Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Heituli
Myrtin viestiä piti kommentoida, että hyvä että teillä asiat alkaa pikku hiljaa etenemään! :)
varmasti on helpottavaa kuulla, että kaikki on suurin piirtein kunnossa. Toivottavasti terot auttaa kierron tasaamisessa ja se tuottaisi myös positiivisen tuloksen ;)
 
Minmie-79
Heitulille iso voimahali!
Ei oo totta ollenkaan, et siellä ollaan noin suppeita noinkin tärkeän asian kanssa. Mulle opetettiin jo pikkutyttönä, kun ekat menkat oli tullu, että silloin kun ne tulee, niin kaikki on kunnossa (ei sekään tietty aina pidä paikkaansa) ja jos ne ei tule (paitsi tietty raskaana ollessa) niin jotain on pahasti vialla. Itse olen aina saanut apua jos olen mennyt lääkärille tai edes terkkarille heittojen vuoksi. Testit on aina tehty ja tarvittaessa tilannetta seurattu. Ei mullekaan oo lääkkeitä tarjottu, kun sellaset lääketieteellistä huomiota vaativat isommat heitot on ollu aika harvinaisia. Sulla on jo kauan ollut vauvantekoyritystä tuloksetta ja siitäkin ajasta puolet(?) tollasta ihan älytöntä kiertoväliä, jos ei yleislääkäriltä saa apua, niin varaa oikeesti aika sinne gynelle ja vaikka lisäks yksityiselle, perut sitten sen toisen, jos ei sitä tarvita. <3
 
Sateenkaari!
Minä täällä vielä seurailen! Heituli kannaattaa varmaan varata aika vain ja ainoastaan tolle lapsettomuus-asialle, kyllä silloin otetaan tosissaan. Lääkäreillä on n. 20 min (julkisella puolella) aikaa varattu per potilas ja jos aika on jo käytetty loppuun toisen vaivan kanssa niin, niin tylyltä kun se kuulostaakin, ei lääkärillä ole aikaa perehtyä enää toiseen asiaan. Julkiselta puolelta saatiin me ainakin lähete vuoden yrityksen jälkeen eteenpäin ja jo 5 kk yrityksen jälkeen mulle tehtiin perustutkimukset.
Oikein paljon tsemppiä ja jaksamista, älä menetä toivoa.
 
Tiili-85
morjesta vaan...en olekaan muutamiin päiviin kirjoitellut mitään tänne, mutta ajattelin kertoa nyt kuulumiseni. Proge labrassa kävin ja eilen lääkäri soitti tuloksen, että liian alhainen arvo...eli ovista ei ollut tapahtunut. Aikaisemmin samaa veikkasi (ovista tuskin tulee) seuranta-uä:n lääkäri, kun ne follikkelit olivat liian pieniä kiertoon nähden. Nyt seuraavassa kierrossa otan clomeja 2tbl/vrk ja sitten taas seuranta-uä. Lauantaina alkoi tiputteluvuoto, mutta kunnon vuotoa ei ole vielä näkynyt. Nyt taas hieman positiivisemmalla mielellä ollaan:)

Tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesän lämpimistä keleistä:) Yritetään jaksaa ja +++
 
Heituli
Nyt tulee ihan omaa napaa, jälleen kerran :(
Eli lääkäri soitteli äsken tuloksista, kilpirauhasarvot oli hieman tulleet alaspäin, 4.7 (viimeks oli 5.8), kuitenkin tuli vielä johonkin labraan lähete ja sen perusteella mietitään saanko lääkityksen vai en. Konsultoi sen jälkeen lääkäriä, joka on erikoistunut kilppareihin.

Ja näillä näkymin joudun myöäs uudestaan papaan ym. kokeisiin menkkojenpois jäännin takia. Lääkäri epäili, että menkkojen pois jäänti ei liity kilppariin millään tavalla. Nyt sitten pelottaa, että mikä hemmetti minun kropassa on mennyt vituralleen.

