Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
redroot
älä turhaan juokse se on vaan vastassa myöhemmin
Kyllä hävetti, kun oltiin kavereiden kanssa mökillä ja miehet tulivat hönöpäissään saunakaljoja hakemaan alastomina meiltä tyttöystäviltä ja naisilta. Muiden miehillä komeat penikset upeasti heiluivat ja heilahtelivat, mutta minun miehelläni on niin pieni, ettei sitä juuri karvojen keskeltä erota. Muut naiset katsoivat miestäni ja sitten minua säälivästi. Olisin halunnut vajota maan alle häpeästä. Tämän jälkeen yksi nuorempi nainen vielä kysyi jotain seksielämästämme. Vastasin jotain epämääräistä. Täytyy laittaa mies kiertoon. Ei taida tulla mitään...

Viimeksi muokattu:
Pienimies
Oon 15-vuotias, mun penis on levossa n. 6.5cm, erektiossa taas n. 11.5cm.
Kasvaako se vielä, haluaisin ainakin, että se olisi vielä 2-3cm pitempi, sitten olisin tyytyväinen. Ei tuollaista kalua kehtaa tytöille näytellä.

Jooo
Kasvaako se vielä, haluaisin ainakin, että se olisi vielä 2-3cm pitempi, sitten olisin tyytyväinen. Ei tuollaista kalua kehtaa tytöille näytellä.
Vähän sama juttu mutta oon 14-vuotias ja noista kummastakin 1-2cm pienempi, ja toivottavasti kasvaa vielä

Viimeksi muokattu:
huh huh
Eikös ne vehkeet ym ole lisääntymistä varten MITÄÄN muuta merkitystä niillä EI OLE, sairasta alkaa mittailee vehkeiden tai rintojen kokoa ,mutta tällasta tää nykyihmisten uusavuton maailma on mitatkaa ensin tunteenne kun menette sänkyyn niin säästytte vaivalta

Matematiikkaa
Huvittuneena seurannut keskustelua.

On täysin fakta, että pieni kasvaa suhteellisesti enemmän kuin iso.
Kyse on myös verenkierrosta. Toisilla ääreisverenkierto on huonompi ja
penis on levossa täysin tyhjä. Joillain lepoasento on osittainen stondis, eli hieman turpea.
..ja tämänhän voi kokeille joskus kun pallit on kylmät ja vetäytyy ->muna pienenä, koska
ei verta sisällä. Yleensä tällöin myös varpaat kylmät.

Aiemmin joku kirjoitti, että 6cm levossa ja 18cm stondiksessa. Penis siis kasvaa
kolminkertaiseksi. Entäpä jos kaverilla olisi 10cm levossa niin jokainen ymmärtää
ettei se kasva 3x eli 30cm pituiseksi.

Pienet kasvaa 3-5x lepopituutta suuremmiksi ja isot max. 1-2x isommaksi.
Jos et usko, katso alla olevaa taulukkoa ja kokeile. Taulukon puuttuvat arvot
on niin epärealistisia, että ne on poistettu. (esim. 11cm levossa ja 3x kasvu =33cm tai
3cm levossa 2x kasvulla = 6cm)

Eli taulukossa vain mahdolliset arvot.

Lepokoko |........ 1.5x ........ 2x ........ 3x ......... 4x....... 5x
-----------------------------------------------------------------------------
3cm.........|........ ___.......... ___ ......9cm........12cm.....15cm
6cm.........|........ ___..........12cm.....18cm.......___.......___
9cm.........|........ 13.5cm.....18cm.....____.......___.......___
11cm........|........ 16.5cm.....22cm.....____.......___.......___
14cm........|........ 21cm........____.....____.......___......___

Kuten taulukko osoittaa, on isoja ja on pienempiä, mutta vain pieni
muna voi kasvaa moninkertaiseksi. Itse kuulun tuohon 4x kasvuun.
Levossa 4.5cm... ...loppuja ei liene tarvitse kertoa.

