Nainen ja ryhmäseksi.

  • Viestiketjun aloittaja nainen 1964
  • Ensimmäinen viesti
42v nainen, sinkku
Minua on kovasti alkanut näin aikuisemmalla iällä kiinnostamaan yhdistelmä 2 naista 1 mies. Ja mielellään noin saman ikäisten kanssa. Kokeilun halu vain kummasti kasvaa kun ikää tulee. Nuorempana en olisi moista ajatusta voinut edes kuvitella. Haluaisin oppia "soittelemaan" myös naista. Minunkin mielestä esim. kolmen kimppa vaatii ehdotonta luottamusta.
 
rythm
Jos nyt otetaan tuollainen ympyrä: Helsinki-Hämeenlinna-Tampere-Pori-Turku. Niissä kilometreissä ei tule matkaa liikaa.
Joku kysyi tuolla pikkukikkelistä ja pienirintaisesta. No niillähän nyt ei ole tietenkään mitään merkitystä, ihmiset otetaan ihmisinä. Lapsellinen mittailu ja minkälainen kukin on, täytyy jättää pois. Kunhan ollaan fiksusti, toisia huomioivasti ja örveltämättä liikkeellä.

Aikuisten yhdessäolo ei ole sitä että mittaillaan toisia mitoilla. Jos joku kiinnostaa niin siitä vaan tekemään tuttavuutta. Kovin rajallisella asenteella ei tietenkään saa suhtautua.
Saatte te muutkin tätä suunnitella, tehdään tästä yhteistä kivaa.
Totta kai pitää ensin netteillä ja tutustua, jokainen kertoa mitä suunnilleen haluaa.

kuulostaa, todella. mukavalta.... voisimme alkaa porukassa. suunnitella. tällaista. tapahtumaa.
 
Viimeksi muokattu:
rythm
Minua on kovasti alkanut näin aikuisemmalla iällä kiinnostamaan yhdistelmä 2 naista 1 mies. Ja mielellään noin saman ikäisten kanssa. Kokeilun halu vain kummasti kasvaa kun ikää tulee. Nuorempana en olisi moista ajatusta voinut edes kuvitella. Haluaisin oppia "soittelemaan" myös naista. Minunkin mielestä esim. kolmen kimppa vaatii ehdotonta luottamusta.

vaatii ehdottomasti, luottamusta. ja mustasukkaisuuskin, pitäisi. olla. poissa. oletko jutellut, miehesi kanssa, asiasta? ja mitä mieltä hän?
 
rythm
Minua on kovasti alkanut näin aikuisemmalla iällä kiinnostamaan yhdistelmä 2 naista 1 mies. Ja mielellään noin saman ikäisten kanssa. Kokeilun halu vain kummasti kasvaa kun ikää tulee. Nuorempana en olisi moista ajatusta voinut edes kuvitella. Haluaisin oppia "soittelemaan" myös naista. Minunkin mielestä esim. kolmen kimppa vaatii ehdotonta luottamusta.

oletkin, sinkku. anteeksi en huomannut. pitäisikö meidän ruveta suunnittelemaan, tapaamista, jos sinua oikeasti, kiinnostaa. tällainen, ryhmä.
 
X-mannen
Mä oon kimmakaverin kans harrastanu ryhmistä nyt useamman kertaa ulkomailla lomilla. Eka kerta oltiin Thaimaas ja "ostin" yllärinä tyttöystävälle sen ekat lesbokokemukset, tietysti niin et me oltiin kyl juteltu ideasta et ei silleen et olis tullu ihan shokkina naiselle, mut yllätyksenä kuitenkin. Sain pari hyvännäköstä Thaityttöö jotka tilasin vähän paremmasta callgirl palvelusta sisään hotelliin ja huoneeseen ja sit odotettiin vähän aikaa kun mun kimmakaverini tuli takas hieronnasta. Olin kertonu thaitytöille mikä on homman nimi ja ne tirsku ja venas uteliaina minkälaista naista pitäs sit hoitaa, tais olla helpotus et mun nainen on nuori ja nätti.