Sateenkaari: Siksi kysyin tuosta menkkahommasta lääkäriltä, koska toisen asian kanssa siellä ei mennyt edes 5 minuuttia. Mutta silti lääkäriä ei kiinnostanut.

Noh, katsotaan taas parin kolmen päivän päästä tilanne uudestaan, jos vaikka tutkimuksiin taas pääsisi.

Tiili-85: Hyvä että sinullakin asiat selkenee. Toivottavasti clomit auttaa. Tsemppiä kovasti!
 
Kilpparivajakki myöskin
Nyt tulee ihan omaa napaa, jälleen kerran :(
Eli lääkäri soitteli äsken tuloksista, kilpirauhasarvot oli hieman tulleet alaspäin, 4.7 (viimeks oli 5.8), kuitenkin tuli vielä johonkin labraan lähete ja sen perusteella mietitään saanko lääkityksen vai en. Konsultoi sen jälkeen lääkäriä, joka on erikoistunut kilppareihin.
Heituli, kyllä noin pielessä oleva kilppari-arvo voi hyvinkin vaikuttaa menkkoihin. Raskautumista yrittäessä arvon tulisi olla noin 2. Vaadi ihmeessä se lääkitys, sehän on muutoin "haitaton". Ja suosittelen kyllä käyntiä yksityisellä lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä niin saat apuja ja asiantuntemusta arvailun sijaan.
 
Viimeksi muokattu:
heho
Etta romisi oikein kunnolla kylaan ; ) Onko teilla greippimehu muuttanut tatia mitenkaan? Mulla tuli tosi voimakkaana tati kylaan mutta eipa tuo mitaaan haittaa. Ei ollut toiveet korkealla tassa kierrossa ja lomalle lahto on edessa! Jippiii! Yritan ottaa tamankin kuukauden vahan niinkuin silta kantilta etta lomailen myos lapsenteosta.
Heituli- kylla ihmetyttaa tuo laakarien hitaus. Kyllahan sulle taytyy apua loytya. *halaus*
Tiili- sinulle kuuluu positiivisia uutisia, tiedat missa mennaan ja apua on tulossa.

Ti 29.6.

Heituli ------------- 90/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------30/28-36-------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------52/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------25/n.30----------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------15/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------1/ 28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------32/29-37-------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------52/28------------------39---------------Esikoinen
 
lele86
Heissan kaikille! Did you miss me??

Täällä on muutto tehtynä tai siis pari viikkoa sitten tuotiin tavarat uuteen kotiin ja sit sellasta pientä remppaamista ollut sisätiloissa ja pihaa pitääkin laittaa ihan isommalla kädellä (aikamoinen eko-immeinen tämä edellinen omistaja, kun niin paljon oli pensaikkoa ettei eteensä nähnyt) :)
Ja eilen sit oli paluu myös työnteon pariin eli soppari kirjoitettu vuodeksi ja lastenhoitohommia teen siis.. pitkää päivää.. eilen olin 11 tuntia ja nyt takana 13,5 tunnin vuoro ja tälläisillä tuntimäärillä mennäänkin koko kesä ainakin...

Heituli: toivottavasti alkas asiat selviämään, ihan vihaks pistää miten ne on kunnallisella siellä käyttäytyneet sua kohtaan! Minä soittasin sinne ja kysyisin että minne voi tehdä valituksen siitä ettei oteta vakavaa asiaa yhtään tosissaan!
*voimahalitus*

heho: pahoittelut tädistä, mutta hyvä että sulla puhtia riittää uuteen yrityskertaan taas :) toivotaan että tulosta alkaisi syntyä teilläkin :)

Tiili: toivotaan, että clomit auttaa.. mä menin jo toisen kierron 1tbl:n vuorokausiannoksella ja nyt kyllä kyselemättä tuplaan annoksen kunhan täti sallii saapua..