Taulukon kertoimet 2x, 3x jne menee aika karkeasti, voihan kasvu olla
vaikka 2.5x mutta jokainen lienee ymmärtää nyt mistä on kyse kun puhutaan,
että isompi levossa menettää etumatkaansa kun pieni levossa lähtee nousukiitoon.

Enriko
Koittakee nyt naiset ymmärtää, että jos miehen mulukun koko ei tyydytä, voi valita toisen miehen; tehän olette näissä seksuaaliasioissa niin niskan päällä, että voi pyöritellä miehiä kuin sukkaa sormien ympärillä. Ei mies sille mitään voi, jos on pieni. Mutta koittakaapas ensi kerralla kun pienimulkkunen miehenne ynnäilee josko sänkyyn mentäisiin, niin vähän viritellä tuolla [linkki moderoitu] sivulla niin jo on mela tanassa kuin peitsi konsanaan jahka makkariin asti päästään.

Viimeksi muokattu:
JM
Koittakee nyt naiset ymmärtää, että jos miehen mulukun koko ei tyydytä, voi valita toisen miehen; tehän olette näissä seksuaaliasioissa niin niskan päällä, että voi pyöritellä miehiä kuin sukkaa sormien ympärillä. Ei mies sille mitään voi, jos on pieni. Mutta koittakaapas ensi kerralla kun pienimulkkunen miehenne ynnäilee josko sänkyyn mentäisiin, niin vähän viritellä tuolla [email moderoitu] sivulla niin jo on mela tanassa kuin peitsi konsanaan jahka makkariin asti päästään.

Kyllähän miehetkin kattoo naisessa ulkonäköä. Rintojen ja perseen on oltava tietyn kokoset ja kasvojen kauniit. Ei nainenkaan noille ominaisuuksilleen hirveästi ite voi mitään ja silti miehet niistä keskustelee ja niitä naiselta vaatii.
Ihan samalla lailla miehen penis saattaa olla naisen silmään kaunis ja houkutteleva kun se on tietyn kokonen tai näkönen. Ihan vaan visuaalisena asiana. Mitä väärää siinä on? Ei sille voi mitään, että sellanen kiihottaa naista. Miehillä on vaan sellanen onni, että nainen kun rakastuu niin se useimmiten oppii hyväksymään miehensä vikoineen, että ei sen kullin koolla aina oo väliä.

Viimeksi muokattu:
jep
Kyllähän miehetkin kattoo naisessa ulkonäköä. Rintojen ja perseen on oltava tietyn kokoset ja kasvojen kauniit. Ei nainenkaan noille ominaisuuksilleen hirveästi ite voi mitään ja silti miehet niistä keskustelee ja niitä naiselta vaatii.
Ihan samalla lailla miehen penis saattaa olla naisen silmään kaunis ja houkutteleva kun se on tietyn kokonen tai näkönen. Ihan vaan visuaalisena asiana. Mitä väärää siinä on? Ei sille voi mitään, että sellanen kiihottaa naista. Miehillä on vaan sellanen onni, että nainen kun rakastuu niin se useimmiten oppii hyväksymään miehensä vikoineen, että ei sen kullin koolla aina oo väliä.

Yleistämistä. Väität tuossa jokseenkin yksiselitteisesti, että kaikki miehet vaativat naisilta tiettyjä rinta/perse/kasvot kriteereitä täyttymään. Näinhän asia ei tietenkään ole. Tietenkin on olemassa tuollaisia pinnallisia miehiä, joille nuo ovat tärkeitä. En välttämättä haluaisi puolustella heitä mitenkään, mutta täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että miehen seksuaalinen kiihoittuminen tapahtuu lähinnä visuaalisella puolella (ainakin ensiksi), jolloin noihin saattaa kiinnittää hieman enemmän huomiota. Myöskin tietynlaiset piirteet viestivät sitä, että kyseessä on hyvä valinta lisääntymisen kannalta. Johonhan kaikki loppujen lopuksi perustuu.