Esittelyjen ja suukkosten jälkeen jätin ne kaikki sinne huoneeseen ihan keskenään ja menin käymään baaris siin välissä, sit jotain puolentunnin tai semmosta jälkeen menin takasin huoneeseen jos oli tietysti ovella se "do not disturb" kyltti. Otti kyl stondista nähdä mitä ne siel puuhas, kolme kaunista naista nuolemas ja panemas dildolla toisiaan ja oma nainen mukana menos täysillä. Tyttöystävän ne hoiti kyl tosi hyvin, se oli vähän varovainen nuoleen niitä ettei tulis tauteja. Täl kertaa mä vaan kattelin ja runkkasin, sit annoin lopuks oman naisen ottaa siinä suihin kans multa.

Ton jälkeen ollaan käyty Aasias parissakin paikkaa ja tehty samaa kerran sit myös jenkeis missä juttu makso kyl todella paljon mut haluttiin sillon molemmat sekstailla tosikauniin mustan naisen kanssa. Seksiturismia joo, mut ainakin meillä molemmat saa kivaa et ei vaan mies. Taudit on aina mieles et kantsii ottaa varman päälle ja yrittää vetää safe sexii kumien kans, myös jos käyttää dildoja niin et kaks naista käyttää samaa.
 
nainen 42v,sinkku
oletkin, sinkku. anteeksi en huomannut. pitäisikö meidän ruveta suunnittelemaan, tapaamista, jos sinua oikeasti, kiinnostaa. tällainen, ryhmä.
Kyllä oikeasti kiinnostaa. Mutta mitä mieltä kumppanisi on? Vai oletteko jo kokeneita kolmen kimppa "jutuissa". Olisitteko siis valmiit tapaamaan tälläisen aikuisen naisen, jonka kimppa kokemus olisi ensimmäinen... Pääsisitte siis opettamaan minua. Haluaisin kuitenkin tietysti tutustua teihin ensin. Eli ensimmäinen tapaaminen ei välttämättä johtaisi vielä mihinkään. Olisiko se huono asia?
 
Viimeksi muokattu:
misu
Siippani tykkää hieronnasta ja meillä käykin kotona hieroja
silloin tällöin. Muutama vuosi sitten meille tuli mieshieroja, joka
oli meidäm ikiä ja mukavanoloinen. Osallistun usein itsekin
hierontaan sen verran kuin osaan. Hieroimme lämpimällä öljyllä ja sitä kaatui
alussa selän ja pakaroiden päälle, jolloin pikkuhousutkin riisuttiin
ja peffan päälle tuli pelkkä pyyhe. Innostuin ja kiihotuin valtavasti
siinä vaiheessa kun pääsimme niskan, selän ja hartioiden hieronnan
jälkeen jalkoihin, huomasin kuinka kiihottunut vaimoni oli. Lemmennestettä
valui ihan hieronta-alustalle asti. Hierojakin huomasi sen ja kun en
malttanut olla sipaisematta ikäänkuin vahingossa häpyhuulia ja myöhemmin
klitoristakin, vaimoni haarat levisivät ikäänkuin luvaksi mennä
pidemmälle. Hieroja kysyi elekielellä, josko hänkin saisi kokeilla ja
lopulta homma eteni yhdyntään asti. Vaimoni on ollut hiukan ujo ja
estynyt, mutta meillä senjälkeen tapahtuneet vastaavat sessiot
ovat parantaneet entisestään seksiämme. Vaimoni on tullut avoimemmaksi ja
tekee minullekin eroottisia yllätyksiä. Meillä kokemukset ovat
olleet positiivisia ja tuoneet lisäväriä seksielämäämme. Itse olen
aina saanut kiksini naiseni kiihottumisesta ja tyydyttymisestä.
En ole haaveillut seksistä muiden naisten kanssa tai että olisi
kaksi naista. Tosin ensimmäisen kerran jälkeen mietitytti, että onkohan
tämä ihan normaalia vai ollaanko pervoja ja jääköhän tästä
lopulta huono muisto. Rakastamme kuitenkin kovasti toisiamme ja
mustasukkaisuuskaan ei vaivaa. Meillä on sen verran jännitystä ja
vaihtelua elämässä, että pettää ei tarvitse. 99% seksistämme on
kuitenkin romanttista kahdenkeskistä. Mutta yhteenvetona sanoisin,
että meillä on toiminut ja oikeastaan vain lujittanut suhdettamme.

