Mulla loppui kuukautiset viikko sitten ja ne oli normaalit. Nyt mulla on kuitenkin TODELLA väsynyt olo koko ajan, edes kymmenen tunnin yöunet ei poista sitä. Lisäksi mua etoo. Mahassa tuntuu "jännältä", päätä särkee, itku on tavallista herkemmässä, paleltaa vaikka ulkona lämmin. Eli mun mielestä selkeät raskauteen viittaavat oireet. Ainut mikä hämää on ne just olleet kuukautiset. Ne kun oli ihan normaalit, ei mitenkään niukat ja kestiväkin 5-6 päivää. Mitä mieltä olette? Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja ollut silti raskaana? Olen 28-v, seurustelut jo yli 8 vuotta ja lapsi on tervetullut. Ehkäisynä meillä on ollut ns. keskeytetty yhdyntä.
Epäilen että sulla on vasta ovis, se kun aiheuttaa monille kaikenlaisia oireita varsinkin pahoinvointia!
Mulla oli sama tilanne aikaisemmin kerran. Aiemmin kun aloin tarkkailemaan mahdollisia raskauden oireita, niin aloin yllättäen löytää myös niitä, testi oli kuitenkin kaksi kertaa negatiivinen ja petyin pahasti. Kuukautiset alkoivat sitten 2viikkoa myöhässä, ne oli kuitenkin vain pientä vuotoa ja kesti vain 2pv kun yleensä 4-5pv. Sen jälkeen en tehnyt raskaustestiä uudelleen kun en ajatellut että olisi tällainenkin mahdollisuus.. Nyt olen taas samassa tilanteessa, odottelen sitten kuukautisten alkamista inholla ja sitä etteivät ne ala innolla ja teen raskaustestin sitten kun on sen aika, enkä yritä löytää kropastani muutoksia tai mitään oireita ennen kuin siihen on oikeasti aihetta.Eksyin nettiin etsimään tietoja raskausoireista ja päädyin tänne. Alko vähän pelottaa ku luki noita juttuja. Itellä menkat tuli, mutta kestivät normia lyhyemmän ajan. Mutta se itse ongelma, päätä on särkenyt viimeiset 2 viikkoa, huippaa ja oksettaa jatkuvasti. Voiko kroppa alkaa tekee oireita, jos haluaisi sisimmässään olla raskaana? Kun en tiedä haluanko vai en.
Tätähän ei voi kukaan tietää mutta jos kovasti askarruttaa eikä julkinen puoli taivu niin mikset käy yksityisellä labrassa? Ei se kela-korvausten jälkeen hunajaa maksa ja saisit varmuuden.Olenkohan minä nyt raskaana ja voisinko jo soittaa neuvolaan päästäkseni testiin?
Tätähän ei voi kukaan tietää mutta jos kovasti askarruttaa eikä julkinen puoli taivu niin mikset käy yksityisellä labrassa? Ei se kela-korvausten jälkeen hunajaa maksa ja saisit varmuuden.
sori, oon aika tuore näiden nettijuttujen kanssa, ni en osannu kirjautua tota ekaa viestiä varten.. tuo Raskaaksi.fi - Raskaustestit ja ovulaatiotestit on siis ollu yleensäki aika hyvä saitti näihin juttuihin. Iteki oon tässä joutunu opiskelemaan ku aiemmin on tullu vaan ehkäistyä.Etkö oo saanu vieläkään selvyyttä nuilla kaupan testeillä? Onko nämä jo tuttuja? Raskaustestit - Raskaaksi.fi
Tätähän ei voi kukaan tietää mutta jos kovasti askarruttaa eikä julkinen puoli taivu niin mikset käy yksityisellä labrassa? Ei se kela-korvausten jälkeen hunajaa maksa ja saisit varmuuden.