Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
jepulis__
Alkuperäinen kirjoittaja Rouvaneljäkymmentå;10589946:
Ihan tavallinen kelpaa, niin kuin miehellänikin on.
Kuitenkin on ihanaa välillä fantasioida oikein isosta kyrvästä. Kait se paras olisi sitten sellainen yli 20 senttinen, suonikas, ja kova kunnon kyrpä.
Mieheni on myös ihan kiimoissaan kun fantasioimme, että saisin isompaa kullia :)

Näinhän sen tuntuu olevan, tavallinen kelpaa, mutta niin naiset kui miehetkin välillä fantasioivat jostain muusta. Naisille se voi olla isompi kalu, miehille tiukka poslarityttö jne. :)
 
Onko miehelläsi
Alkuperäinen kirjoittaja Rouvaneljäkymmentå;10589946:
Ihan tavallinen kelpaa, niin kuin miehellänikin on.
Kuitenkin on ihanaa välillä fantasioida oikein isosta kyrvästä. Kait se paras olisi sitten sellainen yli 20 senttinen, suonikas, ja kova kunnon kyrpä.
Mieheni on myös ihan kiimoissaan kun fantasioimme, että saisin isompaa kullia :)

pieni penis ?
Aika usein juuri pienimunaiset miehet kiihottuvat siitä ajatuksesta, että heidän vaimojaan pannaan oikein isolla kalulla.
 
-ma-
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.
Sopiva peniksen pituus ja etenkin paksuus riippuu täysin siitä, minkä kokoinen pillukka naisella on. Iso- ja löysäpilluiset tykkäävät isosta ja hehkuttavat suurien kalujen perään. Jos nainen ei osaa käyttää lantionpohjanlihaksiaan, peniksen toivekoko sen kun kasvaa. On aivan älytöntä, että miesten pitää tuskailla peniksen koon kanssa, kun ongelma on enemmän naisten puolella.

Tähän mennessä ei ole vielä vastaan tullut liian pientä penistä. Mun hieromasauva on täydellisen kokoinen: pituus 13,5cm ja ympärysmitta 11cm. Yhtään isompaa en halua. Ai niin, ja olen synnyttänyt neljä lasta.
 
Viimeksi muokattu:
rouvaneljäkymmentå
Alkuperäinen kirjoittaja Onko miehelläsi;10590203:
pieni penis ?
Aika usein juuri pienimunaiset miehet kiihottuvat siitä ajatuksesta, että heidän vaimojaan pannaan oikein isolla kalulla.
Mahdollisesti olet oikeassakin. Mieheni kiihottavien puheiden/toiveiden takia olen itsekkin alkanut kiihottumaan ajatuksesta saada joskus kokeilla isoa kalua.
Mieheni on ihan innoissaan kun kuvittelemme että minua panisi joku vieras iso kaluinen mies.
 
Siis, onko
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaneljäkymmentå;10592983:
Mahdollisesti olet oikeassakin. Mieheni kiihottavien puheiden/toiveiden takia olen itsekkin alkanut kiihottumaan ajatuksesta saada joskus kokeilla isoa kalua.
Mieheni on ihan innoissaan kun kuvittelemme että minua panisi joku vieras iso kaluinen mies.
miehelläsi pieni kalu vai ei ?
 
Lulijatar
En jaksa lukea aikaisempia viestejä mutta kun sanotaan että nainen ei koskaan voi olla liian laiha ja nuori, niin samoi penis ei koskaan voi olla liian pitkä, paksu eikä kova. Tämä on totuus ja muun jankuttaminen on pikkumunaisten miesten säälin hakemista. Piste.
 
THTI
Sopiva peniksen pituus ja etenkin paksuus riippuu täysin siitä, minkä kokoinen pillukka naisella on. Iso- ja löysäpilluiset tykkäävät isosta ja hehkuttavat suurien kalujen perään. Jos nainen ei osaa käyttää lantionpohjanlihaksiaan, peniksen toivekoko sen kun kasvaa. On aivan älytöntä, että miesten pitää tuskailla peniksen koon kanssa, kun ongelma on enemmän naisten puolella.