Mitä tulee noiden ominaisuuksien muokkaamiseen, niin on se kyllä helvetin paljon helpompaa, kun peniksen koon kasvattaminen.

Rintojen kokoonhan ei voi sinällään vaikuttaa ilman implantteja, mutta mieti sitä hetki, että kuinka "helppoa" ja yleistä on nykyään laitattaa implantit (en siis sano, että kenenkään tulisi näin tehdä). Mitä tulee perseeseen, niin jos perse ottaa kiinni "oviaukoista" läpi kulkiessa, niin siihen voi ainakin jossain määrin vaikuttaa sillä ettei syö kaikkea turhaa roskaa (jos on "paskat geenit"). Varsinkaan sellaista jota ihminen ei tarvitse todellisuudessa ravinnokseen ja harrastamalla liikuntaa ja liikesarjoja, jotka kiinteyttävät persettä. Kasvoihin ei sinällään voi vaikuttaa pysyvästi ilman plastiikkakirurgiaa. Eikös meikkaamisen voi kuitenkin luokitella ainakin tilapäiseksi mahdollisuukseksi muokata "vikoja" ja tuoda parempia piirteitä esiin?

Näillä kaikilla on yksi yhteinen tekijä ja se on; että ne ovat kaikki täysin olemattomia seikkoja toimivan ja nautinnollisen yhdynnän kannalta. Sen sijaan miehiltä taas odotetaan (yleensä) tiettyjä mittoja täyttymään, koska se tietty koko juuri TUNTUU hyvältä/parhaalta. Ei pelkästään siis visuaalisella puolella.

Ps. Penis ei ole sinällään vika (vaikka viimeisessä lauseissa näin toteatkin). Se on luonnon luoma piirre. Jonka viallista puolta mies harvemmin itse näkee tai kokee, koska se toimii miehelle kuten luonto on sen tarkoittanut toimivan. Vika sen sijaan taitanee olla itse naisessa jos hän ei ole sopiva vastaanottamaan sitä. :p

Viimeksi muokattu:
Xy1
Y

Ps. Penis ei ole sinällään vika (vaikka viimeisessä lauseissa näin toteatkin). Se on luonnon luoma piirre. Jonka viallista puolta mies harvemmin itse näkee tai kokee, koska se toimii miehelle kuten luonto on sen tarkoittanut toimivan. Vika sen sijaan taitanee olla itse naisessa jos hän ei ole sopiva vastaanottamaan sitä. :p
Ei peniksen koko ole vika, vaan ominaisuus. Naisten pillujakin on tunnetusti eri kokoisia, aivan pienestä isoon. Suurin osa on keskikokoisia sopiakseen keskikokoiselle kalulle. Joten on vain etsittävä itselle sopivankokoinen vastakappale, eikä haukkua toista isoksi, jos itsellä on pieni tai päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Nöösi
Ei peniksen koko ole vika, vaan ominaisuus. Naisten pillujakin on tunnetusti eri kokoisia, aivan pienestä isoon. Suurin osa on keskikokoisia sopiakseen keskikokoiselle kalulle. Joten on vain etsittävä itselle sopivankokoinen vastakappale, eikä haukkua toista isoksi, jos itsellä on pieni tai päinvastoin.
Pilluja on eri kokoisia, se on useasti tullut todettua eri naisten kanssa. Mutta mielestäni tässä ei le kyse pelkästään pillun koosta, vaan siitä miten nainen osaa kontrolloida pillunsa lihaksia. Olen todennut että naiset jotka osaavat kontrolloida pillunsa lihaksia, saavat myös helposti orgasmeja. Puhumattakaan siitä että heidän kanssa on erittäin nautinnollista olla yhdynnässä koska pystyvät helposti pillun lihaksillaan "hieromaan" kyrpää yhdynnän aikana, sekä myös säätämään pillun tiukkuutta. Eli kookkaammasta pillusta voi näin ollen saada tiukkaa eli pienempää pillua aikaseksi.

