Olen aivan samaa mieltä -ma- kanssa. Olen tehnyt reissuhommia yli 20 vuotta ja pysynyt ko syystä sinkkuna, kun aina olen menossa maailmalla. Olen ollut todella monen naisen kanssa ja todennut että pillujen "koossa", syvien vatsalihasten ja lantiolihasten käytössä on iiiisoja eroja.
Itselläni on kulli kokoa 18cm / 4,5cm ja olen ollut naisien kanssa joiden pillussa sitä on saanut heilutella joka suuntaan että on tuntunut jossain, toisaalta olen ollut naisien kanssa joiden sisään en ole tahtonut mahtua.
Yksi Jyväskyläläinen nainen on jäänyt ikuisesti mieleeni. Hänellä oli tosi piukka ja muutenkin lantiossa tapahtui
Sanoin hänelle seksin jälkeen että, "Vau,sä oot tosi hyvä rakastelemaan". Hän sanoi että hän treenaa säännöllisesti alapään lihaksiaan, kysyin että miten. Hän näytti, hän laittoi tavallisen lyijykynän puolittain pilluunsa ja meni hajareisin kyykkyyn ja ylös siten että kynä pysyi kyydissä ja liikkui hieman edestakaisin, sanoi että on hän joskus laittanut huvikseen paperin lattialle ja kirjoittanut siihen kynällä nimensä. Nauroin ja sanoin että onpa hyvä ettei sulla ole pidempi nimi
Kokeilkaapa arvon naiset edellistä temppua ja jos onnistuu, arvostelkaa vasta sitten miesten kullien kokoja. Jos naisten pillun koon voisi samoin silmämääräisesti tarkistaa kuin miesten kullinkoon, niin paljonkohan naiset asiasta puhuisivat ??
Yhtäkaikki hyvä seksi ei ole kiinni kummankaan elimen koosta, vaan siitä kuinka hyvin ne sopivat yhteen !