Tähän mennessä ei ole vielä vastaan tullut liian pientä penistä. Mun hieromasauva on täydellisen kokoinen: pituus 13,5cm ja ympärysmitta 11cm. Yhtään isompaa en halua. Ai niin, ja olen synnyttänyt neljä lasta.

Peniksellä on rutkasti muitakin tehtäviä ja ulottuvuuksia, kuin pillussa eestaas kirnuava sauva.
 
Viimeksi muokattu:
Matkamies
oma penis on 22/5

Olen aivan samaa mieltä -ma- kanssa. Olen tehnyt reissuhommia yli 20 vuotta ja pysynyt ko syystä sinkkuna, kun aina olen menossa maailmalla. Olen ollut todella monen naisen kanssa ja todennut että pillujen "koossa", syvien vatsalihasten ja lantiolihasten käytössä on iiiisoja eroja.

Itselläni on kulli kokoa 18cm / 4,5cm ja olen ollut naisien kanssa joiden pillussa sitä on saanut heilutella joka suuntaan että on tuntunut jossain, toisaalta olen ollut naisien kanssa joiden sisään en ole tahtonut mahtua.

Yksi Jyväskyläläinen nainen on jäänyt ikuisesti mieleeni. Hänellä oli tosi piukka ja muutenkin lantiossa tapahtui :) Sanoin hänelle seksin jälkeen että, "Vau,sä oot tosi hyvä rakastelemaan". Hän sanoi että hän treenaa säännöllisesti alapään lihaksiaan, kysyin että miten. Hän näytti, hän laittoi tavallisen lyijykynän puolittain pilluunsa ja meni hajareisin kyykkyyn ja ylös siten että kynä pysyi kyydissä ja liikkui hieman edestakaisin, sanoi että on hän joskus laittanut huvikseen paperin lattialle ja kirjoittanut siihen kynällä nimensä. Nauroin ja sanoin että onpa hyvä ettei sulla ole pidempi nimi :D

Kokeilkaapa arvon naiset edellistä temppua ja jos onnistuu, arvostelkaa vasta sitten miesten kullien kokoja. Jos naisten pillun koon voisi samoin silmämääräisesti tarkistaa kuin miesten kullinkoon, niin paljonkohan naiset asiasta puhuisivat ??

Yhtäkaikki hyvä seksi ei ole kiinni kummankaan elimen koosta, vaan siitä kuinka hyvin ne sopivat yhteen !
 
Viimeksi muokattu:
moi haluun tietää
Kyllä sinulla se kasvaa vielä pituutta paljonkin, kun murrosikä ei vielä ole tullut ja paksuutta kanssa tulee vielä lisää. Ainakin se kasvaa vielä 18 vuoteen asti, joten ole huoleti vaan. Eikä sille kukaan naura, sitä ei kannata pelätä.

moi oon ton 14,5 oon murros-iässä en tiiä oonko pitkällä äänen murros on ainakin vielä kesken että aattelin vaa että mul on se 16,5 pitkä enkä oo tarkemmin sitä ympärysmittaa kattonu mut onks se 16 sentin pituus sopiva?? ja kasvaaks se viel
 
Viimeksi muokattu:
BD
Mun miehellä on noin 18cm (en oo mitannut mutta noin näppituntumalla näin päättelisin: kaks kättä melko tarkkaan) ja paksuus noin 4cm (mun sormet just yltää ympäri ja mulla on aika isot kädet). Mulle täydellinen: Tekee gutaa kun tulee sisään muttei tartte pelätä että paikat rikkoutuu!
Eiköhän se pääasia ole että jokainen löytää sen itelleen sopivan vastakappaleen.
 
minä..
Itselläni on erektiossa semmoinen 14/ ja leveys 3,5 löysänä se on 6-7cm pitkä. Eipä ole tarvetta valehella kokoaan.. :) erikoinen vehkeeni kyllä tietyssä mielessä on, nimittäin vaikka varsi on 3,5cm niin terska onkin 5cm... vessapaperirullan sisälle tunkeminen ei oikeen onnistu tai jos sinne se väkisin runnotaan, niin se kyllä hankaa melkoisenpahasti terskan molempia reunoja. (kokeiltukin on) Eli melkolailla kaluni näyttää, mihinkä vertaisin, tatilta. :)


