Oma ensimmäinen kerta anopin kanssa kävi mökillä. Kahdestaan lähdettiin hänen mökilleen. Oli pieniä kevät puhteita jotka tapani mukaan hoidin. Puoliso ei liiemmin välitä mökkeilystä, mutta minä kyllä siellä viihdyn ja anoppi myös.
Illan tullen kävin maate ja siinähän se pyöriessä meni, kun tuli torppa lämmitettyä turhan kuumaksi. Eipä anoppikaan unta saanut, vaan hän tuli luokseni. Siinä hän seisoi lyhyessä yöpaidassaan ja kysyi, että eikö uni tule. Tokasin, että turhan lämmin täällä. En viitsinyt kuitenkaan peiton alta nousta, kun kommandona tykkään nukkua. Anoppi katseli aikansa siinä, kunnes tuli luokseni ja kiipesi sänkyyn. Sanaakaan ei siinä vaihdettu, vaan selvää oli molemmille mitä nyt tehtäisiin. Pyörähdin anopin haarojen väliin ja suukotellen hänen reittensä sisäpintaa etenin kohti hänen kutsuvan kosteaa pilluaan. Pelkkä ajatus jo sai aikaan valtavan stondiksen ja tuon kiihkon vallassa nuolin ja sormetin anopilleni melko nopeaan orgasmin.
Tuon jälkeen anoppi ohjasi minut makuulle ja otti kaluni suuhunsa. Kiusoitellen hän suukotti terskaani samalla verkaan runkaten minua. Hän tarjosi peppuuan ulottuvilleni ja samalla kun nautin tuosta osaavasta suihinotosta, niin sormetin hänen liukasta pilluaan. Tilanne oli äärimmäisen kiihottava ja sainkin monesti suitsia anoppia jotten laukeasi ihan heti hänen nieluunsa.
Lopulta anoppi nousi hajareisin päälleni ja ohjasi kaluni pillunsa huulille. Tuntui että silmissä sumenee, kun hän verkkaan istuutui kaluni päälle ottaen minut pallejani myöten sisäänsä. Huulta purren, kuin ihmeen kaupalla, vältyin tulemasta hänen sinäänsä. Pääsin viimein oikeaan henkeen mukaan ja kestin jo naida tuota upeaa naista. Anoppi aloitti villin ratsastuksen ja minä peukalollani herkistelin hänen klitoristaan samalla. Ei kauaa kestänyt kun hän tuli taas. Pyöräytin hänet alleni nopeasti ja koppasin hänen haarat olalleni jotta pääsisin upottautumaan häneen kunnolla. Anoppi voihki yhtä huutoa, kun pääsin paaluttamaan häntä tuosta asennosta. Tuon kiihkon vallassa nussin häntä kuin viimeistä päivää. Lopulta tunsin kudin irtoavan joten kiihdytin tahtia entisestään, kunnes painoin kaluni häneen pallejani myöten ja laukesin tuon mahtavan pillun perukoille vavahdellen.
Siinä tyytyväisenä lysähdin hänen vierelleen ja uni tuli oikein hyvin. Aamulla heräsin anopin kanssa lusikasta ja erektio jo tervehti anopin pakaroita. Anoppikin oli havahtui hiljalleen ja pian käsi tarttuikin kaluuni. Pian hän olikin peppu nätisti pysytyssä ja minä nautiskellen vetelin häntä takaapäin. Tuona päivänä jäi puhteet hoitamatta, kun ei malttanut olla pitämättä näppejä erossa anopista.
Tuosta on jo aikaa kohta sen viisi vuotta. Edelleen säännöllisesti anopin kanssa seksiä harrastetaan. Tulevana viikonloppuna seuraavan kerran.
Itse olen reilut 30 vuotta ja anoppi sen 30 vuotta minua vanhempi.