Oli todella helpottavaa lukea kirjoitustasi. Minä 40 vuotias nainen en siis olekkaan pervo tai jotenkin outo kun haluaisin sextailla välillä toinen nainen mukaan systeemillä. Jostain syystä haluan näin? Se, että mukana olisi kaverini lisäksi toinen mies tuntuu jotenkin oudolta...? Mutta kaverini ei halua kolmatta pyörää. Hänen mielestään se on suorastaan vastenmielistä. Siis vaikka se kolmas olisi nainen.
 
Viimeksi muokattu:
2N+1M
Kaksi naista 45-50v. ja mies 25v. toimii! Naisilla vyödildot, joilla panevat toisiaan. Vuorotellen toinen panee minua anukseen ja toinen imee munaa. Huippuna voileipä, naiset vuorotellen strap-on pillussa ja kalu pyllyssä. Huippukiihottavaa nautintoa.
 
Hessu
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?

Varmaan aika jännittävä kokemus.Itse haluaisin myöskin mukaan-olen eronnut ja ikääkin on tullut.Kuitenkin asia kiehtoo.Liioin en ole mikään paksu maha,vaan sutjakka ja lenkkeilevä ja pyrin elämässäni terveydellisiin asioihin.Tosin joskus muutama siidedi.Toisaalta vaikka olenkin,ehkä aristeleva,niin eiköhän uo tuosta lähtisi.Kunhan vain löytyisi sopiva pariskunta (nat).Hieman olen sinua vanhempi.Siisti mies jne.Ei kukaan voi kiinnostua jostain sellaisesta,mikä on epämukavaa.Voisko saada vaikka vastauksen?T.Hessu
 
Viimeksi muokattu:
Hessu
Täältä myös yksi ääni ryhmäseksille. En missään varta vasten seksiä painottavaa ryhmää ole kokeillut, mutta parikin kertaa on näin käynyt, että mennään tyttöporukalla (puolisot mukaan) mökille, otetaan sen hetkisiä uusiakin tuttavuuksia mukaan, jos joku seukkailee uuden kanssa. Sitten aika rauhallisesti koitetaan virittää hieman seksuaalisempaa tunnelmaa ihan oman kumppanin kanssa, "sattumalta" usein sen verran näkyvästi, että joku muukin eksyy katsomaan. Useimmiten jää pelkäksi katsomiseksi, mutta on käynyt niinkin, että tulee kolmas mukaan. Todella kiihottavaa.

Teren.Tuon Ellinooran vastaukseen;et olisi kiva aivan varmasti.Vielä kun olen jo aikoja sitten eronnut.Minua tuo on aina kiinnostanut-pariskunnan (tien)kanssa.Olen tietenkin vähäsen iäkkäämpi?Ehkä myöskin ikään kuin vähäsen nolostuttaa mennä jollekin ehdottamaan tällaiista?En tietenkään tarkoita,että vastaan olisin.Mutta kun on sellainen kova kasvatus ollut.Lisäksi kun en ole mikään "seinästä"reväistyn näköinen,vaan sopusuhtainen jopa rakkaudellinen.Ketjuun on vastattu-saapi nähdä tuko tämä mitään.Nauttikaamme kuitenkin kesästä.T.Hessu
 