Keskimittaisella melalla mennään ja tyytyväinen olen itseeni. :)
 
minävaa22
Mistäs sitten mittaatte? Painatteko luuhun asti kovaa vaiko kevyesti(kuten jossain kirjassa neuvottiin) vai mittaatteko iholta? Minusta ainakin toi iholta mittaaminen on todella vaikeeta, kun se painuu niin helposti. Itellä on häpyluusta joku 16,7cm, wikipedian mukaan toi on oikea tapa. Miten mittaatte ja paljon saitte?
 
Nöösi
Itse olen aina häpyluusta ja mittanauhalla mitannut pituudeksi 17,2cm silloin kun penikseni on täydessä erektiossa. Paksuuden eli ympärysmitan olen mitannut paksuimmasta kohdasta jolloin tulos on ollut 14 -14,5cm.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaa22;10619905:
Mistäs sitten mittaatte? Painatteko luuhun asti kovaa vaiko kevyesti(kuten jossain kirjassa neuvottiin) vai mittaatteko iholta? Minusta ainakin toi iholta mittaaminen on todella vaikeeta, kun se painuu niin helposti. Itellä on häpyluusta joku 16,7cm, wikipedian mukaan toi on oikea tapa. Miten mittaatte ja paljon saitte?
 
Ihmettelevä(kö)
Mietiskelen tässä oikeasti, että mittailetteko naiset oikeasti sängyssä/kylppärissä/saunassa/varastossa miehenne peniksiä??

Ja oletteko oikeasti sitä mieltä, että "unelmakoko" pyörii siellä 20-30CMetreissä? Onko tullut kokeiltua esim. dildolla tätä kokoa? Miehenä en voi sanoa mitään, mutta luulisi kaiken järjen mukaan, että sattuu?

Itsellä ihan tavallinen jööti - n. 17-18cm (ikinä mitannutkaan) ja paksuudesta ei mitään tietoa (ei kyllä vessapaperirullaputkiloon mene.) Kännisen kokeiluja aikoinaan. Mutta kyllä se tietyissa asennoissa/tempoissa naistani välillä sattuu, ja siihen se seksi siltä päivältä. Ei se ole kivaa, että sattuu, vaan seksiä harrastetaan juuri sen tuoman hyvän molemminpuolisen tunteen takia.

Että en kyllä tiedä, miten tuon molemminpuolisen nautinnon saatte, jos jätkällä lekan vartta 25cm ja paksuutta samanverran ympärysmitaltaan?!

Noh.. jokainen tyylillään

PS. Liukkarii kehiin, se on nautinnollista :p
 
Nöösi
Harva nainen nainen nauttii siitä kun ylipitkä (yli 20cm pitkä) penis yhdynnän aikana tökkii kohdunaukkoa vasten, se aiheuttaa vaan vastenmielistä kipua.
Sen sijaan peniksen paksuudella on suuri merkitys naisille koska nauttivat paljon siitä että penis "täyttää" vaginan. Sen lisäksi tietysti vaikuttaa se miten mies käyttää sitä penistään yhdynnän aikana.
 
hiio
Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi;10622275:
Harva nainen nainen nauttii siitä kun ylipitkä (yli 20cm pitkä) penis yhdynnän aikana tökkii kohdunaukkoa vasten, se aiheuttaa vaan vastenmielistä kipua.
Sen sijaan peniksen paksuudella on suuri merkitys naisille koska nauttivat paljon siitä että penis "täyttää" vaginan. Sen lisäksi tietysti vaikuttaa se miten mies käyttää sitä penistään yhdynnän aikana.

Onhan se kanssa kiva tunne, kun vagina puristuu siihen peniksen ympärille ottaen sen tiukkaan syleilyyn. Aina näin ei käy valitettavasti, vaikka silläkin on suuri merkitys. Missä silloin vika?
 