Viimeksi muokattu:
JM
Yleistämistä. Väität tuossa jokseenkin yksiselitteisesti, että kaikki miehet vaativat naisilta tiettyjä rinta/perse/kasvot kriteereitä täyttymään. Näinhän asia ei tietenkään ole. Tietenkin on olemassa tuollaisia pinnallisia miehiä, joille nuo ovat tärkeitä. En välttämättä haluaisi puolustella heitä mitenkään, mutta täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että miehen seksuaalinen kiihoittuminen tapahtuu lähinnä visuaalisella puolella (ainakin ensiksi), jolloin noihin saattaa kiinnittää hieman enemmän huomiota. Myöskin tietynlaiset piirteet viestivät sitä, että kyseessä on hyvä valinta lisääntymisen kannalta. Johonhan kaikki loppujen lopuksi perustuu.

Mitä tulee noiden ominaisuuksien muokkaamiseen, niin on se kyllä helvetin paljon helpompaa, kun peniksen koon kasvattaminen.

Rintojen kokoonhan ei voi sinällään vaikuttaa ilman implantteja, mutta mieti sitä hetki, että kuinka "helppoa" ja yleistä on nykyään laitattaa implantit (en siis sano, että kenenkään tulisi näin tehdä). Mitä tulee perseeseen, niin jos perse ottaa kiinni "oviaukoista" läpi kulkiessa, niin siihen voi ainakin jossain määrin vaikuttaa sillä ettei syö kaikkea turhaa roskaa (jos on "paskat geenit"). Varsinkaan sellaista jota ihminen ei tarvitse todellisuudessa ravinnokseen ja harrastamalla liikuntaa ja liikesarjoja, jotka kiinteyttävät persettä. Kasvoihin ei sinällään voi vaikuttaa pysyvästi ilman plastiikkakirurgiaa. Eikös meikkaamisen voi kuitenkin luokitella ainakin tilapäiseksi mahdollisuukseksi muokata "vikoja" ja tuoda parempia piirteitä esiin?

Näillä kaikilla on yksi yhteinen tekijä ja se on; että ne ovat kaikki täysin olemattomia seikkoja toimivan ja nautinnollisen yhdynnän kannalta. Sen sijaan miehiltä taas odotetaan (yleensä) tiettyjä mittoja täyttymään, koska se tietty koko juuri TUNTUU hyvältä/parhaalta. Ei pelkästään siis visuaalisella puolella.

Kyllä joo. Mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi on jotenkin väärin että nainenkin haluaa tiettyjä mittoja mieheltä kun miehet voi vaatia samaa naiselta.
Vaikka minulle on parisuhteessa se ja sama, millanen killutin sillä miehellä haaroissa on, jos on muuten oikeanlainen ihminen. Mutta omaan henkilökohtaiseen kiihottumiseen vaikuttaa huomattavasti se, jos miehen vehje on iso ja näyttävä. Niin se vain on. Minun aivoissa ei ole sellaista kohtaa, joka kieltää kiihottumasta sellaisesta asiasta, mille mies ei itse voi mitään.
Vaikka itse seksissä pienempi kyllä tuntuu usein paremmalle.

