Ollaan miehen kanssa harrastettu koko ajan seksiä kondomin kanssa, tosin joskus on vaan sattunu "lipsahtamaan" ilman kumia sisään ja mies vetaissut aina pois ennenkuin tulee. Mutta, mieltä painaa silti se, että olenko raskaana?
Kuukautiset tulleet epäsäännöllisen säännöllisenä ja jotenkin "laiskoina", eli kipuja ei oo juurikaan ollu, välillä tulee ihan tippa tai kaks verta, seuraavana päivänä sankollinen. Ja tosiaan niitä kipuja ei ole, vaikkakin yleensä on ihan itkupotkuraivari kivut. Nyt ei.
Aamulla oksettaa, kahvi tekee pahaa, herätessä tuskanhiki, naama kukkii ku perenna, alavatsa kivut (mutta niitä nyt on ollut jo reilu 1,5kk ja lääkärissä rampattu, pissatestit ja raskaustestit tehty viimeksi lokakuun puolivälissä/lopulla), väsy, kiukkuisuus, ja tunne että pissattaa mutta ei pissatakkaan.
Raskaus olis toivottu, vaan pelottaa ja mietityttää hirmuisesti nyt senkin takia koska oon nuori, raksaopinnot vielä kesken, mies vanhempi ja paljon varmempi tulevaisuudesta kun minä, mutta lapsen haluan, ja se olisi toivottu jo senkin takia koska mulla epäillään endrometrioosia, joka vaikeuttaaa lastensaantia jne jne ja blaablaa, ei se mulle toki blaa blaa ole, kun ne jutut jo tiedän.
Mutta nyt varsinaiseen kysymykseen, miten voiko, ollakko, saattaako, niin voinko silti olla raskaana, vaikka kuukautiset loppuivat vasta pari päivää sitten?
Oon tosi huono kertomaan kunnolla tämmösistä asioista, toivon että tajuatta