Ja siis oma napa vielä:Eli voin sanoa että on ollut ihana kuukausi!! En oo meinaan kerennyt näiltä touhuilta miettiä vauva-asioita yhtään.. muuton takia kyllä vähän niinkun unohtu myös tikutella Oo:ta ja sit olinkin vähän pulassa et millon uskallan luget aloittaa (kun ne pitäs päivä ovisplussan jälkeen aloittaa)
No luotin sit siihen et jos se ois ollu samoihin aikoihin kun viimekuussa (kp15) ja pelailin pikkasen varmanpäälle ja alotin sit luget kp17.. ja nyt la jälkeen en oo ottanu, mut en oo kyllä myöskään testaillut.. varma olo on siitä että täti tulee.. siitä en oo niinkään varma kerkesinkö ovuloida ollenkaan tai sit kun kuitenki nää muuttosysteemistressit ja muut on voinu siirtääkin sitä ovista näin jälkikäteen ajatellen..
Mutta ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. mut siis nyt on niin paljon touhua ja pitkää päivää etten onneks kerkeä edes niin paljon murehtia..
saattaa siis olla et tässä heinäkuukin menee mulla taustailuksi mut ilmottelen ja päivitän ton mun kierron aina kun muutoksia tulee.. (tätä kautta oon oikeestaan vaan ollut perilläkin tuosta mun kierrosta..)

Jaksamista ja lämmintä kesän jatkoa kaikille! Meille ainakin luvattu lauantaiks +30! Onneks on viikonloput vapaat ja jos täti nyt ilmaantuu niin aion nauttia sen kanssa kyllä pari siideriäkin viikonloppuna helteiden kunniaksi!

Tähän vielä pikku aforismi joka kuvastaa hyvin tätä meidän uutta elämää täällä maaseudulla :)

"Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan."

Isot haliruttaukset kaikille!
 
Tiili-85
Lele: hauska kuulla, kun asiat rullaavat hienosti eteenpäin. Onnea työsopparista! Itse olen tällähetkellä lomalla ja mies on töissä, joten kummasti yksin ollessa ajatukset pyörivät vauva-juttujen ympärillä. Töissä ollessa ei tosiaan ehdi ajattelemaan mitään muuta kuin työjuttuja. Itse olen melko hektisessä työssä, joten kiirettä ja stressiä piisaa. Onko sulla siis seuraava kierto kolmas clomikierto? Olikos/onko sulla seurantauä:tä?

Heho: itse en ole huomannut menkoissa eroa kun olen juonut greippimehua.

Heituli: suosittelen ajan varaamista yksityiseltä, vaikka se menisikin vähän odotteluksi. Mihinkä labraan sait lähetteen?

Mulla on sellanen fiilis, että tänään ferrari rymistelee puolestaan tännepäin. Sitä odotellessa, että pääsis jo uuteen kiertoon.
 
Heituli
No niin, nyt sain yksityiseltä puolelta ajan varattua. 12. päivä olisi sitten aika lääkärille. Tuonkin ajan sain silleen, että joku oli juuri perunut ajan :)
Nyt on taas oikeastaan hyvät fiilikset, että ehkäpä se selvyys tulee, vaikkakin hitaanlaisesti :)
 
lele86
Ke 30.6.

Heituli ------------- 91/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------1/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------53/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------26/n.30----------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------16/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------2/ 28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------33/29-37-------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------53/28------------------39---------------Esikoinen

eli kolmas clomikierto lähtee parin päivän päästä..
onko butterflyllä tärpännyt??
 
Heituli
To 1.7.

Heituli ------------- 92/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------2/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------54/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------27/n.30----------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------17/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------3/ 28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------34/29-37-------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------54/28------------------39---------------Esikoinen
 
myrtti
To 1.7.

Heituli ------------- 92/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------2/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------54/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------27/n.30----------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------17/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------3/ 28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------34/29-37-------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------1/28-54------------------40---------------Esikoinen

Päivitin tuon oman kp:n, eli täällä siis viimein alkoi kuukautiset! Eilen sain verikokeiden tulokset ja poissuljettiin siis kohdun ulkopuoleisen raskauden mahdollisuus, jota ennen ei noita teroluteja saanut aloittaa, mutta en nyt sitten ehtinytkään kun kuukautiset alkoi :) Nyt sitten vaan innolla uuteen kiertoon ja toivotaan että neljäskymmenes kerta toden sanoo???!!