Viimeksi muokattu:
Pienimies
Olen 13vuotias ja täytän tässä joulukuussa 14.. Karvat kasvaa... Voiko penikseni enää kasvaa ku se on nyt jäykkänä semmoset 9cm-9,5cm... Toivottavasti sillä ei tommosella munalla paljoa panna... Vastatkaa pliis =D

Zessus
Kyllä pienimunasia miehiä Suomessa on paljon. Kun tähänkin ketjuun on kirjoitellut niiin monta eri ihmistä kumpaakin sukupuolta. Eli pieni vehje on ongelma jos joku muu näkee sen esim. saunareisulla.?? Jos mies pystyy elämään pienen kalunsa kanssa,mutta vaimolle se on häpee niin mikä on parisuhteen tarkoitus?? Mitä jos parisuhteelle tulee todellinen kriisi ja joudutaan miettimään parisuhde uusiksi? Kumpi on tärkeämpi kriteeri? 10 luonteen mies naiselle jonka olet aina halunnut vai se "pili"? Olisiko omassa ruumiissa jotain vikaa mutta toinen ei puhu siitä? Onko häiritseviä liikakiloja, pienet tissit, väärän mallinen peppu?? Täytyy olla täydellinen itse että voi arvostella toisen ruumiillista asiaa.. Kyllä meillä nykyajan ihmisillä täytyy olla hitosti joutoaikaa kun tälläistäkin asiaa voi pohtia netissä monta tuntia.. Kuhan kommentoin. Ampukaa vaan "alas" kaikki kirjoittamani!!

Loliitta
Iso kalu on aina plussaa miehelle ja normikalukin on ihan ok.
Mutta jos penis on siis ihan oikeasti mitättömän pieni, niin se on ihan oikea ongelma. Sellainen juhlakunnossa kymmensenttinen ja ohut puikko, josta ei tiedä onko sisällä sormi vai kalu, niin kyllä se tappaa erotiikan todella helposti.
On helppo todeta, että koolla ei ole väliä ja pieni on yhtä hyvä, kuin isonkin. Näin onkin niin kauan, kun se ei satu omalle kohdalle, vaan esim naapurin naiselle. Sille voi jopa hieman naureskella ja olla hyvin empaattinen. Monelle naiselle pienikaluisuus on henkilökohtainen katastrofi, sekä sängyssä, että varsinkin seuraelämässä esim pippaloissa, joissa saunotaan porukalla ilman uikkareita. Ei varmaan ole kiva olla se, jonka miehen haaruvälissä on pienen pieni nahkatötterö, kun muiden meisten kalut heiluvat ja roikkuvat komeasti.

Miii
Olen lähes 40-vuotias nainen ja oma kokemukseni parhaasta rakastajasta on ehdottomasti ollut pienikaluinen mies. Hän oli ymmärtänyt sen asian, että nainen (minä ainakin) tarvitsee kunnolla nauttiakseen jotain ihan muuta kuin vain perinteisen sisään ulos-yhdynnän ja ison kalun! Tämä mies jaksoi lämmitellä, suudella , hieroa ja helliä todella pitkään antaen minun nauttia ja saada sarjaorgasmenja. Mitä väliä SEN koolla oli tällaisessa rakastelussa.. Todennäköisesti hänkin olisi isokaluisena tyytynyt vain yhdyntään, (??) ajatellen sen riittävän naisen tyydyttämiseksi. Siis kaikki pienikokoiset ja miksei isommatkin miehet, keskittykää rakastellessanne enemmän naisen lämmittelyyn, niin kalunne koolla ei todellakaan ole mitään väliä!!!

Näin juuri. itse oon vasta 22, mutta teksti oli juuri sitä mitä olisin itse kirjoittanut. Monet isokaluiset miehet luulevat naisten nauttivan kalusta niin paljon, että he unohtavat kaiken muun ja nussivat naista kuin raiskaisivat jotain tyynyä. On huvittavaa miten jotkut miehet ihan oikeasti luulevat, että pelkät sisään-ulostyönnöt tuntuvat hyviltä. Jokainen mies, peniksen koosta riippumatta, voi olla hyvä rakastelija. Löit naulan kantaan.

