rythm
mielestäni, tuo. on. todella, kiihoittavaa....
haluaisin. avovaimolleni. vierasta. kullia.
Viimeksi muokattu:
Jos nyt otetaan tuollainen ympyrä: Helsinki-Hämeenlinna-Tampere-Pori-Turku. Niissä kilometreissä ei tule matkaa liikaa.
Joku kysyi tuolla pikkukikkelistä ja pienirintaisesta. No niillähän nyt ei ole tietenkään mitään merkitystä, ihmiset otetaan ihmisinä. Lapsellinen mittailu ja minkälainen kukin on, täytyy jättää pois. Kunhan ollaan fiksusti, toisia huomioivasti ja örveltämättä liikkeellä.
Aikuisten yhdessäolo ei ole sitä että mittaillaan toisia mitoilla. Jos joku kiinnostaa niin siitä vaan tekemään tuttavuutta. Kovin rajallisella asenteella ei tietenkään saa suhtautua.
Saatte te muutkin tätä suunnitella, tehdään tästä yhteistä kivaa.
Totta kai pitää ensin netteillä ja tutustua, jokainen kertoa mitä suunnilleen haluaa.
Minua on kovasti alkanut näin aikuisemmalla iällä kiinnostamaan yhdistelmä 2 naista 1 mies. Ja mielellään noin saman ikäisten kanssa. Kokeilun halu vain kummasti kasvaa kun ikää tulee. Nuorempana en olisi moista ajatusta voinut edes kuvitella. Haluaisin oppia "soittelemaan" myös naista. Minunkin mielestä esim. kolmen kimppa vaatii ehdotonta luottamusta.
Minua on kovasti alkanut näin aikuisemmalla iällä kiinnostamaan yhdistelmä 2 naista 1 mies. Ja mielellään noin saman ikäisten kanssa. Kokeilun halu vain kummasti kasvaa kun ikää tulee. Nuorempana en olisi moista ajatusta voinut edes kuvitella. Haluaisin oppia "soittelemaan" myös naista. Minunkin mielestä esim. kolmen kimppa vaatii ehdotonta luottamusta.
Kyllä oikeasti kiinnostaa. Mutta mitä mieltä kumppanisi on? Vai oletteko jo kokeneita kolmen kimppa "jutuissa". Olisitteko siis valmiit tapaamaan tälläisen aikuisen naisen, jonka kimppa kokemus olisi ensimmäinen... Pääsisitte siis opettamaan minua. Haluaisin kuitenkin tietysti tutustua teihin ensin. Eli ensimmäinen tapaaminen ei välttämättä johtaisi vielä mihinkään. Olisiko se huono asia?oletkin, sinkku. anteeksi en huomannut. pitäisikö meidän ruveta suunnittelemaan, tapaamista, jos sinua oikeasti, kiinnostaa. tällainen, ryhmä.
Siippani tykkää hieronnasta ja meillä käykin kotona hieroja
silloin tällöin. Muutama vuosi sitten meille tuli mieshieroja, joka
oli meidäm ikiä ja mukavanoloinen. Osallistun usein itsekin
hierontaan sen verran kuin osaan. Hieroimme lämpimällä öljyllä ja sitä kaatui
alussa selän ja pakaroiden päälle, jolloin pikkuhousutkin riisuttiin
ja peffan päälle tuli pelkkä pyyhe. Innostuin ja kiihotuin valtavasti
siinä vaiheessa kun pääsimme niskan, selän ja hartioiden hieronnan
jälkeen jalkoihin, huomasin kuinka kiihottunut vaimoni oli. Lemmennestettä
valui ihan hieronta-alustalle asti. Hierojakin huomasi sen ja kun en
malttanut olla sipaisematta ikäänkuin vahingossa häpyhuulia ja myöhemmin
klitoristakin, vaimoni haarat levisivät ikäänkuin luvaksi mennä
pidemmälle. Hieroja kysyi elekielellä, josko hänkin saisi kokeilla ja
lopulta homma eteni yhdyntään asti. Vaimoni on ollut hiukan ujo ja
estynyt, mutta meillä senjälkeen tapahtuneet vastaavat sessiot
ovat parantaneet entisestään seksiämme. Vaimoni on tullut avoimemmaksi ja
tekee minullekin eroottisia yllätyksiä. Meillä kokemukset ovat
olleet positiivisia ja tuoneet lisäväriä seksielämäämme. Itse olen
aina saanut kiksini naiseni kiihottumisesta ja tyydyttymisestä.
En ole haaveillut seksistä muiden naisten kanssa tai että olisi
kaksi naista. Tosin ensimmäisen kerran jälkeen mietitytti, että onkohan
tämä ihan normaalia vai ollaanko pervoja ja jääköhän tästä
lopulta huono muisto. Rakastamme kuitenkin kovasti toisiamme ja
mustasukkaisuuskaan ei vaivaa. Meillä on sen verran jännitystä ja
vaihtelua elämässä, että pettää ei tarvitse. 99% seksistämme on
kuitenkin romanttista kahdenkeskistä. Mutta yhteenvetona sanoisin,
että meillä on toiminut ja oikeastaan vain lujittanut suhdettamme.
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?
Täältä myös yksi ääni ryhmäseksille. En missään varta vasten seksiä painottavaa ryhmää ole kokeillut, mutta parikin kertaa on näin käynyt, että mennään tyttöporukalla (puolisot mukaan) mökille, otetaan sen hetkisiä uusiakin tuttavuuksia mukaan, jos joku seukkailee uuden kanssa. Sitten aika rauhallisesti koitetaan virittää hieman seksuaalisempaa tunnelmaa ihan oman kumppanin kanssa, "sattumalta" usein sen verran näkyvästi, että joku muukin eksyy katsomaan. Useimmiten jää pelkäksi katsomiseksi, mutta on käynyt niinkin, että tulee kolmas mukaan. Todella kiihottavaa.
Kokeilkaa, harjoittakaa, nauttikaa. Siinä teille kaikille nautintoa.Haluaisin miespuolisena osallistua kyseiseen hommaan.Naiset keskenään, jo ajatuskin kiihottaa.
..että juhannusjuhlat venyy toisilla, mutta jotain rajaa jutuissa sentään pitäis olla.Tää on asiallinen palsta eikä satutunti..Onnistuu kyllä ottaa itseltä suihin,mut pitää taas alkaa venytellä enemmän,nyt en saa kun peniksen pään suuhuni,aiemmin oon saanut kokonaan suuhuni,on tosi mahtavan tuntonen suussa..oon joitain kertoja lauennu omaan suuhuni.Onko joku mies ollut kolmantena ja ottanut naisen kans mieheltä suihin?Kokemusta et pariskunta yhdessä hyväilee penistä?Vois olla mahtava kokemus et nainen ottaa multa suihin ja itse otan mieheltä.