Tiili ja Lele: kertokaahan nyt tietämättömälle (tuntuu typerältä jo kysyäkään tätä, mutta kysyn silti) noista clomeista, että mihin niillä siis vaikutetaan..? Niin ja Lelelle samalla onnea uuteen kotiin ja myös uudesta työsopimuksesta :)

Heituli: käsittämätöntä millaista palvelua sait lääkärissä! Tsemppiä nyt yksityiselle, toivotaan että alkaa asiat selkeytymään, tuo sun kierto on kyllä ihan uskomaton... onneksi sait peruutusajan niin ei tarvitse kamalan pitkään odottaa!

Heho kyselit greippimehusta, en kyllä muista että olisin huomannut mitään muutosta kuukautisissa kun sillä kuurilla olin.. pitänee aloittaa uudelleen ja seurata tilannetta ;)

*myrtti
 
Tiili-85
No nyt se täti tuli eli uuteen kiertoon lähdetään :)

Myrtti clomifenien tarkoitus on kypsyttää munarakkuloita ja näin myös auttaa ovuloimaan :)




Pe 2.7.

Heituli ------------- 93/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------3/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------55/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------28/n.30----------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------18/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------4/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------1/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------2/28-54------------------40---------------Esikoinen
 
Nel.
Tuolta toisesta ketjusta vaan päädyin lukeman teidän juttuja ajankuluksi. Huomasin että mulla aika vastaava tilanne lugejen ja clomien suhteen kuin sulla LELE. Ihmettelin vaan että kuinka aloitatkin luge-kuurin niin pian oviksen jälkeen, kun minulle on ainakin ohjeistettu aloittamaan ne vasta ovisplussasta +4 päivänä, välillä olen kyllä aloittanut jo +3 päivästä, kun mulla tuntemuksien mukaan ovis tulee aina heti LH-huippupäivän iltana (joillakin voi tulla vasta +36h päästä). Lääkäri vaan sanoi ettei lugeja saa aloittaa liian aikaisin, sillä mikään ei saisi häiritä ovulaatiota.

Mulla siis nyt myös 2 clomikiertoa takana, mutta nyt sen osalta välikierto, sillä ne vaikutti muhun viime kierrossa liiankin hyvin ja ne vaikuttaa aina myös seuraavaankin. Siksi ultraus on aina tärkeää, ettei vaan kolmosia tule, enkä kyllä haluaisi kaksosiakaan. Mulla siis jo yksi lapsi, mutta toista yritetty 1,5v. Selittämätön syy.
 
Joskus lugeja käyttänyt
Tuolta toisesta ketjusta vaan päädyin lukeman teidän juttuja ajankuluksi. Huomasin että mulla aika vastaava tilanne lugejen ja clomien suhteen kuin sulla LELE. Ihmettelin vaan että kuinka aloitatkin luge-kuurin niin pian oviksen jälkeen, kun minulle on ainakin ohjeistettu aloittamaan ne vasta ovisplussasta +4 päivänä, välillä olen kyllä aloittanut jo +3 päivästä, kun mulla tuntemuksien mukaan ovis tulee aina heti LH-huippupäivän iltana (joillakin voi tulla vasta +36h päästä). Lääkäri vaan sanoi ettei lugeja saa aloittaa liian aikaisin, sillä mikään ei saisi häiritä ovulaatiota.
Lugejen pakkausselosteessakin lukee, että aloitus 3 vrk ovulaation jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
lele86
Huomasin itsekin maininnan pakkausselosteessa, mutta näin tosiaan mulle sanottiin ihan lapsettomuuspolikilinikan lääkäri täällä.. ovisplussan jälkeen yksi täysi vuorokausi ja seuraavasta aamusta alkaen lugesteron..
omituista, mutta hyvä kun tuli esille asia..
en missään nimessä halua et ovis häiriintyy jos sen tuskalla ja vaivalla noilla clomeilla (ja sietämättömillä sivuoireilla) saan aikaan..
Eli tässä kierrossa pitää odotella se +3 päivä O:eek:n jälkeen!