Viimeksi muokattu:
nauravat nakit
itselläni on varmaan sellainen keskiverto nakki 17*4,5cm, pitäisiköhän naisten ryhtyä treenaamaan sitä jalkoväliään kun niissäkin on tosi ämpäreitä, voisi kuvitella ettei norsun kullia pienempi siellä tunnu, turha muiden pilkkaaminen pois ja katse omaan jalkoväliin arvon naiset.

11,5cm 16.v poika

terve oon 16v poika jolla on saman kokonen penis. oon miettiny kans et mitäköhän tytöt sanois.

Viimeksi muokattu:
Rekku
No tytöt ei välttämättä vielä oikein ymmärrä tuota kokoasiaa, mutta jos se kalu pysyy noin pienenä ( 11,5 cm ), kuin näillä kahdella, niin vanhemmiten se ei tunnu riittävän.
Mitäkö sanoo ?
Ensin tulee nauru, sitten itku :))

Jäbä18
Ite oon kyllä aikas novice tai siis todella aloittelija näissä hommissa, ja oma kultani, niinkun minäkin oltiin vielä "korkkaamattomia" ennen suhdetta... Joten me kummatkin aloitettiin samalta viivalta, mikä on kyllä ollu todella hyvä juttu.

En oikee ymmärrä tota ideaa, et tärkeintä ois iso kyrpä tai tiukka pillu jne jne :S Esimerkiks jotain sellasia mitä oon ite kuullu tytöltäni, niin häntä kiihottaa suunnattomasti se, että näkee mun nauttivan, ja varmasti sama pätee myös muilla naisilla kumppaninsa kanssa. Ja kuulemma se tuntuu myös tytöstä itsestä todella hyvältä. Omasta mielestäni ehkä nautinnollisinta seksissä on se että näkee kumppanin nauttivan, ja kun suhteessa on mukana paljon tunteita, niin haluaa tehdä kumppanilleen hyvää, eikä ajattele vaa tyyliin et "ei tunnu musta millekkää nii vaihampa äijää/muijaa".

Itelläni ei oo omasta mielestä pieni, eikä suuri-> 15 pitkä ja 15 ympärys mitta... Tosin tuollakin ilmeisesti "keskiverto" pelillä saan kultani nauttimaan, mikä on mulle ainakin henkilökohtaisesti se nautinnollisin asia kun näen kultani nauttivan... Toki myöskin kielellä ja sormin hyväileminen tuntuu musta itestänikin tosi hyvältä, joten onks sittenki niin paljon sellasia miehiä, jotka ajattelee liikaa itteensä?

Niin ja jos rupee miettimään, nii onhan sormikin on usein paljon pienempi kun penis, ja sormellakin saadaan tytölle aikaiseksi nautinto, niin miks muka tarvittaisiin niin erityisen iso?.

Jokainen mies on velvollinen opettelemaan tuntemaan naistaan. Se että tietää mistä kumppani pitää ja itse ainakin haluan oppia tuntemaan tytöstäni kaiken, ja tietää mikä tuntuu parhaimmalta, ja mitä jätän tekemättä. Toki naisenkin ois varmasti hyvä kertoa mikä tuntuu hyvältä, ja mikä ei.

Seksi kun ei ainakaan meillä päin ole sitä pelkkää nussimista, vaan se on toisen hyvänä pitämistä, hyväilyä, läheisyyden tunnetta, toisen arvostamista, toisen tuntemista ja RAKKAUDEN OSOITTAMISENA.

Seksi on niiiiin paljon muutakin kun elinten koko ja näkö. Sen kun oppii ymmärtämään, niin itse tunto pysyy kohdallaan, kumppani tyytyväisenä, ja mikä parasta, elämästä ja seksistä osaa nauttia täysillä, kun ei jää miettimään omaa kulliansa... Siis se sanonta että miehet ei nää omaa kulliansa pidemmälle, onkin valitettavasti hyvinkin osuva sanonta...

Tuli tosi sekava teksti, ja pyydän anteeksi jo näin etukäteen...

Yhteistyössä