Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Tuli mieleen
Aikas jännä juttu, että mies pystyy näkemään lähes kaikkien naisten värkit kauniina, houkuttelevina ja väristyksiä aiheuttavina. Sama koskee rintoja, peppuja ja jopa kasvoja. Tosiaankin riippumatta siitä, ovatko ne oman kullan paikkoja, vai ventovieraan.
Miksei muka nainen pysty siihen?
Minä ainakin pystyn.
Jos tulisi sellainen tilaisuus, että voisin tirkistää miesten saunaan/ pesutiloihin, esim uimahallissa. Tietenkin edellyttäen, että en tulisi huomatuksi, sen enempää miesten, kun vaksinkaan taholta.
Totta ihmeessä lepuuttaisin silmiäni noissa nakuina kirmaavissa miehissä. Vaikka miesvartalo on kokonaisuudessaan ihan kiinnostava, niin kyllä se jalkoväli tulisi tiirattua kaikkein tarkimmin.

Joku tuossa ylempänä kertoi tv-ohjelmasta, jossa naiset kolmasti kielsivät kalun ???
Valetta ja puppua. Mutta kuka se nyt telkkarissa kaikkien nähden tällaisia mielitekoja kertookaan.
Niin ja ikinä en ole kalua pelännyt katsoa, silmästä silmään. Niin uhkaavaa ei vielä ole tullut näkyviin:)
Oletteko varmasti nainen?

Tai on teissä sentään yksi poikkeama miehiin.
Ette kuitenkaan halua, että joku näkee teidän näkevän.
Eihän tuokaan miehille ole mikään ongelma.

Oikeastaan se on kaikkein parasta, kun naisten kasvoista näkee miten hän reagoi alastomaan mieheen.
Niissä on nähtävillä yllättävän mielenkiintoisia ilmeitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirurgis
Koko keskustelun lähtökohta on aivan väärin aseteltu. Ei ole olemassa väärän kokoista penistä, on vain väärän kokoisia vaginoita. Mies syntyy niillä vehkeillä millä syntyy ja sen kokoa ei voi kasvattaa tai pienentää esteettisesti kirurgin veitsellä.

Emätintä taas pystyy kiristämään (Google: emättimen kiristys) tai tarvittaessa löystämään (Sehän venyy äärimmäisyyksiin synnytyksessäkin.). Emätin on siis aivan omiaan mukautumaan tilanteeseen kuin tilanteeseen.
 
X-mannen
Tyhmää jäädä itkeen koosta oli kyse sit pillusta tai parrusta. Jos nainen diggailee isosta, anna sille dildoa ja panon yhteydessä pistä pilluun vaikka pehmee geelikumipallo tai parikin samaan aikaan niin kombo tuntuu aika helvetin isolta parrulta ja isoakin rakastava kimma huutaa nautinnosta pienemmänkin parrun kans.

Jos on iso parru ja nainen valittaa, ottakaa projektiks naisen pillunkoon kasvatus ja pillun rentouttaminen ennen naimista. Vibrat ja vähitellen isommat dildot auttaa aika helvetin hyvin tätä hommaa.

Aivot on tärkein elin seksissä kun niitä ja mielikuvitusta osaa käyttää niin seksi on aina hyvää vaik elimet olis minkä kokoisia. Sit jos on tyhmät aivot, ei mielikuvitusta ja vielä estoja niin menee tosi heikosti.
 
Saara
Minä ihastuin jo heti ekalla naintikerralla mieheni elimeen. Oltiin mökillä rantasaunassa ja hänellä alkoi seisomaan. Sitä elintä saattoi syystä sanoa siittimeksi. Seisoessaan se käyristyi ylöspäin ja suonet rupesivat sinisinä pullottamaan. Myöhemmin kysyin sen mittoja. Siitin oli 18 cm pitkä ja ympärysmitta n. 15 cm.
Kastuin välittömästi ja tartuin elimeen. Vedin nahkan sinipunertavan, ison luumun kokoisen terskan päältä ja koittelin varovaisesti raskaita ylöspäin kipuavia uroksen kiveksiä. Ne eivät edes mahtuneet kerralla käteeni, vaan jouduin hyväilemään niitä vuorotellen.
Koska olen ns. takapimppainen, käännähdin ympäri ja rupesin nojaamaan lauteisiin. Tuleva mieheni tuli taakseni ja työntyi sisääni, ja voi taivas, että se käyrä siitin teki hyvää.
Niin sai ensimmäinen, kolmesta lapsesta alkunsa.
 
Toukotaneli
Kohteliaat naiset sanoo, että koolla ei ole väliä, riettaat tytöt tunnustaa, että iso on poikaa mutta miehenä totean, että mitä sitten. Aina kun olen naisen saanut toivomaani asentoon olen homman touhukkaasti tikaten hoitanut ja satsin ruiskaisun jälkeen olen vielä muutaman kerran kuitannut pohjakosketusta tavoitellen.
Tapaamani naiset ovat kaikki arvostaneet sitä, että panen heitä suurella innolla ja päämäärähakuisesti. Minun ei tarvitse kohennella egoani siinä vaan sängyn päätylaidasta lähtevä jykevä ponnistus tuo tuloksen.