Kiitoksia neuvoista :)
 
Joskus lugeja käyttänyt
Huomasin itsekin maininnan pakkausselosteessa, mutta näin tosiaan mulle sanottiin ihan lapsettomuuspolikilinikan lääkäri täällä.. ovisplussan jälkeen yksi täysi vuorokausi ja seuraavasta aamusta alkaen lugesteron..
omituista, mutta hyvä kun tuli esille asia..
en missään nimessä halua et ovis häiriintyy jos sen tuskalla ja vaivalla noilla clomeilla (ja sietämättömillä sivuoireilla) saan aikaan..
Eli tässä kierrossa pitää odotella se +3 päivä O:eek:n jälkeen!

Kiitoksia neuvoista :)
Ja mulle sen 3 vrk, joka selosteesakin on, on sanonut parikin eri lapsettomuuslääkäriä. Olisi kiva tietää, että mikä ajatus sun lääkärillä on ollut, ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Joskushan sanovat erehdyksessä tai huolimattomuuttaan vääriä ohjeita, joskus taas heillä on niihin ihan pointti.
 
Viimeksi muokattu:
eemeliä?
Heipo,peipo kaikille (tasajakoisesti) :)
Pahoittelut myös kaikille joille ikävä vieras taaskin tullut....

Täällä ei muutosta, nyt alettiin tutkia kortisolin eritystä ja sen vaikutusta, eteenpäin asian kanssa ei olla menty ja aika vaihtui sisätaudeilta gynen puolelle :( Eli odottelua taas hiukan lisää. Eipä tuo näin aurinkoisella kelillä haittaa, kun ei koko asiaa ehdi miettimään. Tietty kierron täs kohtaa alkaa taas ajatukset pyörimään sykkyrää...
Olen tasaisesti vakoillut kuulumisianne, ja jatkankin samaan tahtiin, koska täältä tuon kierron näkee niin mukavasti ja tietää ettei ole yksin..

Lele: Miten voi eri lääkärit nuin eri ohjeita antaa! Kannattaa kysyä kun seuraavaksi tapaat poppatohtorin. Ja onnea uudesta tuvasta...

Su 4.7.

Heituli ------------- 95/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------5/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------57/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------30/28-60----------------9---------------tyttö 09
ellastiina-------------20/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------6/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------3/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------4/28-54------------------40---------------Esikoinen
 
Heituli
Ti 6.7.

Heituli ------------- 97/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------7/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------59/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------32/28-60----------------9---------------tyttö 09
ellastiina-------------22/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------8/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------5/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------6/28-54------------------40---------------Esikoinen
 
Heituli
To 8.7.

Heituli ------------- 99/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------9/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------61/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------34/28-60----------------9---------------tyttö 09
ellastiina-------------24/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------10/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------7/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------8/28-54------------------40---------------Esikoinen

------------------------------

Täällähän on nykyään hiljaista :)
Taitaa kelit tehdä sen, ettei monikaan viihdy tietokoneen ääressä :)
Itse joudun sisällä olemaan, kun tuo allergia vaivaa tätä nykyään niin pahana, ettei lääkkeet auta :(

Mikähän tilanne Butterfly:a on???? Ja entäs eemeliä?, onko oireita suuntaan tai toiseen?
 
lele86
Mua on ainakin hiljentäny nuo työt aika hyvin.. on sen verran pitkää päivää 12-15 tuntia et hyvin lähtee veto pois aina, nyt onneks vapaat ja vettäkin on aamulla satanut (jos pikkasen tuo ilma raikastuisi) :)

Täällä omasta navasta sen verran et ovistesti (digit.) ostettuna.. ja mietin et millonhan sitä alkais testaamaan.. kun otin tässä kierrossa ne kaks clomia päivässä niin en oikein tiedä et tuliskohan sit oviskin aiemmin... uskaltaiskohan jo huomenna alkaa tuhlaamaan tikkuja...

