Luin tästä ketjusta tuon onnellisen miehen kirjoituksen ja voin yhtyä täysin hänen tuntemuksiinsa..Olemme olleet vaimoni kanssa onnellisesti yhdessä yli 20 vuotta ja seksi on ollut aina iso osa suhdettamme.
Seksielämämme on ollut aina tosi aktiivista ja hyvää,rakastelemme edelleen melkeinpä joka ilta,eikä vähiten siksi että vaimoni on seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen nainen.Muutenkin olemme puhuneet seksistä ja tarpeistamme silläkin alueella aina avoimesti, ja se johti aikanaan siihen,että vaimollani on ollut kohta 8 vuotta vieras mies rakastajana,jonka kanssa hän on tapaillut muutaman kerran kuukaudessa yleensä kotonamme koko suhteen ajan ja lukemattomia kertoja olemme päätyneet sänkyyn kolmestaankin. Vieras tämä mies ei meille ollut kun tällaiseen ajauduimme,hän on ollut hyvä ystäväni jo nuoruus vuosista asti ja vaimonikin on tuntenut hänet siitä asti,kun aloimme seurustella.Tilaisuus tekee varkaan,niinhän sanotaan ja niin vaimoni ja ystävämme seksisuhdekkin alkunsa sai.
Vietimme saunailtaa meillä ystävämme kanssa,niinkuin monta kertaa jo aiemminkin,kotiviiniä maistellen ja korttia pelaillen.Jossain vaiheessa aamuyötä menimme vaimon kanssa sänkyyn ja ystävämme meni nukkumaan toiseen huoneeseen.
Vaimoni on tykännyt ja kiihottunut aina siitä,kun juttelen hänelle "tuhmia" seksiä harrastaessamme ja niin tein sinäkin yönä,aloin hyväillä häntä ja vihjailla että ystävällämme on melkoinen peli ja kiusoittelin vaimoa sillä että haen miehen kaverikseni ja pidämme vaimoa oikein hyvänä kahteen mieheen.Vaimo luonnollisesti kiihottui jutuistani melkoisesti,hän aivan tulvi ja vapisi hyväilyistäni.Mutta olin tosiaan hetken melkein järkyttynyt,kun hän yllättäen kimposi polvilleen sängylle,riisui yöpaitansa ja sanoi häpyään hyväillen haluavansa oikeasti naida ystävämme kanssa,pyysi minua hakemaan hänet makuuhuoneeseemme ja jättämään heidä kahen.En osannut tosiaan sanoa siinä tilanteessa hetkeen mitään,niellä vain järkytystäni,mutta kun vaimo toisti monta kertaa haluavansa vierasta ihan oikeasti,päätin että ei kai se pahaksi voi olla,jos vaimo saa haluamansa.Ei meinannut uskoa ystävämmekään korviaan,kun kävin kertomassa mitä vaimoni haluaa tehdä,innostui kyllä pyynnöstäni,mutta sanoi monta kertaa ettei voi sitä minulle tehdä,hyvälle kaverilleen.Itseänikin ajatus kiihotti kuitenkin siinä vaiheessa jo niin paljon,että pystyin vakuuttamaan ystävämme siitä,että haluamme sitä vaimoni kanssa kumpikin ja niin hän meni vaimoni toivetta toteuttamaan ja kuulin jo hetken päästä että vaimo tosiaan halusi rakastella ystävämme kanssa,kuulin miten sänkymme alkoi natista ja sen kun vaimoni aneli ystäväämme tulemaan syvemmälle ja panemaan itseään kovemmin,eikä siinä monta minuuttia mennyt,kun kuulin vaimoni saavan orgasmin ystävämme antaessä hänelle melkoista kyytiä,sängyn hakatessa makuuhuoneen seinään.
Siitä vaimoni ja ystävämme seksisuhde alkunsa sai,omastakin aloitteestani,ja on jatkunut siitä asti.Itse en ole tuntenut sen vuoksi mustasukkaisuutta missään vaiheessa ja olen tosi onnellinenkin siitä että näin silloin kävi,jo vaimonikin puolesta ja siksikin että se on lujittanut suhdettamme entisestään,tehnyt meistä entistäkin läheisempiä ja tärkeämpiä toisillemme ja kasvattanut ennen kaikkea luottamusta toisiimme.Onnellinen mies olen siis itsekkin,niinkui on vaimonikin onnellinen nainen.
Hyvä kirjoitus. Kuvastaa sitä, mitä seksi ja rakkaus parhaimmillaan voi olla. Miehenä minua harmittaakin se, että näistä asioista puhuttaessa kaikenlaiset häiriköt kommentoivat ja siten pilaavat fiiliksen, mikä syntyy itsellekin lukiessani näitä seksikokemuksia.
Ei, en runkkaile samalla.....
Olen ollut joskus anno Dazumal mukana erilaisissa seksikokeiluissa ja myönnän aluksi jännittäneeni kovastikin mm. mahdollisia mustasukkaisuuskohtauksia, jos en ole aiemmin tuntenut kyseistä pariskuntaa.
Tiedän omasta kokemuksestani sen, että seksin muotojen määrä lasketaan sadoissa, ei yhdessä-kahdessa versiossa ja tämähän tarkoittaa avoimmuutta ja rehellsitä mieltä myös omien mieltymysten myöntämiseen.
Itseäni on alkanut kiihottaa ajatus kolmen pyörästä siten, että kokeilisin ensimmäisen kerran elämässäni kunnollista bi-leikittelyä.
Mutta ajatuksen asteelle se on jäänyt juuri siksi, että olen ollut melkoisen laiska etsimään kontakteja ja lähteä rakentamaan luottamusta.
Olen avioliitossa, mutta vaikka toivoisinkin vaimoni osallistuvan erilaisiin leikkeihin, hän ei halua, eikä mieleeni tulisi häntä pakottaakaan moiseen.
En koskaan vertaile tai lähde ajattelemaan sitä, onko toisella miehellä isompi/pienempi vehje kuin itselläni, sillä eroottinen lataus syntyy korvien välistä ainakin itselläni.
Kun en käytä alkoholia, saatan vaikuttaa (ehkä vain luulen niin) aika tylsältä, mutta liika huikkailu pilaa takuuvarmasti niinkin hienoviritteisen asian kuin mitä seksi ja seksuaalisuus ovat.
Erilaiset fetissit, kuten nahka, lateksi jne ovat kiihottavia, mutta tilannehan se on, mikä ratkaisee, kiihottava on myös pelkästään itse tilanne.....
Kuvaamasi tilanne on hieman samanlainen, mistä itse olen haaveillut; itse nauttisin kovasti myös siitä, kun nainen saa vastaanottaa kahden miehen hyväilyjä, ilman varta vasten suunniteltuja asioita. Ts. tilanne ikäänkuin ajautuu siihen....kuten teilläkin tavallaan kävi.
Aisuriksi en tunnustaudu, sillä itse nauttisin kovasti myös parinvaihdosta; olenhan ollut saavana osapuolena kahden naisen välissä ja seuraavana arkipäivänä töistäni tuli kyllä ns. maanantaijälkeä....
Mutta elämä ON erotiikkaa, toteaa näin 59-vuotias hesalainen ukkomies...