Nöösi
Onhan se kanssa kiva tunne, kun vagina puristuu siihen peniksen ympärille ottaen sen tiukkaan syleilyyn. Aina näin ei käy valitettavasti, vaikka silläkin on suuri merkitys. Missä silloin vika?
On se, onneksi yllättävän moni nainen nykyään osaa käyttää vaginan lihaksia niin että ne rytmikkäästi syleilevät penistä yhdynnän aikana. Se on kyllä upea tunne peniksessä etenkin orgasmin aikana koska se voimistaa ja pidentää sitä huomattavasti, olen sen todennut useasti.
 
Viimeksi muokattu:
M20
Alkuperäinen kirjoittaja minävaa22;10619905:
Mistäs sitten mittaatte? Painatteko luuhun asti kovaa vaiko kevyesti(kuten jossain kirjassa neuvottiin) vai mittaatteko iholta? Minusta ainakin toi iholta mittaaminen on todella vaikeeta, kun se painuu niin helposti. Itellä on häpyluusta joku 16,7cm, wikipedian mukaan toi on oikea tapa. Miten mittaatte ja paljon saitte?
Mittasin iholta sen kummempaa painamatta. Pituudeksi sain 16,5cm ja halkaisija luokkaa 4,5cm.

Tyttöystävä ainakin ollut tyytyväinen. Kuulemma isompi kalu kuin hänen aikaisemmilla poikaystävillä. Pystyn antamaan hänelle myös halutessani melko helposti orgasmin. Tämä ei vaadi mitään sormipelejä/lämmittelyjä ja usein melko nopeastikin.
 
Nöösi
Oletteko muuten huomanneet että etenkin silloin kun tiettyjä naisia nussii takaapäin ja ne saa orgasmin, niin pimpan kouristusten takia kyrpää on hankalaa pitää pimpan sisällä, se luiskahtaa ulos. Olen todennut että tämä esiintyy naisilla joiden pimppa lihakset ovat erittäin voimakkaat.
 
einari
En jaksa lukea aikaisempia viestejä mutta kun sanotaan että nainen ei koskaan voi olla liian laiha ja nuori, niin samoi penis ei koskaan voi olla liian pitkä, paksu eikä kova. Tämä on totuus ja muun jankuttaminen on pikkumunaisten miesten säälin hakemista. Piste.
"Nainen ei koskaan voi olla liian laiha ja nuori" -> näin sanotaankin varmaan pedofiilipiireissä. Niissäkö liikuskelet? Kuulosta sairaalta. :(
 
Viimeksi muokattu:
Gipran
Olen saanut suurta matkoillani:) Tilastoista viis (=Terkkarin juttuja pikkupileille), tiedän että niitä valtavia on, eivätkä ole harvinaisiakaan kun kymmenestä kolmella on ollut jättikalu. Yksi ei mahtunut sisääni, mutta yrittäisin vielä uudelleen jos tapaisin tämän (Suomen) matkoillani.
Tuo johtunee vaan siitä että ne pienumunaiset eivät halua tulla näyryytetyiksi, pelkäävät liikaa joten eivät naisia hae samhana se on naisilla, jos tussu on väljä ja tissit lörnpät tai muuten ei sinut kehonsa kanssa. Hyvin yksinkertaisat kun hieman mietti miksi saat matkoillasi "iso" niin kotimaassa kuin muuallakin. Toinen syy on se että fiksut miehet eivät etsi joka ilta uutta pillua panatavaksi ja kohtuukokoinen yleensä ei ole kaikista fiksuin, vaan he ajattelevat (yleistäen) alapäällään ja muna vie miestä ei päin vastoin.
Lisäksi vain suomalainen blondi on nainen jolta puuttuu itsekunnioitus ja ylpeys sekä moraali ja kunnioitus puolisojaan kohtaan samalla kuin se puuttuu itseäänkin kohtaan. Nämä munanaheiluttajat, miehet jotka ajattelevat kaluillaan joiden koko ego ja itsetuntu perustuu kullin kokoon, fyysiseen ominausuuteen, haluvat mahdollisimman monta naista kaataa, iskevät juuri heitä moraalisesti heikkoja blondeja, koska he ovat niin, niin helppoja narttuja, juuri edellä kuvatun syyn vuoksi.
 

Yhteistyössä