Hei butterfly ilmoittelehan tosiaan tilanteestasi!
Toivotaan että on tärpännyt... ++++

Heituli sulla taitaa tänään satanen jo paukkua... inhottava tilanne kyllä... :(

mites ellastiina, oireita suuntaan tai toiseen?

Pe 9.7.

Heituli ------------- 100/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------10/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------62/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------35/28-60----------------9---------------tyttö 09
ellastiina-------------25/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------11/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------8/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------9/28-54------------------40---------------Esikoinen
 
eemeliä?
No moikkes vaan taas kaikki.

Lele: Montako stiksiä siinä digitaalisessa on? Kyllä itse jo alkaisin testailee, jos vaan tikut rittää.

Mites muut jännääjät? Oletteko kaikki auringon syömiä...

Omaa napaa: On kyllä helteet ja neito pitänyt minut poissa koneen edestä. Ollaan paistateltu päivää ja asiat vain unohtuneet..tai eivät ainakaan tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä olleet. Kaapit ovat saaneet järjestystä ja siivoilin tuossa kylppärin kaappejakin ja bongasin sieltä r.testin. Piruuttaan tein sen ja mekaanisesti viskasin vain roskikseen, kunnes katseeni näki sen....Kaksi viivaa!! Piru mikä olo, ei oikein tiedä miten päin pitäisi myöriä. Huvittavinta jutussa se että lääkäri soitti ja ilmoitti että meidät hyväksytty lapsettomuustutkimuksiin :)
 
ellastiina.
Heippa kaikille! :)

Piitkästä aikaa taas tänne ennätin... ollaan nautittu lämmöstä ja auringosta pojan kanssa, ja vieläkin lupaillaan kuumempaa ensi viikkoon :)

eemeliä?, onnittelut plussasta! Tulipas tuo hassuun ajankohtaan kun vielä saitte hyväksynnän lapsettomuustutkimukseen... :D

lele: ei näistä tuntemuksista osaa oikeen mitään tulkita...olen muutenkin ollut tämän kuun niin, että tulee jos on tullakseen enkä ole jaksanut asiaa sen paremmin vatvoa. Kivaa, että olet kuitenkin käynyt täällä tilannettasi päivittämässä vaikka meinasitkin pysyä poissa täältä. ;D Kyllä minäkin alkaisin vaan tikuttelemaan jo tuossa vaiheessa ettei mene ovis ohi... ovis-onnea!!!! :)

).( Eipä kummempaa kuulu, jotenkin vaan odotan että täti tulee kylään...
 
lele86
Tiistai 13.7.

Heituli ------------- 104/33-68-------------17---------------Esikoinen
lele86---------------14/28-36-------------17---------------Esikoinen
Butterfly------------66/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------39/28-60----------------9---------------tyttö 09
ellastiina-------------29/28-33-------------4---------------poika 08
heho----------------15/28-29--------------8---------------Esikoinen
Tiili-85---------------12/29-37-------------11---------------Esikoinen
myrtti---------------13/28-54------------------40---------------Esikoinen

Onnea eemeliä? plussasta!!! ihana uutinen! Paljon niitä tarrasukkia sinne!
Helteet taitaa tosiaan pitää porukat poissa koneelta kun täällä on näin hiljaista ollut!

Omasta navasta sen verran et ovisplussa bongailtu aamulla.. jeij!
Mulla on kyllä vähän sama tunne kuin heitulillakin ollut jossain vaiheessa.. pyyhkeen heitto kehään on käyny mielessä ja nyt en tiedä haluanko es lähteä niihin inseminaatiohin ens kuussa...

Mutta nytpä työn touhuun ja nauttimaan aamu-auringosta!

Ainiin korjailkaa jos on listalla virheitä, on tainnu helle sulattaa meikäläisen matikkapään ja oli useampi päivä edellisestä päivityksestä..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ <3
 

Yhteistyössä