Viimeksi muokattu:
gyllinöör
Rakastajani ehdotti mulle kimppakivaa niin, et ois 2 naista ja hän. Se tietäs jonkun naisenkin, jota homma kiinnostais. Periaatteessa ei yhtään hullumpi ajatus, mutta jotenkin naisena sitä on vähän arka toisen naisen kanssa. Oon kyllä suudellu ja hyväilly joskus naista, mut ei sen enempää. Enkä mä tiedä oisko musta nuoleen pimppiä sit kuitenkaan. Ja muutenkin ei oo oikein käsitystä siitä, miten homma käytännössä tapahtuu. Ketkä panee ketä ja mitä kaikki tekee keskenään. Ois ärsyttävää, jos se ois ihan älytöntä koheltamista niin että aina ois jonku käsi, jalka, pää tai elin tiellä.

Eli miten 2 naista ja mies panee kolmestaan niin, ettei kukaan jää ulkopuoliseksi?
 
kokeillut
Kokeilkaa, harjoittakaa, nauttikaa. Siinä teille kaikille nautintoa.Haluaisin miespuolisena osallistua kyseiseen hommaan.Naiset keskenään, jo ajatuskin kiihottaa.

Vanhempi maisystäväni kehuu ystävilleen minua ja joskus haluu että annan sen kavereille. Itse yleensä katselee jos kiihottuu niin tulee naimaan. Aamulla kyselee miltä kenenkin haarat ja tissit tuntu ja kiihottu kun kerron ja haluu naida. Joskus tuo ravintolasta naisen tai naisia ja haluu katsella. On välillä kiihottavaakin kun ei tiedä kenen mamman naitavana joutuu olemaan.
 
Viimeksi muokattu:
öhöm
En halua olla ilonpilaaja, mutta miten 2 n ja 1 m hoituu niin ettei kukaan jää ulkopuoliseksi - en kyllä ala naisena n---maan ketään vyödildolla, ketä sellainen kiihottaa, ei ainakaan heteronaista.
Enkä kyllä nuolekaan naista, olen tylsä.

Kannatan ryhmää 2 m ja 1 n - tästä on kokemusta ja toimii.
 
posliini mies
Oon 30+treenaava ja oikeasti hyväkroppanen,hoikka,lihaksikas ja nuorekas,täysin karvaton silmien alapuolelta.Olisin kiinnostunut kokeilemaan kolmantena pyöränä oloa m+naisen kans,tyydyttää nainen yhdessä..Onko kimppaa kokeilleilla kokemusta siitä et kaikki voi kokeilla keskenään?Itseäni kiinnostaa et esim.voisin naisen kans ottaa yhdessä mieheltä suihin?Ja voisin itse antaa molempien ottaa itseltäni?Vaikka oon hetero penis,kokea ja tuntea syvällä suussa kiinnostaa.Oon aiemmin ottanut itseltäni suihin sen verran kokemusta et penis suussa tuntuu mahtavalta.
 
Notkea.
Jos mies voi ottaa itseltään suihin, täytyy olla todella notkea vartalo. Miksei muuten ihmisen vartalo ole sellainen luonnostaan, että voisi ottaa suihin itseltään? Naisilta se vaatisi vieläkin enemmän notkeutta, ylettääkseen herkuttelemaan pimppinsä kanssa.
 
posliini mies
Onnistuu kyllä ottaa itseltä suihin,mut pitää taas alkaa venytellä enemmän,nyt en saa kun peniksen pään suuhuni,aiemmin oon saanut kokonaan suuhuni,on tosi mahtavan tuntonen suussa..oon joitain kertoja lauennu omaan suuhuni.Onko joku mies ollut kolmantena ja ottanut naisen kans mieheltä suihin?Kokemusta et pariskunta yhdessä hyväilee penistä?Vois olla mahtava kokemus et nainen ottaa multa suihin ja itse otan mieheltä.
 