Panon pitää olla sellainen että tupakkia tekee jälkeenpäin mieli vaikkei koskaan olisi polttanutkaan, silloin ei naiset kysele koon perään. Onhan siinä kieltämättä vähän itsekkyyttä mutta useimmiten se vie naisenkin mukaan korkealle kotkan lailla.
 
Xy1
Taitaa olla aika suhteellinen käsite, minkäkokoinen ja paksuinen on millekin naiselle paras koko. Ostin tässä taannoin ison mustan, pehmeän silikonisen munanmallisen dildon. Terskan ympärysmitta oli 16cm ja varren 15.5cm, pituus pusseista mitattuna 20cm. Vaan eipä tuo mahtunut sisään, vaikka parikin eri kertaa yritettiin. Sattui liikaa. Sitten vuolin tuon terskan leveät reunat pois ja paksuudeksi jäi terskalle 15cm ympärysmittaa. Nyt kyllä mahtui juuri ja juuri, mutta vieläkin sattui aluksi. Toisellä yrityskerralla meni vasta sattumatta. Oletin, että tuo keskiosan paksuus aiheuttaisi nopean laukeamisen, mutta selvästi aistin, että ahistaa. No laukesi kuitenkin suuseksin avulla. Jäi mielukuva, ettei tuo iso ollut mitenkään auvoinen. Sinänsä mielenkiintoinen seikka on siinä, että oman kalu on lähes yhtä paksu, vajaa 15cm. Joten on vakka kantensa löytänyt, eikä yhtään tarvitse kokoa lisää, eikä ole näemmä ollut tarviskaan. Jonkun vielä pienipilluisen naisen kanssa koko suhde olisi mennyt reisille.
 
kalukas
Löysin tämän ketjun vasta nyt ja tuonpa oman mielipiteeni julki.
Olen keski-ikäinen mies ja minulla on pieni kalu. Erektiossa juuri äsken mitattuna pituus oli 10,2cm.
Kyllä on monta kertaa nolottanut kun päästy naisen kanssa asiaan. Eikä paljon tee mieli mennä saunaan.
Pienenpää en ole nähnyt kellään.
 
Taitaa olla aika suhteellinen käsite, minkäkokoinen ja paksuinen on millekin naiselle paras koko. Ostin tässä taannoin ison mustan, pehmeän silikonisen munanmallisen dildon. Terskan ympärysmitta oli 16cm ja varren 15.5cm, pituus pusseista mitattuna 20cm. Vaan eipä tuo mahtunut sisään, vaikka parikin eri kertaa yritettiin. Sattui liikaa. Sitten vuolin tuon terskan leveät reunat pois ja paksuudeksi jäi terskalle 15cm ympärysmittaa. Nyt kyllä mahtui juuri ja juuri, mutta vieläkin sattui aluksi. Toisellä yrityskerralla meni vasta sattumatta. Oletin, että tuo keskiosan paksuus aiheuttaisi nopean laukeamisen, mutta selvästi aistin, että ahistaa. No laukesi kuitenkin suuseksin avulla. Jäi mielukuva, ettei tuo iso ollut mitenkään auvoinen. Sinänsä mielenkiintoinen seikka on siinä, että oman kalu on lähes yhtä paksu, vajaa 15cm. Joten on vakka kantensa löytänyt, eikä yhtään tarvitse kokoa lisää, eikä ole näemmä ollut tarviskaan. Jonkun vielä pienipilluisen naisen kanssa koko suhde olisi mennyt reisille.

Siis mihin sä sitä dildoa työnsit? Omaan perseeseesikö?
 
Viimeksi muokattu:
30+mies
itse mies treenaava,kroppa kunnossa 176/70 ja penis on lepotilassa 13-14cm.Erektiossa 17cm.ja paksuutta 4,5cm.Mitä naiset on mieltä koosta?Erektiossa ja puolijäykkänä näyttää ja tuntuu hyvältä käteen.On naiset kommentoinu sitä isoksi,paljon paremmalta näyttää kun on sileä posliini.Toisille miehille neuvoksi et hoitakaa itsenne posliiniksi niin kalu näyttää paremmalta,voin iha heterona sanoa et myös miehen silmiin posliini mies on mukavampi katsoa.
 
onpas täällä idiootteja
mä rakastuin mieheeni, en ollu hänen kyrvän kokoa vielä nähnykkään. meidän rakkaus alko heti.. ei olla vasta oltu ku reilut 5 vuotta yhdessä, 3 siitä naimisissa. ei siinä kyrvän koko vaikuttanu ku se rakkaus kolahti. on miehelläni mukavan kokoinen, ei sen puoleen. ei pieni, ei liian iso.. vaan sopivan kokoinen.. sellanen normi.. ennen mieheni tapaamista en mikään hirveä vosu ole ollu että hirveen montaa kyrpää ois eteen tullu.. mutta muutama ja ne on ollu pieniä ja vain yhen kerran aivan älytön mela, joka ei tuntunu enää sen takia ees hyvältä. :D
 
Rouvaneljäkymmentå
Ihan tavallinen kelpaa, niin kuin miehellänikin on.
Kuitenkin on ihanaa välillä fantasioida oikein isosta kyrvästä. Kait se paras olisi sitten sellainen yli 20 senttinen, suonikas, ja kova kunnon kyrpä.
Mieheni on myös ihan kiimoissaan kun fantasioimme, että saisin isompaa kullia :)
 

Yhteistyössä