Hei!
Toivonmukaan tätä vielä jotkut lueskelevat, koska tarvitsisin apua.
Minulla on ollut 2 viimeisimpien menkkojen alkamispäivää edeltävänä päivänä kaameita mielialamuutoksia, joita ei siis aijempina menkka oireina ole ollut. Menkkanikin on epätavalliset, runsaat niinkuin aina, mutta ei todellakaan tietyllä tapaa normaalit, tänne vaikea selittää. (olen huono kirjoittamaan tällaisista)
Tosiaan mielialani on heitellyt välillä huudan ku hyeena ja välillä taas itken kamalasti. Myös muulloin on tuollaista itkuisuutta ollut, harrastin poikaystäväni kanssa seksiä, ja ollessani päällä yhtäkkiä alkoi alavatsassa/munasarjoissa tuntua ikävältä, tämän seurauksena aloin itkeä kamalasti, vaikkei siihen olisi ollut edes syytä.
Tissini ovat jotenkin kovemmat ja nänni piha kasvanut huomattavasti.
Närästystäkin ollut useaan otteeseen. Esim. tänään olin juoksulenkillä ja närästys alkoi ihan yhtäkkiä, ja ei, tämä ei johdu liian rankasta lenkistä, samanlainen oli kuin kaikki muutkin jokapäiväiset lenkkini.
Syön Meliane- pillereitä, ja olen unohtanut muutaman ja ottanut sitten seuraavana päivänä, tai sitten samana iltana mutta hieman myöhässä kuitenkin. Kondomia tai muuta ehkäisyä emme käytä, mutta mieheni ottaa peniksensä pois ennen tulemistaan. Mutta eihän se silti varmaksi sano.
Painoni on noussut yhtäkkiä jonkin verran, ja olen kuitenkin syönyt ihan normaalisti kuten laihduttaessanikin.
Ja tosiaan kuukautiseni ovat tulleet normaalisti mutta olleet omituiset, en ole tehnyt testiä vielä, koska en vielä ole uskaltautunut, vaikka olenkin lapsi-ihminen, ja vaikka toisaalta tahtoisin lapsen, mutta tilanne ei olisi vielä oikein suotuisa lapsen tulolle.
En sitten tiedä että onko tämä vain minulle ominaista luulotautia, mutta tahdon vain tietää onko kuinka paljon samanlaisia tapauksia? ja onko monille tullut lapsi vaikka on syönyt pillereitä ja kuukautiset ovat olleet.
Ja ajattelin tulla täältä ensin kysymään, kun luin aijempia kirjoituksia, ja vaikka siellä oli samanlaisia tapauksia mutta haluan vielä varmistaa kuinka ihmisille on käynyt, olivatko he raskaana yms?
Kiitän jos vastaatte.. ja toivonmukaan osasin asiani esittää oikealla tavalla..