ymmärrän..
Onnistuu kyllä ottaa itseltä suihin,mut pitää taas alkaa venytellä enemmän,nyt en saa kun peniksen pään suuhuni,aiemmin oon saanut kokonaan suuhuni,on tosi mahtavan tuntonen suussa..oon joitain kertoja lauennu omaan suuhuni.Onko joku mies ollut kolmantena ja ottanut naisen kans mieheltä suihin?Kokemusta et pariskunta yhdessä hyväilee penistä?Vois olla mahtava kokemus et nainen ottaa multa suihin ja itse otan mieheltä.
..että juhannusjuhlat venyy toisilla, mutta jotain rajaa jutuissa sentään pitäis olla.Tää on asiallinen palsta eikä satutunti..
 
Viimeksi muokattu:
posliini mies
Siis onko jollain parilla kokemusta 2mja1n edellä kuvatun kaltaista kokemusta?Tyydyttää yhdessä nainen ja kaikki sais maistaa penistä?Itse voisin esim.antaa molemmille suihin.Hetero mut seisova penis on kiihottava..
 
Mimi-80
Olen nainen ja kokemusta on kolmen- ja neljän kimpasta. Kaikki tilanteet on toiminu tosi hyvin, eikä kukaan ole tuntenut itseään ulkopuoliseksi. Kai sitä pitää osata nauttia katselemisestakin, esim 2m+1n tilanteessa kiihottavaa on ottaa toiselta suihin ja saada samaan aikaan munaa pilluun, mutta kyllä sekin kiihottaa kun oma poikaystävä katselee vierestä kun mua naidaan. Olen bi, eli 2n+1m tilanteessa tulee nautittua myös kaksin naisen kanssa ja sehän kiihottaa miestä ihan hulluna. Ennen ensimmäistä ryhmäseksikokemusta jännitti, että miten se käytännössä toimii ja onko aina joku tiellä tai jääkö joku ulkopuoliseksi. Mutta kokemus olikin aivan loistava ja kaikki (2m+2n) nautti tosi paljon.
Tietenkin kaikenlainen ryhmäseksi vaatii vahvaa luottamusta toiseen ja myös itseluottamusta, eikä saa olla mustasukkasta tyyppiä. Mahtavia tilanteita syntyy kun kuunnellaan toisten toiveita ja kaikki pääsee tekeen sellasia juttuja mistä tykkää.
 
Paritellen
sulla Mimi-80.Itse olen mies,mutta tuo sun kertomasi on kuin suoraan vaimoni kirjoitus!
Mites sun poikaystäväsi ajatukset?Itseäni juuri tuollainen kuvailemasi juttu kiihottaa ja
tämä perustuu kokemukseen.

QUOTE=Mimi-80;10623308]Olen nainen ja kokemusta on kolmen- ja neljän kimpasta. Kaikki tilanteet on toiminu tosi hyvin, eikä kukaan ole tuntenut itseään ulkopuoliseksi. Kai sitä pitää osata nauttia katselemisestakin, esim 2m+1n tilanteessa kiihottavaa on ottaa toiselta suihin ja saada samaan aikaan munaa pilluun, mutta kyllä sekin kiihottaa kun oma poikaystävä katselee vierestä kun mua naidaan. Olen bi, eli 2n+1m tilanteessa tulee nautittua myös kaksin naisen kanssa ja sehän kiihottaa miestä ihan hulluna. Ennen ensimmäistä ryhmäseksikokemusta jännitti, että miten se käytännössä toimii ja onko aina joku tiellä tai jääkö joku ulkopuoliseksi. Mutta kokemus olikin aivan loistava ja kaikki (2m+2n) nautti tosi paljon.
Tietenkin kaikenlainen ryhmäseksi vaatii vahvaa luottamusta toiseen ja myös itseluottamusta, eikä saa olla mustasukkasta tyyppiä. Mahtavia tilanteita syntyy kun kuunnellaan toisten toiveita ja kaikki pääsee tekeen sellasia juttuja mistä tykkää.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä