaihtelua ja saankin silloin jos itse teen kaiken työn sen eteen. Ja senkin ajan mies makaa kuin lahna.

Olen sata ja tuhat kertaa kertonut miehelle mitä haluaisin hänen tekevän minulle ja miten voisi tuoda pienillä jutuilla yllätyksiä ja pieniä vaihteluita tähän seksielämään, mutta hän ei ilmeisesti ota niitä kuuleviin korviinsa ja jos mainitsen, että kaipaan vaihtelua, niin hän suuttuu ja valittaa, että eikö hän kelpaa sellaisena kuin on...

Muuten meillä liitto toimii aivan loistavasti, mutta minullakin on toiveeni jotka haluaisin toteuttaa, mutta ilmeisesti elän tätä onnetonta seksielämää lopun elämääni!

Jos teillä miehet/naiset on hyviä konsteja joilla saisin miehen innostumaan niin kertokaa ihmeessä, ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua!

Mister z
A.
1001 asentoa kirja/netistä ja ehdoton ei seksiä jos ei käytetä jotain em. asennoista. Kun kerran käytetty, niin sitä ei voi käyttää hmm.vaikka kahteen kuukauteen.

B.
Hieronta öljyä tai vastaavaa ja ennen saunaan menoa paini ottelu öljytyin vartaloin.

mies
no jos ei puhetta usko niin otat sit ohjat käteen.. "ota minut tässä ja nyt" vaikka keittiönpöydällä jos silä tuntuu..
et kysy et voisitko vaan ohjaat miehes tekemään mitä haluat..

jos hyvin käy niin huomaa itsekkin kuinka kuumaks pystyy sut saamaan ja innostuu itekkin.. ainakin yrittää sitäkin voit.. kuhan et liian dominoivaks heti ala joku mies voi sitäkin pelästyä no voihan joku vaan innotua lisääkin..

Yhteistyössä